Ja tuurlijk is hij bot , maar ik moet toch nog met hem spreken, aangezien zen vader op zen eentje heeft beslist dat we met zen alles rond de tafel gaan zitten en alle beslissingen op papier zetten. Dat doet me enkel rotter voelen omdat ik vind dat niet hij mer ik en men ex dat moeten beslissen.
eis dan wel dat jij en je ex moeten praten en dat hij zich er buiten houd! en anders neem jij toch ook je ouders mee? valt er niet met hun te praten kan je altijd weg gaan of ze de deur wijzen!
maar dan is het met iedereen der bij hoor, maar ik denk da hij zelf diep in zen hart wel voor me wil zorgen, dat zei hij me gisteren zelf. Maar als zen vader der bij is, geeft hij zen eigen mening nooit en volgt hij zen pa.
dan zou ik hem in dat gesprek recht voor zijn raap confronteren met de vraag: wat wil jij? en zeggen dat hij een eigen mening heeft en zich niet moet laten sturen door zijn vader. het is ZIJN kind en niet die van zijn vader.
Ik vind het knap dat je zo reageerd, je bent blijkbaar een stuk volwassener als hij! Alleen bedenk je wel dat als hij idd terug bij zijn ex is dat zij dan ook een deel van je leven wordt als zij bij elkaar blijven.... (wil je echt niet ontmoedigen hoor maar vind je wel erg aardig voor iemand die je zo behandelt!) succes meid...xxx
Ik heb al tegen de mensen uit de dichte omgeving gezegd; ik ga zeker geen perfecte moeder zijn, maar wel een zo goed mogelijke!
meer dan je best kan je niet doen frostieke, zolang je maar het beste wilt en doet voor je kleintje en het veel liefde geeft komt het heus wel groot. helemaal met zoveel steun van je ouders en zus
Frostieke, er is nog tijd genoeg. Neem geen overhaaste beslissingen, ook niet die op papier gezet worden. Doe dat vanaf week 12, dan is er meer zekerheid over het beepje. En dat geeft jullie beiden de ruimte alles voor jezelf op een rijtje te zetten. Nu is alles nog zo vers en heeft iedereen een bepaalde mening. Wacht gewoon nog even. En ik vind ook dat jij iemand mee moet nemen, of alleen jij en je ex.
Gisteren heb ik al alleen met hem gepraat, maar hij zit er echt nix meer in! Enkel toen ik begon te huilen omdat gij der maar wat stond te grijnzen , zei hij, tuurlijk ga ik voor je zorgen. En ik heb hem gevraagd dat tegen zen pa te zeggen, maar dat gaat hij niet doen denk ik.
Meisje, een perfecte moeder bestaat niet! We gaan allemaal proberen het zo goed mogelijk te doen.. en we zullen allemaal fouten maken, of je nou alleen bent, jong of oud of met zn vijven... fouten maak je nu eenmaal, moet je je niet druk om maken, komt echt wel goed met je kleintje!
je hebt hem helemaal niet nodig! ik snap dat je wilt dat het goied komt tussen jullie, maar als ie nu al staat te grijnzen wat gaat hij dan doen als ie een poepluier moet verschonen?
@ racebabe: jammer meid! ik had er echt een goed gevoel bij! dikke knuffel! @frostieke: kop op meid! hij is het niet waard!
owjaaaaaaaaaa! ik heb vandaag naar de verloskundige gebeld en heb over 2 weekjes een afspraak! ik krijg dan ook al gelijk een echo! was even verbaasd omdat ik dacht dat ik die pas rond de 11de week zou krijgen, maar ik vind het natuurlijk prima! mijn eerste echo is dan met 8 weken! heb er nu al super veel zin in! gister zijn ze langs geweest voor moeders voor moeders! voel me er goed bij dat ik zo toch iets kan betekenen voor vrouwen die minder makkelijk zwanger raken! ik mocht een cadeautje uitkiezen, ik heb een box/speelkleed gekozen! erg leuk! liefs rebbel!