Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja dat is lastig die temp wissel samen met je monnikspeper. Volgende ronde maar wer tempen en dan kijken wat eruit komt.

Ja ik heb van mijzelf al een vrij hoge temp, klopt. maar hij blijft nu wel redelijk constant hoog. Heb dus nog hoop.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga inderdaad lekker door met tempen. Heb niet voor niets vorige maand een nieuwe thermometer gekocht (een snellere met geluidssignalen :D). Hubby heeft gelukkig nog niet gevraagd wat dat piepje elke ochtend is :p , ik denk dat-ie een vermoeden heeft, en ervoor kiest om het niet te willen weten.
    Ik heb ook nog Teunisbloem liggen... ik denk dat ik dat ook maar ga weggooien. Durf niks engs meer in te nemen. (Of ik moet zo maar heel erg goed googlen...).

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    hahaha, hier heeft hubby het echt wel door, en vraagt dan ook heel lief of de temp nog goed was.

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    ik ga er vandoor, moet straks werken. morgen gelukig vri.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet niet of je dit nog leest. Maar werk ze.

Ben nog nooit zo snel geweest.
    Stromend rood.
    Mooie lengte voor een cyclus. 28 dagen :D.

6. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Keurig toch, 28 dagen

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey!
    fijn dat je een goede cyclus hebt!:D

groetjes rebbel

8. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey meiden!

even een vreemd verhaal, hoop dat jullie het begrijpen!
    ik heb vandaag veel last van afscheiding, en nu ging ik net naar het toilet en toen zat er een streepje bruin bij? ik begrijp niet wat dit is, ik dacht misschien zijn de :evil: in aantocht, maar mijn temp is hoog, 37.3! nou begin ik mezelf gek te maken, we hebben het met cd gedaan, maar na mijn eisprong hebben we het zonder gedaan, nou denk ik dat ik mijn eisprong niet heb gehad wanneer het zou moeten, maar ongeveer een dag of 11 later want toen had ik pas die romige afscheiding... het is misschien stom, maar nu ga ik toch zitten denken zou ik toch niet zwanger kunnen zijn... en is dit misschien innesteling? als jullie denken dat kan echt niet zet me dan weer even met mn beide benen op de grond aub! :oops: :)

groetjes rebbel

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Pff Rebbel, geen idee meid. Ook moeilijk aan te geven zo wanneer je je eisprong hebt gehad. Wat de afscheiding betreft, die moet toch eiwitachtig of waterig zijn rond je eisprong? Ik lees hier wel af en toe meiden die last van witte vloed hebben voor hun ongi.

Ikzelf denk dat bij mij de ongi in aantocht is. Heb nogal hoofdpijn vandaag en dacht net bij het naar de w.c. gaan ook al een beetje rood te kunnen zien. (had bij het vrijen gisteren ook klein beetje bloed, maar dacht nog dat er een vaatje geraakt was, gebeurd bij mij n.l. wel eens vaker.) Hoop maar dat de ongi doorzet. Weet ik ook waar ik aan toe ben en dan is mijn cyclus dus ook in 1 maand op orde en zou mijn cyclus ook een mooie 28 dagen zijn.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het voor je.
    Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar vind het wel fijn dat als je niet zwanger bent, we gelijk op blijven gaan. :D.

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    foutje! :oops:

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi!

ik weet het ook niet precies, maar ik dacht dat je afscheiding rond de eisprong wat meer en dikker was dan normaal... ach ik wacht wel af, misschien ga ik wel ongesteld worden, maar doordat mijn temp 37.3 is vind ik het een beetje vreemd! in ieder geval bedankt voor het reageren:D

ik hoop voor jou dat het of raak is of dat de :evil: komen, dan heb je inderdaad een mooie cyclus! :D

groetjes rebbel

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik had de 1e maand 26 dagen, dus ietsje korter, maar allang blij dat het weer goed werkt:)
    Afwachten wat het deze ronde wordt...
    Ongi is voorbij, dus we zijn weer aan de klus!
    Tempen doe ik niet, dus daar kan ik niet mee helpen!

Racebabe

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    veel plezier ;)
    Ben benieuwd hoe lang mijn ongie gaat duren. Voor de pil 8 dagen, waarvan de 8ste dag bruin. Tijdens de pil 4 dagen. Nu?

15. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja gezellig. Maar inderdaad hoop ik natuurlijk ook dat ik zwanger ben.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Oeps, slecht in rekenen. Vandaag telt niet mee, dus cyclus is 27 dagen :oops:

17. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Nou ja is ook mooi hoor 27 dagen!

18. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    jaaaaaa! :D
    ik ben vandaag ongesteld geworden! nu kunnen we voor de 1e echte ronde gaan!

groetjes rebbel

19. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja ik moet nu toch de 1e dag van mijn vorige menstruatie tellen tot gister? anders tel je een dag dubbel toch?

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    @ rebbel... wat goed.. en nu lekker gaan klussen(over een paar dagen natuurlijk))

Share This Page