Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    He he, eindelijk! En nu vol de eerste ronde in. Heel veel succes en heel veel klusplezier.

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    dank je! :D

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja klopt. Ik had me dat nog niet gerealiseerd tot FF automatisch een nieuwe kaart aanmaakte, en er stond cycluslengte 27 dagen. Dus je vorige telt tot gister.
    Grappig dat we een beetje gelijk op blijven lopen.

En fijn dat je nu eindelijk aan de klus kan :D.

Is jou ongie nu ook anders? Ik weet niet hoe ik het precies kan uitleggen, maar het is vloeibaarder :oops: . Het stroom echt, tijdens de pil was het... tja... dikker en meer stolsels (sorry voor de onsmakelijke beschrijving).

4. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Joepie jullie kunnen de eerste ronde in, fijn hoor meid. ;)

5. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Veel klusplezier rebel!
    Ik heb mijn eisprong weer gehad dus wachten op d :evil: . Of niet natuurlijk........

Gr. Kat

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ik ben inderdaad echt blij dat we kunnen beginnen!:D

@daisy: ja klopt, bij mij is mijn menstruatie ook anders dan tijdens de pil!
    is inderdaad grappig dat we ongeveer gelijk op blijven lopen hier! ik ben benieuwd wie op dit topic het eerst zwanger is. :D

@kattja: ik hoop voor je dat de :evil: deze ronde weg blijven! succes!

groetjes rebbel

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hey Daisy en Rebbel, welkom in de volgende ronde :)
    Kattja; succes met wachten! ;)
    We gaan met zn alleen weer afwachten wanneer de :evil: :evil: niet meer terug komen!

Racebabe

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik mag ook mee naar de volgende ronde. Blijven we gezellig nog een poosje bij elkaar kletsen.

9. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hoi allemaal,
    ik ga ook stoppen. Deze week is mijn stopweek, maar daarna geen nieuwe nuvaring meer. Spannend dus!

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer Maranka, dat het toch niet raak is.
    Maar idd wel erg gezellig.

@ Racebabe: Misschien is het wel bij ons allemaal tegelijk raak, zou ook leuk zijn. Dan gaan we als hele groep over naar de volgende forumtopic. Die van Zwanger :D.

@ Ieniminie: WELKOM :D

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Welkom ienieminie

12. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    @ Daisy, bij mij verloopt de menstruatie ook anders. Vandaag zo van het ene op het andere moment ongesteld geworden. Dus niet eerst een beetje bruin/rood verlies maar in één keer flink ongesteld. Gister al wel hoofdpijn en vanmorgen begonnen de ongi-krampen. Mijn temp was vanmorgen ook in één keer met 0,2 graden gezakt. Dus dat is letterlijk en figuurlijk een goeie graadmeter!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn daling was ook 0,2 graden. Tussen de laatste dag van de cyclus en mijn ongie.
    De krampen vallen tot nog toe mee. Heb geen kruik nodig gehad, da's al heel bijzonder. Paracetamol helpt tot nog toe voldoende en ik heb vandaag een keer de homeopathische druppels van Vogel gebruikt..
    Voor de rest zijn alle symptomen waar ik tot gister last van had verdwenen. De verwardheid is er nog wel, maar neemt gelukkig al weer af. Het valt niet echt meer op zeg maar.

14. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Voor ik de pil gebruikte (heel lang geleden, hahaha, bijna 16 jaar geslikt) had ik ontzettend buikpijn en hoofdpijn van de ongi. Niets hielp. Ik was ook vaak heel misselijk en moest dan overgeven. Nu had ik vanmiddag even buikkrampen maar niet echt heel pijnlijk en nu voel ik niets. En gisteren hoofdpijn maar die was ook heel draaglijk terwijl ik met de pil-ongi altijd twee paracemol tegelijk nam tegen de hoofdpijn. En nu dus ook geen hoofdpijn. Tot nu toe vind ik het dus vooral heel prettig verlopen. Nu maar hopen dat de ongi ook niet te lang duurt en we weer gezellig aan de klus kunnen.

15. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Die twijfels....ik word er echt niet goed van! We zouden van de zomer echt van start gaan, maar wat maakt het uit dat we in mei beginnen of in juli. Aan de andere kant vind ik het doodeng om nu al te klussen voor een kleintje.

Herkennen jullie dit, of ben ik er nog niet aan toe...

groetjes Krista

16. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik kwn dit zeker niet.Heb moeten wachtwen op mijn vriend,en was dolgelukkig toen hij aangaf dat hij ook wilde!Ik heb geen seconde getwijfeld en ja de eerste keer voor het echie voelde een beetje vreemd(zovan hier is het ook eigenlijk voor bedoelt,hihi :) )maar dat wende ook heel erg snel en nu is het gewoon mooi!

17. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, zou zijn met zn allen tegelijk jah!
    Dan wordt het vol bij de jan/feb. mama's :)
    @ Ieniminie welkom !

Racebabe

18. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi krista!
    ook wij zouden eigenlijk pas in augustus beginnen, maar we konden toch allebei niet wachten en ja toen dachten wij ook van wat maken die paar maandjes nou toch uit! ik vind het ook allemaal wel eng hoor, maar we weten zeker dat dit is wat we willen en daarom gaan we er dus ook voor! :D wel ben ik wel eens bang voor de reacties van andere, ik ben bang dat mensen mij te jong vinden, maar dan denk ik, het is ons leven en dus ook onze beslissing! ik word binnenkort 24 en mijn vriend is 27, we hebben allebei een vaste baan en hebben een koophuis dus dan denk ik het komt wel goed!

groetjes rebbel

19. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    welkom! :D

20. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Rebbel,

Van fijn om te horen! Ik voel echt precies hetzelfde. Mijn vriend is bijna 27 en ik bijna 25. Een mooie leeftijd om papa en mama te worden dacht ik zelf. We hebben ook een koopwoning en zijn volgende week 6 jaar samen. Inderdaad ben ik baas over mijn eigen keuzes maar op bepaalde momenten ben ik erg bang wat anderen denken. Onze vriendenclub is nog helemaal niet met kinderen bezig, terwijl wij er al een jaar over denken.

Ik wil bewust een jonge moeder worden, dus vanavond maar aan de klus?

Share This Page