Dames, Mijn man en ik hebben een aantal weken geleden besloten om te stoppen met de pil en voor een baby te gaan. Ik zit nu op dag 12 en heb al enkele dagen bruin-rose bloedverlies. Heb een beetje krampen, heb veel last van hoofdpijn, ben beetje duizelig en heb ongeveer temperatuur 37.1 constant. Ik heb maandag al (dag 10) een eisprong gehad (voel ik elke maand) en we hebben elke dag sex gehad. Dit kan toch helemaal geen innestelingsbloed zijn... Ovulatiebloed is toch ook raar want ik heb dit altijd rond de middag even en nadien geen bloedverlies meer.... Weten jullie raad? Bedankt
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, want 2 dagen na je ei is wel errug vroeg voor innesteling. Wel kan door je eisprong je temp zo hoog zijn he.. Dat hoeft jammer genoeg nog niet te betekenen dat je zwanger bent. Mijne bleef tot gisterochtend ook netjes hoog rond de 36,8/36,9 en vanmorgen opeens 36,4 en ongi. Misschien wat oud bloedverlies?
Ola chicas! Even een kort berichtje vanuit het zonnige zuiden. Kan het ook niet laten, hihihi Maar ja laptop mee en internet op de kamer. Alles goed, erg zonnig hier en heerlijk. Straks lekker wijntje en eten. Tot later weer. Ciao
Lekker! Ik zit hier kou te lijden hahah en wijntje mag ik ook niet meer hahahahah... geniet ervan, drink er een voor mij en eet heerlijk veel tapas...! buenos dios!
Ja ik mag met overvloed (haha) wijntjes, want mij ei is nog niet geweest! Maar jij mag natuurlijk al helemaal niet meer, ah 1 glaasje, een zipje. 8) 8) 8) 8)
Jaaaahhh je hebt voor en nadelen overal aan natuurlijk! Maar ja, die zijn het ook allemaal waard dan he...! nee joh, drink er maar lekker een voor mij veel plezier he!
poeh hee ik kan het echt niet bij houden hoor meiden! er wordt zoveel gekletst hiero! met mij gaat het op moment iets minder... ben de laatste dagen veel ziek! ale: net gegeten en 5 min later ligt het alweer in de wc... maar op tijd mn bedje in vanavond! maar ja! hoort erbij zullen we maar denken! liefs rebbel
@Missy: balen hoor, op naar de volgende ronde @Mieke8: veel plezier! @blondsteenbokje: ik zou zeker even naar de huisarts gaan met jouw blauwe plekken verhaal. Al is het maar om 1 en ander uit te sluiten. Of er nu al aan je bloed te zien of je zwanger bent, weet ik niet precies. Als ik google kom ik 7 tot 10 dagen na bevruchting tegen, maar dat zijn allemaal geen deskundigen die dat beweren. Wat je werk betreft: als je je niet kunt veroorloven dat er info tegen je gebruikt wordt, geen info geven. Ik geloof niet zo in vertrouwenspersonen. Gewoon lekker de situatie aankijken en het pas ter sprake brengen als je daadwerkelijk zwanger bent. Misschien is die ander dan alweer vertrokken, wil ze wel ruilen of je hebt zelf bedacht dat een andere dag beter uitkomt. Leef nu! voor de rest: succes sterkte veel plezier, wat maar van toepassing is. hihi groeten, Huda
Mieke lekker genieten daar en stuur snel wat warmte deze kant op ! Rebbel, hoop dat je je snel weer beter voelt. Wicjuh, hoe is het met jou dan? Jij nog steeds veel last van misselijkheid of is dat na je 12 weken toch minder geworden? Hier alles nog steeds prima. Kan alleen bijna geen geduld meer opbrengen om nog een week te moeten wachten op mijn echo. Het liefs zou ik gaan slapen en wakker worden op de 13e.
thanks maranka! spannend hoor wachten op je echo! ik mag ook de 17e, kijk er nu al helamaal naar uit! liefs rebbel
Hey maranka! Mijn misselijkheid is inmiddels wel wat minder geworden gelukkig. Op vakantie de eerste dagen helemaal geen last gehad, weliswaar met de medicatie van de huisarts, en nu trek ik het wel met de granules van vsm. Ik hoop nog steeds dat het helemaal wegblijft hoor! Het feit dat het al wat minder is, lijkt de goede richting op te wijzen Overigens heb ik het over het algemeen genomen niet in de ochtend, maar naarmate de dag vordert, komt het opzetten..avonden zijn het ergst. Hoe is het met jou? Gaat alles lekker?
Hier verschrikkelijk veel zenuwen! Ben vandaag naar de gyneacoloog gezien, die nog niks op de echo kon zien omdat het waarschijnlijk nog heel pril is, maar hij zag wel al de 'vorming' van de baarmoeder + de 2 positieve test kunnen niet vals zijn hé, dus ze hebben bloed geprikt en om 20h00 mag ik bellen. Ik moest normaal morgen maar gaan om half 1, maar men beste vriendin is overmorgen 10 weken zwanger en moest vandaag naar de gyneacoloog en we hebben het hartje gehoord, ik was gewoon zo ontroerd dat ik weet dat ik zo hard spijt ging hebben als ik abortus zou hebben gedaan. Nu zit ik al heel de tijd bang te wezen en met de gedachtes ; stel nu dat er ineens niks meer is, al is die kans zeer klein.
Hoi ben ik weer! 20 weken echo was PERFECT! heb een uur mogen genieten ipv de standaard 30 min ivm uitval van een afspraak!
Woeoohwiehh, gaaf Roxy! Super dat je zelfs een uur hebt mogen genieten. Wicjuh, ik voel me nog steeds super. Af en toe een steekje in borsten en onderbuik. De broeken en bh's strakker en thats it! Over een week mijn 2e echo! Nog 7 nachtjes! Frostieke, geweldig meid. Gefeliciteerd!
Wauw, wat mooi. Lijkt me zo gaaf zo'n 20 weken echo. Was het wat je verwachtte, Roxy? Gefeliciteerd met de bevestiging Frostieke, zorgt dat voor meer rust? Hier nog steeds niet ongesteld. Zal volgende week weer eens contact opnemen met de huisarts. Misschien ben ik gewoon niet ongesteld geworden ivm de grote stress die we momenteel hebben ivm het kopen van een huis. We krijgen als het goed volgende week vrijdag de sleutel (de 14e), maar door grote fouten bij de hypotheekadviseur en de bank is de hypotheek nog steeds niet geregeld. Ik heb dus al tijden niet meer gewoon rustig mijn mailbox kunnen openen bijvoorbeeld. Elke keer weer ben ik bang dat er weer een nieuw probleem is. Ik heb echt het gevoel dat ik al maanden niet meer echt ontspannen ben geweest. Misschien komt het los als er in ieder geval zekerheid is.