@ Femkes ; echt wel! Ik had dan wel 2 testen gedaan, maar dit bloedonderzoek heeft me toch meer zekerheid gegeven!
Rox en Frostieke, Wat te gek zeg. Helemaal top. Rox met je mooie 1 uur echo en Frostieke met je ervaring bij je vriendin en dat je nu echt 5 weken bent. Wauw, super hoor. Hier alles goed, geniet volop. Zo fijn zo'n warm temperatuurtje 's avonds laat nog. Heerlijk. Nu verzadigd in bedje nog even dit lezen. Oja, liefje heeft vanmorgen zijn eerste donatie zaadjes gedaan voor het onderzoek, spannend dus. Trustex
Goeiemorgen allemaal! Ik moet het ff kwijt hoor! ik heb net een test gedaan en er is een vaag streepje te zien! Ik geloof dus dat ik zwanger ben....... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Lalalindsay: spannedn hoor, gezien je banner. En denk je dat het raak is deze maand? Mieke: weg wezen jij, je hebt vakantie! Maar nu je er toch bent: stuur even wat zon op het is koud! Wel spannend hoor over de racers hahaha Rebbel: beterschap hoor! Rustig aan. Spannend hoor de echo. Huda: dank je voor je reactie. Ik ben ook niet bij haar langs geweest gisteren. Ik laat het inderdaad zo en als het zo ver is, zien we inderdaad wel weer. Dat woensdag verhaal is inderdaad nog even balen maar goed dat moet ik maar even op zij leggen. Over het blauwe plekken verhaal. Ik wacht nog even een weekje want dan weet ik voor mezelf wat meer. Nu gaat het goed dus even kijken hoe en wat. Maranka: spannend hoor, ik ken dat gevoel van gaan slapen en dagen over willen slaan hahaha Wicjuh: o meid wat fijn dat het nu beter gaat. Frostieke: gefeliciteerd meid! Super hoor! Rooxyrox: bofkaont leuk hoor! Femkes: wordt het niet eens tijd voor je huwelijksreis dan? Ik weet pecies wat je bedoeld want ik ben ook helemaal geen goeie ontspanner. Ga eens naar een Thermen bijvoorbeeld of doe ademhalingsoefeningen. Het werkt echt. Rustig aan in elk geval want anders maak je jezelf alleen maar gek, geloof me ik weet er alles van Hellepelle: gefeliciteerd meid! Mag ik je al omzetten in de lijst? Hier alles goed, vaag gevoel van misselijkheid weer wat niet helemaal door zet. En verder echt heel erg moe. Vanavond en morgen festival dus ik hoop dat ik het volhou Gisteren lekekr met mijn mannetje een hapje wezen eten en naar Nor Reservations geweest. Echt een aanrader! Wat een mooie film zeg! Ik heb echt spontaan met tranen in me ogen gezeten en op een gegeven moment moest ik zelfs huilen. Hormonen?
Tjonge, wat een hoop er weer byfgekletst Blondtseenbokje: je bent lekker op dreef meid, heb je goed hoor hihi, daar zyn we voor! Over je werkkwestie kan ik je nie zo goed adviseren, sorry, maar Mieke heeft je al een heel goed en duidelyk advies gegeven! Mn kinderwagen staat by t onderdeel babyuitzet, oja, ook in mn album haha, was ik ff vergeten. Hier alles goed, soms misselyk, maar t valt heel hard mee eigenlyk. Zal ik één van die "lucky ones" zyn die weinig klachten heeft? Aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant word ik er wel errug onzeker van Hmmm mn banner geeft vandaag 6 weken aan, maar ik was gister toch al 6 weken? T is vandaag toch vrydag? Of ben ik nou in de bonen Nou ja, ik ga maar es douchen, tot later ladies
3ief blondsteentbokje.... Volgens mij zijn het allemaal hormonen die door je lichaam gieren. Spannend hoor. Hellepelle gefeliciteerd, lekke rop de roze wolk!
hallo allemaal. tijdje niet geweest maar nu weer van de partij! zwangeren van harte gefeliciteerd. begin bijna jalours te worden. mijn spannende dagen komen er binnenkort ook weer aan maar heb zo`n gevoel dat het niet raak is, waarom weet ik niet. heb zo`n idee dat we er deze maand niet alles aan hebben gedaan en dat het gewoon niet zo is.maargoed, ff afwachten dus. er zijn trouwens veel meiden snel zanger geworden zeg! laten er nog meer volgen. maargoed, ik laat nog wel weer van me horen. gr mayo
hoi hoi, ik weet het niet we hebben wel op de goede momenten geklust maar ik heb er niet echt een goed gevoel over, waarom weet ik niet. maar we zien wel we zitten pas in de 1e ronde dus ik ga er ook echt niet van uit. gaan er nog mensen testen vandaag of morgen : xxx
Ice: ik laat het ook even zo qau werk hoor. ik zie het allemaal wel. heb zelfs al zo iets van als het niet kan tegen die tijd ik daar ook niet droevig over ben en wel wat anders verzin of het anders aanpak. Mieke: ik krijg nu toch wel een beetje de zenuwen hoor. zal het dan toch raak zijn deze maand...heb net wat gegeten en heb weer dat gevoel van misselijkheid. en nou vakantie houden of ik wordt boos! Mayo: ik ga toch duimen voor je. Natasja: eerste ronde zie ik. je weet het nooit maar zal ook ontpillen kunnen zijn. succes!
Goeie insteek steenbokje! Ja ja sorry hoor, maar ik moest even wat werk afmaken en zat dus online. Ga nu offline en genieten. Vandaag winkelen, strand en daarna lekker weer eten. Het is hier nu al bloedje heet. Hoorde dat het in NL ook mooi weer is. Genieten dus het weekend. Ciao
lekker ben jaloers op het lekkere warme zonnetje geniet er maar van. Ik weet het dat het ontpillen kan zijn, daarom ga ik ook nergens van uit. ik heb pijnlijke borsten en moet veel plassen, maar wat je zegt "ontpillen" ik ga ook pas testen als ik 3 dagen over tijd ben ofzo want ik weet niet precies wat me cyclus is ik dacht 28 dagen maar als ik me gevoel voel dan denk ik dat ik me eisprong twee dagen later had dan de banner zei. dus ik heb hem maar verzet op 30 dagen, weet het ook niet we zien het wel we gaan voorlopig gewoon van een half jaar uit of langer dan kan het ook niet zo tegenvallen.(doet het toch stiekum wel maar oke ) groetjes xxx
Ha meiden! dank jullie wel! die roze wolk voelt nog een beetje raar hoor... echt onwerkelijk..... Voor iedereen heeeel veel succes! Mieke8: Heerlijk zo'n lekker warm weertje! hier valt ut een beetje tegen hoor! Geniet er lekker van
Hellepelle, heb je een foto dan kunnen we even meekijken naar het streepje. En ik had ook maar een vaag streepje hoor! Mieke, veel plezier vandaag. Mayo, leuk dat je er weer bent en succes meid. Ik duim. blondsteenbokje, Fijn dat je even de lijst bijhoudt.
natasja: gewoon moed houden meid. en het HOEFT geen ontpillen te zijn hoor. als ik naar mezelf kijk nu kan het ook allebei en ik heb dezelfde "klachten"
Ha Maranka! Ja foto's staan in het album... kreeg ze echter niet echt heel duidelijk..Ben ook niet zo'n held met het fototoestel! Als ik hem hier zie liggen is de streep wel heel duidelijk! En ik heb hem al heeeeel veeeel bekeken! hihi