De uitslag van de bloedtest was er wel vrijdag al, maar ik ben helaas niet zwanger. Heb toch nog even moeten huilen en ook mijn man was erg teleurgesteld. Voordeel is dat ik nu wel zekerheid heb. De huisarts gaf aan dat ik nog een week of 2 moest wachten en als dan de ongi niet uit zichzelf kwam ik een verwijsbrief voor de gyneacoloog kon ophalen. Hij was erg lief en duidelijk ook een beetje teleugesteld. Toch fijn als een huisarts het zelf afhandelt en met je mee denkt ipv een assistente die je afscheept. (slechte ervaringen mee) Gezien het feit dat ik toch niet zwanger ben en ik dit weekend en bij mijn schoonouders op visite ben geweest en een bruiloft had, heb ik wel lekker wat wijntjes op. Ik vind alcohol helemaal niet zo interessant, ik kan het dus ook heel makkelijk laten staan, maar nu deed het me wel even goed. Gewoon ouderwets een beetje aangeschoten zijn. De bruiloft was echt een groot feest, we lagen pas rond een uur of 5 in bed, dus ik heb me lekker kunnen laten gaan. Het enige jammere is dat ik vandaag wel een beetje moe ben begonnen met mijn nieuwe baan. Gelukkig hoefde ik nog niet zoveel te doen. Ik ben 4 dagen niet op het forum geweest en jullie hebben er ongeveer 20 a 25 pagina's bijgeschreven. Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik niet alles bij lees. Ik las wel dat Frostieke niet zo'n fijn begin van de zwangerschap heeft. Het lijkt me afschuwelijk om in je eentje blij te moeten zijn. Heel veel sterkte meid. Niet dat ik je weg wil hebben, maar er is op het forum ook een gedeelte voor meiden die het alleen moeten doen. Misschien is het fijn om het ook met hen te delen. Nogmaals, heel veel sterkte, ik kan me heel goed voorstellen dat je de zwangerschap door gaat zetten.
Hey Femkes, hmmm jammer van de uitslag, eigenlijk een beetje dubbel dus. Ene kant teleurgesteld, andere kant gerustgesteld en verder dus wachten. Fijn dat er dan ook stappen ondernomen zullen gaan worden toch? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dacht geen eisprong te hebben, nu bleek deze pas heel laat te zijn geweest, dag 25 of zelfs misschien dag 29. Dus tja, ook dat kan bij jou het geval zijn, of nog komen. Ik hoop echt voor je dat je eerder ongi zal worden hoor. Zal heel erg voor je duimen. En wellicht is je temp bijhouden ook wel goed om meer duidelijkheid te krijgen. Doe mij zo'n man Steenbokje, die staat te koken terwijl ik achter mijn lapje zit. Die van mij ligt op bed een tukje te doen, heb zelf stiekem ook net even mijn oogjes dicht gedaan, was zo moe.
die van mij is pas om 8 uur klaar... overwerken. word er af en toe niet goed van. dus net even een sneetje brood gegeten voor de vulling van mijn maag en als mijn schatje thuis komt vanavond gezellig samen eten!
Aah, wat is het heerlijk om men eigen gevoel te volgen. Heb het niet kunnen weerstaan om toch al een babyboek te kopen. Echt zo fijn! Een vraagje; hebben de dames hier ook last van veel witverlies ?
@frostieke: ja dara heb ik ook echt last van! goed dat je zoor jezelf en je kindje gekozen hebt! heel veel succes meid! @racebabe: je bent gewoon zwanger! ik had al lang getest als ik jou was! liefs rebbel
owja, en niet die inwendige vaginaaldouches gebruiken! dat is op dit moment helemaal niet goed ivm hormonen! Gebruik dan liever uitwendig de zeepvrije wasgel!
is die van Lactacyd goed ? ben vandaag al om inlegkruisjes met bloemetjesgeur gegaan ook, het is best irritant, ik moet daarvoor nogal vaak naar het toilet, zo overdreven is het!
ja die kan je nemen. maar ik heb meestal gewoon die van kruidvat. net zo goed en zelfde fabrikant. <pff, ben vrij en nog loop ik ons huismerk te promoten.....>
Ja ik ook wel eigenlijk, zat daar straks nog te fantaseren erover met mijn vriend. Ben best verdrietig nu hoor
pff kan wel huilen als ik dit nummer hoor.... http://nl.youtube.com/watch?v=XG_4cOIBmXM zoo ongelofelijk mooi... geeft echt mijn gevoel weer
het is echt een heel mooi nummer! die kende ik nog niet van celine dion. Ik vind haar zulke mooie nummers hebben!
Mijn man heeft ook lekker voor me gekookt. Heerlijk nasi met sate op. Ik heb erover zitten denken om te gaan tempen, maar ben bang dat ik dat niet goed bijhoud. Ik had al moeite met de pil op tijd slikken en de foliumzuur schiet er ook weleens bij in. Sinds ik hier heb gelezen dat je niet elke dag om dezelfde tijd hoef te tempen heb ik wel wat meer vertrouwen in mezelf. Ik heb namelijk een redelijk onregelmatig rooster en weet gewoon dat ik niet eerder wakker zou worden om te tempen. De voornaamste reden dat ik er nog niet aan begin is misschien wel dat ik nog niet zo'n zin heb om me er zoveel mee bezig te houden. Het heeft ook nog niet zoveel zin om te weten wanneer ik ovuleer. Wij zien elkaar het volgende halfjaar toch alleen maar in het weekend, dus als ik halverwege de week een eisprong heb heb ik er sowieso niksaan. Het zou misschien geruststellend zijn om te weten of ik ovuleer, maar daar maak ik me voorlopig nog niet teveel zorgen over.