Missyzuilen: ik zal even afwachten vandaag en anders morgen testen Mieke: Ik ben directiesecretaresse bij een bagger en offshorebedrijf. Engels ken ik al vloeiend vanwege mijn achtergrondmaar ik ben zo slecht in Duits. Ik vind het ook helemaal niet leuk.
Hey meiden! Hier is het weer mooi weer! Zonnetje schijnt volop 8) ! Ik had gisteravond beetje bloedverlies. Heel raar. Nou ja, we hebben gewoon geklust. Mijn vriend dacht dat ik dan mn eisprong zou hebben. @ Missy, Lastig hoor, die onzekerheid. Hoop voor je dat het doorzet. @ Eimat, Jammer! Nieuwe ronde, nieuw geluk?! @ Katje. Ik heb ook begrepen dat er in alle sectoren volop werk is in Nederland. Maar kan me voorstellen dat het voor jullie een teleurstelling is. Misschien is krijgt hij straks nog een veel leukere baan !
goedemorgen dames ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij :d moet genoeg doen (vooral uitprinten voor school huiswerk maken en leren) hier gister naar de dokter geweest vanwege knie maar was niks te zien geen ontsteking niet gekneusd niks..... is de arts mijn dosier aan het bekijken ben ik van januari tot nu al 12 keer bij hem geweest vanwege rug nek en knie klachten hij heeft in zijn achterhoofd dat ik fybromyalgie ---> oftewel zwakke delen reuma. moet volgende week terug komen en alle symptomen die ik hbe opschrijven....dus dan ga ik dat doen ook deze week weer 1 kg afgevallen terwijl ik er niet zo op heb gelet dus het gaat de goede kant op vrijdag krijgen we de sleutel van de woning en kunnen we eindelijk gaan klussen.....kunnen beide niet wachtten! hoe is het hier verder met iedereen?
Dani, wat goed zeg al 4 kg eraf. Knap hoor. Leuk hoor, vrijdag de sleutel, spannend. Dus dit weekend krijgen jullie het meteen al druk. Enne balen dat je zoveel van de kleine klachten hebt, maar heel alert van de ha dat hij het zo samenvat en een onderzoek gaat doen.
ja idd heel erg spannend allemaal! ik vind het ook nog steeds zo onwerkelijk, ook al ben ik regelmatig flink beroerd! ale: ik denk dat ik het pas echt ga beseffen wanneer ik de 1e echo gehad heb! liefs rebbel
ja ben er wel bang voor dat het dat is want een tante en mijn vadre hebben het ook mijn pa wel in een lichtere vorm dus hoop het niet......... ben pas 21.........
nou dat is idd niet te hopen dani! maar wel fijn dat ze het gaan onderzoeken! knap hoor! al 4 kilo eraf! liefs rebbel!
Hmmm en enig idee hoe dat samen gaat met een eventuele zwangerschap. Want dat is vrij belastend voor je lichaam?
hmmm. ik was even aan het kijken wat de banner van hier aan zou geven! mijn banners geven aan dat ik in de 6e week zit, maar als ik het uitreken op internet met mijn uitgerekende datum, zeggen ze dat ik in de 7e week zit! ik snap er niks van....
normaal wel ja maar dan moet je wel de goeie gegevens krijgen mijn baas is nu met vakantie maar we krijgen een nieuw logo en huistsijl die gebruikt moet gaan worden tijdenS de open dag. Nou ligt dat niet in mijn handen dus daar maak ik me niet zo druk om maar ik heb wel een grote beurs te organiseren waar ik nog heel veel voor moet doen MET het nieuwe logo en huisstijl. Ik sta dus even stil voor de storm. Thanks, ik ga een topic openen in de lounge met wie ben jij
tja ik ga het wel vragen van dat zwanger worden want hij weet ervan dus...... maar mijn tante is ook gewon zwanger geworden.......dus het kan wel
Toch maar voor alle zekerheid tampon ingedaan.. Want denk niet dat ik bij die weinige mensen hoor die een kleine bloeding heeft en toch zwanger is. Dus ga zo me mannetje maar even bellen, dat we toch doorgaan naar de volgende ronde!
niet meteen van het ergste uit gaan meid. doe anders nu even een testje. als je verder nog niets heb gezien kan er nog van alles gebeuren.
Heb gisteren al getest.. met CB en die gaf aan "niet zwanger" Dus denk niet dat het veel zin heeft om dan vandaag te testen.. Dan kan ik beter afwachten of me ongi doorbreekt en zo niet morgenochtend nog een x testen. Toch?
Nou ben weer terug, heb even... tja wat heb ik gedaan... geshopt Hihihi, wilde nog even wat spul voor de vakantie. Heb een mooie pantalon en 3/4 broek, chiletje, rokje bij de WE gekocht! Slaag ik normaal echt nooit, nu pardoes wel. Hmmmm... wel leuk zo'n beurs organiseren toch? Maar wachten is niet leuk als je veel te doen hebt. Is mijn werk, logo's maken en huisstijlen ontwerpen, en nog veel meer van dat. Jannegie, wat geweldig dat het bij jullie zulk mooi weer is. Hier alleen maar regen en regen en regen, brrrrrrr en koud. Nou ga even de tassen uitpakken. Koffer klaar zetten en vast wat kleding klaar leggen.
Beetje smerig sorry.. Maar net op me tampon gekeken en kan echt niks ontdekken wat ik normaal heb met ongi.. Alleen dus roze slijm zeg maar, geen stukjes of helder bloed. Heb ook echt geen ongi gevoel, normaal heb ik krampjes en dan weet ik ok ik ga ongesteld worden.. Maar nu is me buik gewoon rustig. En t begon vanmorgen om 7 uur dat roze.. en nu is t 1 uur en nog niks veranderd. En de aders op me borsten zitten er ook nog, ook zijn me tepels en borsten nog gevoelig en pas ik me nieuwste bh niet meer goed.. :S Snap echt niks van me lijf..
missyzuilen: ik zal morgen gewoon weer testen hoor met een ander merk want dit is wel erg merkwaardig. het kan ook nog ontpillen zijn want ik zie dat je pas voor de tweede ronde aan het proberen bent? Mieke: ik heb eigenlijk Grafisch en Multimedia vormgeven gestudeerd dus je kan je voorstellen hoe erg ik sta te poppelen om te weten hoe alles wordt om er een mooi geheel van te kunnen maken.