Ik zie zo hard uit naar 20 september, dan mag ik men eerste echo laten doen, ik ben echt zo zenuwachtig, doordat ik toch nog schrik heb zoals ; stel je voor dat er wat zou zijn? Maar ik weet dat ik me daar niet al te druk om mag maken.
Mieke, geniet nog even van je laatste avond! Wanneer krijgt je ventje de uitslag van zijn zwemers? Roxy, Lastig dat lekken. Maar ook weer een stapje verder in je zwangerschap! Voel jij de kleine al?
@frostieke, denk dat dat heel normaal is hoor.. heb ik ook en een hoop andere ook! Je zou bij bevallingslijst forum ook eens mee moeten lezen bij de mei mama's 2008... daar zie je dat je allemaal dezelfde angsten en gevoelens enzo hebt..... succes meid! xxx
Gefeliciteerd troetelbeer. je bent blijkbaar een van die vrouwen die net na het stoppen van de pil extra vruchtbaar is. Geniet ervan. Nog steeds niet ongesteld, maar heb wel heel erge last gehad van vloeien. Elke keer als ik naar het toilet was geweest heel veel slijm en mijn onderbroek heb ik 2 keer per dag gewisseld omdat hij helemaal nat was. Het stomme is dat ik normaal gesproken een beetje droog ben. Ik heb ook vaak last bij het vrijen en gebruik daarom vaak glijmiddel, maar de afgelopen week was ik zo nat dat ik het vies vond. (Sorry voor de viezigheid, ben ook erg blij dat het hier anoniem is.) Ik vraag me dus af of ik misschien wel geovuleerd heb ondanks dat ik niet ongesteld ben geweest. Zomaar opeens een week zo nat zijn is wel een beetje vreemd. Ik zit helaas momenteel nogal krap in mijn tijd overdag (zou echt niet weten waar ik een beetje prive kon bellen op mijn werk) en ga het bellen naar de huisarts even uitstellen. Uiteindelijk hoor ik dat opwekken van ongesteldheid vaak ook niet zo goed is.
@ maranka, hier gaat alles harstikke goed weinig klachten, alleen veel moe, met vlagen extreem misselijk en dan weer nergens last van, en heel pijnlijke borsten. maarja dat hoort er allemaal bij he hoe gaat het met jou en je zwangerschap? ik heb 19 sept mn 1e echo en heb er superveel zin in!
hey meiden, nou terug van de audicien en gelukkig is alles goed. gehoor is links wel achter uit gegaan maar mijn hersenen (wist niet dat ik die had hahaha) en mijn toestellen vangen nu alles zo danig op dat het "normaal" is. kan ik mee leven dus. ben best opgelucht want ben drie jaar niet geweest voor een meting dus vind het acceptabel. Joepie! sorry... mijn toestellen zijn nu afgesteld met de nieuwste technologie. ze hebben nu drie programma's in plaats van 2. de eerste is voor alles en de tweede voor een op een gesprekken en de derde voor festivaks en concerten. gaaf he?! sorry even compleet iets anders maar goed. vergeef me verder moest ik erg lachen om je verhaal troetelbeertje. de meiden die de volgende ronde ingaan dikke knuffels! ik ga even douchen en klussen want mannetje begint te denken dat ik alleen tijdens mijn vruchtbare dagen wil. moet zeggen we doen het anders ook om de dag minstens en dat si er nu ook niet van gekomen. oeps...even mannetje te vriend houden dus whahaha. slaap lekker voor straks!
Ben een beetje laat maar Troetelbeertje gefeliciteerd...ik hoop dat iedereen hier je snel mag volgen, en ik ook
Femkes, zou natuurlijk kunnen dat het je ovulatie is geweest, durf het niet met zekerheid te zeggen hoor. Maar je moet nu even in de gaten houden wanneer je eventueel ongi wordt. Is dat over 14 dagen dan kan het kloppen en kun je zo'n beetje terug tellen naar je ovulatie dag. Steenbokje, klinkt goed (hihi) fijn dat je nu 3 programma's hebt. En helemaal up-to-date voor festivals. Wat voor festival ben je naar toe geweest? Bekend of iets lokaals van je woonplaats. Frostieke, heel normaal hoor. En zo fijn wanneer je bij een echo een bevestiging krijgt. Spannend hoor. Maranka, ik moet woensdag bloedprikken en dan op dag 21 weer (week later). Zwemmertjes ook nog 1x inleveren, dus 2 weken na de eerste keer. Daarna de afspraak op 9/10 en horen we de uitslag. Ook wel spannend hoor. Is het door een heel team uitgepluisd, ook mijn inwendige echo etc. Koffer net ingepakt, en ben bang voor over gewicht, kan net aan dicht op standje, extra rits open, zodat ie nog iets kan uitbuiken. Snappie 'm nog!
Goedemorgen allemaal, mieke: ik hoop dat het heel aankomt in nederland hahaha. ik ben naar Appelpop geweest in Tiel. best een bekend festival want het is na low lands na het grootste festival van het land. vrijdag avond waren: Luie Hond, racoon, the scene en postman die we hebben gezien en zaterdag: Direct, Ilse de Lange, Blof, Normaal, Relax, van Velzen en remond van het groenewoud.
Klinkt leuk hoor. Is dat niet van Appelsap of zo? Ken namelijk iemand die vroeger feesten organiseerde onder de naam appelsap. Ja klinkt stom! Enne nog even iets. Mijn temp is t.a.v. gister 0,3 graden gedaald, best veel. Zie kaartje in album. Maar stel dat dit het dal voor mijn ei is, hoeveel tijd zit er dan nu ongeveer tussen en wanneer zou ik dan moeten klussen? Het zou wel heel vroeg zijn op dag zo dag 15 dan vermoed ik, maar komt wel meer overeen met mijn 1e cyclus van 30 dagen. Wat denken jullie?
whahaha sorry, nee heet al jaren Appelpop geen idee waar het vandaan komt. ik zal er vanuit gaan dat het hetzelfde is als je cyclus van 30 dagen. dat wordt klussen vanavond dus
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 4e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 6e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 4e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 14e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 3e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Hjm laatste pil januari 6e ronde Huda - 2 mei laatste prikpil - 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Judy01 - laatste pil eind mei - 1e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 5e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 4e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 3e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 4e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 1e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste pil mei- 4e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde Nyncke - laatste pil 20 juli - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 7e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 4e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 3e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 4e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Zora - laatste pil februari - 3 ronde 36 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Monique: knuffel!
Monique en sablovesgeof, dikke knuff. Ronde 4 was voor mij een geluksronde. Ik hoop voor jullie ook! Mieke, dus worden allebei goed onderzocht. Ben heel benieuwd naar de uitslag van 9/10. Maar ik ga er vanuit dat bij jullie wel alles goed zit hoor. En ik zou zeggen. eenmaal thuis koffers laten vallen en bespringen die vent! Mijn ei was vaak toch de dag van de dip in temp. Kreeg dan die dag of nacht mijn eisprong en dan was de volgende dag mijn temp omhoog. Dus vandaag en morgen klussen. Moet toch lukken. Jullie hebben elkaar 6 dagen moeten missen .
Joehoe! ik ga mijn vent vanavond mega bespringen zoals hij het nog nooit heeft mee gemaakt!!!!!!! Monique en Sab, kop op! Gaat goed komen hoor. Ook van mij een knuf! Oja, het gekke is dat ik dus helemaal niet veel slijm heb, ook niet helder of draderig?