Oeps, 67e ronde, dan was je nu al ruim 5,5 jaar aan het klussen. Nee dat is niet leuk! Nekklachten, hier ook altijd, heel vermoeiend, alleen daar hoef ik niet zo veel van te plassen hoor en ben ik ook niet misselijk van Flauw hoor!
vergeef je meteen hoorwant ik ken dat gevoel hahaha. nee ik denk niet en blijf braaf wachten...voor zo lang ik het volhou
Oh, racebabe ! Balen joh! Dat had ik echt niet verwacht..... Maar ja, zoals Mieke al zei: wel duidelijkheid! Van mij ook een dikke knuffel hoor !
je weet gewoon niet meer wat je aan moet houden he. is gewoon puur geluk denk ik, ik weet het ook niet
Racebabe balen zeg! Maar positief blijven denken: nieuwe ronde nieuwe kansen! Nou vrees dat het deze maand niets gaat worden. Manlief heeft gister ongelukje gehad waardoor klussen deze maand toch echt stuk moeilijker wordt.... Ik zeg tegen hem.... Kom je weer mooi mee weg he hahahaha. Kon ie wel om lachen. Ach ja als alles met hem maar goed is dan kan ik ook best een maandje wachten Ga wel door met tempen zodat ik toch enig idee kan krijgen of ik mijn ei zo kan vinden.
Inderdaad ik ben blij met men moeder! En ze kan het zeker wel aan, ze heeft 4 kinderen groot gebracht waar alles uitstekend mee is, en nog eens 5 kleinkinderen.
Ja maar hij trok hem er nix van aan! Maar volgens mij beseft hij het nog echt niet, dus ga ik hem vragen mee te gaan naar de gyneacoloog.
beetje bot van hem vind je niet? wil je wel dat hij een actieve rol krijgt in de opvoeding van je kleintje?
pfff er is zoveel geschreven dat ik alweer kwijt ben wat ik wilde zeggen hihi... Vervelend zeg racebabe... volgende maand! Zal nog ff strooien: ********************** Hier nog steeds helemaal in orde... geen vervelende klachten (mits je heerlijk slapen en altijd moe erg vervelend vind hahah) xx
pfff heerlijk slapen? daar kom ik op terug! in het begin sliep ik heerlijk! maar nu lig ik om half 5 klaarwakker!
Frostieke, dat vraag ik me dus ook af wat Roxy zegt. De manier waarop je behandelt bent en ook door zijn vader. Ik zou eerst maar even afstand nemen van hen. Alles zelf op een rijtje zetten en je eerste paar afspraken bij de gyn zelf doen. Je moet absoluut niet vergeten wat hij tegen je geroepen heeft. Dat het kindje voor hem niet welkom is etc. Uiteraard heeft je kindje het recht om zijn vader te leren kennen. Aan jou natuurlijk om dat allemaal te beslissen hoor meid.
Mieke, jij verwoord precies wat ik bedoelde! alleen ik breng het altijd zo beroerd! @frostieke, ik zou lekker je moeder meenemen naar de eerste afspraak!
Nou Rox, bij mij komt het er ook niet altijd even lekker uit hoor Soms ben ik een beetje bang dat ik het te hard zeg of niet zo gemeend overkom. Maar de bedoelingen zijn goed
Ohh echt.. dus dat heerlijke slapen gaat over? Ik was van het weekend bij mn ouders en mijn zwagertje was aan het praten en ik viel gewoon in slaap op mn vriend's schouders hahahahahah... gaat wel weer over denk!