@ Troetelbeer: Gefeliciteerd! @ Roxy: ja..eindelijk...denk dat die spotting 2 weken geleden m'n eisprong is geweest dan.....maar ik treur niet. Heb tijd genoeg...we zijn net bezig. @ Maranka; thanx
Heyyyy troetelbeer! Gefeliciteerd! Hier ook in de eerste ronde raak.. raar idee he! Je verwachte een lange tijd te gaan en dan is het gelijk raak.. ben nog aan het wennen haahahahah.. veel plezier! doei doei
troetelbeer gefeliciteerd. Leuk zeg, en dat in de eerste ronde. Ik ben de dagen nu aan het aftellen, ben erg benieuwd of m`n cyclus weer zo kort is (ik hoop het) of natuurlijk zwanger hihi. nou dit was het wel weer. fijne dag allemaal, ik mag zo heerlijk naar m`n werk! doeiiii gr mayo
Troetelbeer, gefeliciteerd! Ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest. Alles zag er super uit. Eileiders waren mooi schoon zei ze. Nu afwachten wat mn lichaam verder voor cyclus in petto heeft. Ik heb alleen wel van haar op de donder gekregen . Ik ben er teveel mee bezig zegt ze. Temperaturen is mooi, maar alleen nodig als het na een jaar nog niet gelukt is. Mijn vriend en ik zijn allebei jong en gezond dus grote kans dat het vanzelf gaat. We moeten vooral niks aan ons leven en seksleven veranderen zei ze. Temperaturen kan ze me niet verbieden, ze raad het me alleen af. Jeetje, heb ik toch even het deksel op neus gekregen. . Maar diep in mn hart weet ik dat ze gelijk heeft. Als je het gewoon op zn beloop laat ben je misschien wel veel eerder zwanger. En daarbij komt dat ik ook eigenlijk helemaal geen haast heb..... Pfff.... ben er een beetje van in de war. Als ik naar haar luister moet ik dus ook maar rustig aan doen met dit forum. Sorry meiden, maar het forum wakkert het natuurlijk wel aan..... Ik denk dat ik me voorlopig maar moet richten op mn afvallen en verder lekker genieten van mn vriend . Ook iets voor jullie om over na te denken! Liefs jannegie
hey meiden! Mariaatje: heel veel sterkte meid! Troetelbeertje: gefeliciteerd en strooien aub hier alles goed hoor. ik heb vrijdagavond en zaterdag een fextival gehad. was super gaaf! ik heb niet gedronken en dat is des te leuker als de rest dan wel aangeschten raakt. ik was beide dagen bob dus niemand die er naar vroeg. zaterdag merkte ik wel ineens dat ik erg moe werd. verder heb ik kwaaltjes meer gehad dus weet niet wat ik moet verwachten eind van de maand. vandaag is mijn vrije dag dusw heb het huisje even schoongemaakt terwijl me ventje weer een solicitatiegesprek had. ging weel erg goed dus even hopen. ben er verder niet zo mee bezig. weet toch dat ik nog een week moet wachten voor dat ik uberhaupt an testen en ik wil pas testen als ik 5 dagen overtijd ben dus...ik weet het echt niet. dus duimen jullei voor mij? maar meiden moet weer gaan want moet naar de audicien in voorburg. stukje rijden dus. ik denk dat mijn gehoor achteruit is gegaan. ik ben namelijk slechthorend en draag twee gehoortoestellen. ben benieuwd dus. tot later!
heyhey! zo af en toe kom ik ook maar weer eens ff binnenvallen! jullie zijn niet bij te houden dus heb niet alles gelezen, @ troetelbeer van harte! ook hier 1e ronde raak! een heel speciaal iets vind ik zo! @jannegie. das wel naar dat je zo op je donder hebt gekregen. ik heb ook getempt, en zelfs ovutesten gebruikt, gewoon om inzicht te krijgen in mn cyclus, wat dus niet nodig was maar wel ontzettend fijn voor je dat verder alles goed was!
Hoi hoi, Zo ik ben weer helemaal bijgeslapen. Gisteren toch nog vol kunnen houden tot tien uur, en vandaag om tien uur de wekker gezet. Dus ik hoop dat ik weer lekker omgeschakeld ben. Vandaag een wasje gedaan en de boodschappen. Wat een weertje zeg, wel ff wennen na drie weken ruim 30 graden.... @Troetelbeer, van harte gefeliciteerd! Goed joh, geniet er lekker van! @Mieke, lekker Spanje, ook mooi weer he. Ik zal zo je foto's eens gaan bekijken! Geniet er nog van. @jannegie, fijn om te horen dat alles goed was bij de gyn. Ik kan me voorstellen dat je ff geschrokken bent van de opmerking, maar ik ben er wel van overtuigd dat er een kern van waarheid in zit. Ik vind het ook super moeilijk hoor om er niet al te veel mee bezig te zijn, maar ik wil nu nog niet gaan tempen of ovulatietesten aanschaffen, eerst zo maar eens kijken.... Succes! Ff een vraagje: afgelopen donderdag had ik na het vrijen bloedverlies, dus ik dacht: oh daar is de ongi met dag 28. Maar toen heb ik vrijdag alleen een beetje bruinige afscheiding gehad, en zaterdag is het pas echt doorgezet. Ik denk dat ik dan wel gewoon uit moet gaan van donderdag als eerste dag van mijn laatste menstruatie of niet?
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes! Ik besef het soms nog steeds niet helemaal. Had ook niet verwacht dat het meteen in de 1 ste ronde raak zou zijn, maar ik voelde me de afgelopen dagen wel heel erg anders Ik had de afgelopen week natuurlijk wat ongipijn , maar er kwam maar niets! Daarnaast was ik zaterdag o zo emtoioneel labiel! Echt niet normaal. Kon wel binnen een uur lachen, huilen en boos worden tegelijk. In de auto zei ik nog tegen mijn man: "Volgensmij ben ik echt zwanger, want ik ben volgensmij niet uit te staan". En die nacht kon ik heel slecht slapen, mijn man werd er zelfs wakker van. Ik zei toen nog een beetje kreunend van de pijn en half slaperig tegen hem: "Nu doen allebei de kanten van mijn buik pijn. Of ik ben zwanger of het is iets anders, maar er is wel iets..". Vanochtend had ik ineens best gevoelige tepels. Als ik er een beetje in kneep, deed het al heel snel pijn. En ze waren donkerder van kleur. Gelukkig was ik vandaag vrij, dus meteen een Kruidvattest gehaald. Naar de WC en hup!....een streep!Waaaaaaaaaaahhhh! Ik deed nog half plassen de deur van de WC op een kier en riep: "ik ben zwanger! ik ben zwanger!" Mijn man kwam er meteen aan en we omhelsden elkaar in de WC...ik nog half boven de WC pot hangend met mijn broek omlaag... O ja, de foto van de test staat nu op mijn album. Eindelijk gelukt om een scherpe foto te maken.
@troetelbeer: gefeliciteerd meid! @noa: kop op! veel succes in de volgende ronde! @maranka: veel plezier bij je echo over een paar daagjes! ik moet nog een week wachten... liefs rebbel
ik ben vanmorgen ongesteld geworden na 30 dagen, dus ik mag naar de vierde ronde, mss dan meer geluk [-o< zien of me nieuwe banner werkt 8)
Troetelbeer, duidelijke test meid! Rebbel, succes nog met wachten. Wat kan de tijd soms langzaam gaan nietwaar?! En aan de andere kant gaat alles best snel. Nog twee weken en ik ben al 3 maand zwanger! Dan zit het eerste trimester er alweer op. Steen, rotweet hier in nederland idd. Je zult maar net als ik nu vakantie hebben en thuis blijven. Bleghh! Maar goed volgende week vluchten we toch nog n paar daagjes naar een hotel. Hopenlijk krijgen we wat beter weer. Ach en anders blijven we lekker in ons bedje en bestellen we roomservice! Lekker genieten van elkaar! Roxy, en al opgeschoten met de badkamer. Hier de hele dag aan het soppen en verven geweest. Morgen weer verder. Miss co, hoe gaat het met je, alles goed? Jannegie, Je gyn kan die waarschuwing wel geven maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik was er ook erg mee bezig, Maar het tempen en de ovutesten gaven mij juist een heel goed gevoel. Daardoor wist ik zeker dat ik mijn eisprong had en dat mijn lichaam het na 17 jaar nog deed. Uiteindelijk heeft het mij dus heel veel rust gebracht. Wel had ik af en toe het gevoel teveel informatie hier te lezen en te krijgen. Vooral de dingen die mis kunnen gaan trok ik me erg aan. Soms maakt teveel info erg onzeker. Maar of het veel bezig zijn met het forum nu in de weg staat van snel zwanger worden. Nee dat denk ik niet. Dat heeft meer te maken hoe je daar zelf mee omgaat. En volgens mij ben jij best heel nuchter en kun jij die afstand zelf wel nemen en er heel realistisch en reeel mee omgaan. Succes verder meid! Fijn dat het verder bij de gyn helemaal goed was.
hahaha maranka, hij is helemaal uitgesopt! alle oude en half lege flessen douche gel en shampoo heb ik weg gegooid! tja, dat krijg je alsje bij kruidvat werkt! alles wat nieuw is proberen.. hij glimt weer aan alle kanten
Haha, dus er zitten toch ook leuke kanten aan het werken bij het kruitvat. Ik kom er best wel vaak en vind het verder heerlijk om de folder weer eens door te pluizen voor koopjes. Fijn gevoel dat de boel weer aan de kant is nietwaar!
absoluut! maar omdat ik vandaag zo druk ben geweest heb ik nu geen rust in mijn lijf. morgen weer werken, helemaal geen zin in. de folder gaat in en er is markt bij het winkelcentrum. dubbel zo druk dus! owja, ik lek al melk. morgen zoogcompressen halen denk ik maar......
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 6e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 4e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 14e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 3e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Hjm laatste pil januari 6e ronde Huda - 2 mei laatste prikpil - 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Judy01 - laatste pil eind mei - 1e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 5e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 4e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 3e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 3e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 1e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde Nyncke - laatste pil 20 juli - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 7e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 3e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 3e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Zora - laatste pil februari - 3 ronde 36 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Troetelbeer GEFELICITEERD! Lalalindsey, heb je aangepast!
Meiden, wat is er weer veel geschreven. Mijn laatste avond gaat in en we zijn helemaal bekaf (van het winkelen ) Ben blij morgen weer naar huis te gaan, mis mijn ventje toch wel erg en wil klussen! Jannegie, mijn gyn vond het juist heel goed dat ik aan het tempen ben. En ook mijn ha adviseerde dit te doen. Mede door je lichaam te leren kennen. Bij jou heeft het ook heel lang geduurt voordat het weer opgang is gekomen, bij mij ook. En ik heb echt geen idee hoe en wat en wanneer etc. Je moet zelf maar kijken waar je je goed bij voelt en ik ben het verder ook helemaal met Maranka eens. Verder voor iedereen dikke knuffels! Heb alles gelezen, maar weet het verder even niet meer sorry