Eind juni toen er een aantal meiden heel druk bezig waren met het opschonen van de lijst heb ik hier een berichtje geplaatst en ben vervolgens niet meer op dit topic geweest (wel op velen andere). En tot mijn verbazing sta ik vanaf eind juni al op de lijst en zijn mijn rondes ook steeds keurig netjes bijgewerkt. Wat een werk wordt hier verricht! Het topic ziet er leuk uit, heb heel wat gemist afgelopen maanden maar ga vanaf nu hier regelmatig langskomen Ik zit ondertussen niet meer in ronde 4, maar in ronde 5 en ben in mei niet gestopt met de pil maar heb toen mijn spiraal laten verwijderen, ben hier dus een beetje vreemde eend in de bijt (maar er zijn er nog een paar). Voor mijn spiraal ben ik wel aan de pil geweest, maar was een ramp toen ik stopte, heb er bijna een jaar over gedaan voor mijn cyclus korter werd dan drie maanden. Ik ben blij om te lezen dat de meeste meiden hier daar een stuk minder last van hebben en zelfs in de eerste of tweede ronde zwanger zijn geraakt. Er wordt hier niet gesproken over klussen maar bespringen, dat klinkt eigenlijk veel beter. Ik denk dat ik mijn vriend vanavond ook maar ga bespringen, zou toch leuk zijn als er nog meer roze namen bijkomen op de lijst
Hey meiden! Gzellig hoor, hier! Ik kan alleen even kort een berichtje neerzetten. Ik ben ook mn koffers aan het pakken. We gaan een weekje naar Nederland! Zo blij! maar ja, we hebben het zo druk. Komen haast niet weg. In nederland heb ik geen internet. Dus ik laat even een weekje niks van me horen. We gaan lekker in ons weekendhuisje in drenthe zitten. Veel succes! Hoop veel roze te zien als ik terug kom. Doeg doeg!
Hallo, Hier is de ongi weer bijna weg. Dus we kunnen weer lekker gaan klussen! Nina, van harte welkom hier, en veel succes. Ik heb ook een spiraaltje gehad, en zit nu in de derde ronde. Bij mij is de menstruatie prima op gang gekomen en ik heb een mooi cyclus. Succes! Jannegie, een fijne vakantie! Ik hoop dat het weer een beetje meezit! Mieke, veel plezier vanavond! Maranka, ook al vast een fijne vakantie!
hallo dames na een druk en hard weekend klussen heb ik vandaag weer school en even de tijd om hier wat te posten! wij hebben in onze nieuwe woning alles geverfd de vloer ligt erin en alle meubels zijn daar. moeten nu alleen nog alles inrichten en schoonmaken de slaapkamer is groen met blauw en eiken vloer woonkamer lichtgeel en lichtgroen met beuken vloer en de kleine slaapkamer groen en blauw met vloerbedekking. nadeel is van het harde doorwerken dat ik verga van de pijn ben hartstikke moe (hebben iedere dag van 8 tot 23 uur gewerkt!) ook gister naar de huisarts geweest (vanwege zijn gedachte over zwakke delen reuma = fybromyalgie) hij heeft me doorverwezen naar de reumatoloog hij denkt dat het toch in die richting zit........omdat ik egr veel klachten heb. en heb nu 2oktober afspraak in het ziekenhuis. dus ben eens benieuwd ook zla ik nu egren smijn ei hebben (hebben zaterdag nog geklust) dus dat gaat goed komen. en met het afvallen gaat het ook super!
Heeej meiden! Zo flink geklust, in huis bedoel ik dan nu he Dani! hihihi... Ik ben weer begonnen met de ovulatietestjes van sensitest, ik vind het echt een uitvinding! Nog geen ei in aantocht. Donderdag en vrijdag ben ik niet thuis, dus moeten het wel ff een beetje goed plannen en `in het voren klussen`ahahah! Kan je druk mee zijn, zo`n kinderwens! Ik ben niet meer iedere dag op deze site, in het begin bijna continu. Alles lezen, pff.... Maar voelde aan mezelf dat ik bijna paranoia werd van alle info, dus maar even wat minder! Ik zit nu trouwens in ronde 5, niet meer in 4. Nou ladies; goed ontspannen, positief blijven en KLUSSEN MAAR!
Zo hoop toch dat ik zwanger ben.... Ben echt mega chagerijnig hihihi..... Echt al heeeeel lang niet meer geweest. Laten we het maar op de hormonen gooien Ff kijken of ik mijn mannetje zo ver kan krijgen om vanavond nog even te klussen dan moet het goed komen deze maand!
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 5e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 6e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 4e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 14e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 3e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Hjm laatste pil januari 6e ronde Huda - 2 mei laatste prikpil - 1e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Judy01 - laatste pil eind mei - 1e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 5e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 4e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 4e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 3e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 4e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 1e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste spiraaltje mei- 5e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde Nyncke - laatste pil 20 juli - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 7e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 4e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 3e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER - getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 2e ronde- ZWANGER - getest 11 september Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 5e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Zora - laatste pil februari - 3 ronde 37 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Wensje en Nina jullie rondes zijn aangepast meiden! Heel veel succes met zwanger worden meiden! SURF GEfELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
Dani, goed bezig zeg. Klinkt erg leuk die kleuren in je huisje! Ik hoop dat het meevalt met de fybrmyalgie. Super zeg meid al 4 kilo kwijt! Jannegie, heel veel plezier in het mooie drenthe! Nog twee nachtjes en dan mag ik voor de echo! Pff de tijd gaat langzaam, maar donderdag komt in zicht! Wij zijn weer de hele dag aan het verven geweest. Morgen nog de kozijnen in de lak en dan nog een nieuwe vloer erin en de keuken is af. Kan ik begonnen met de puntjes op de i. Schilderijtjes en leuke manden e.d. Verder gaat het prima hier. Af en toe en steekje in borsten en onderbuik en mijn broeken strakker. Ga morgen maar eens op zoek naar een leuke stretchbroek en een meegroeibh. Wil nog even wachten met het kopen van zwangerschapskleding want die kan ik over een maandje denk ik wel lenen van mijn schoonzusje. Zij moet deze week of volgende week bevallen. En tot zolang red ik het denk ik wel met wat stretchbroeken in een maatje groter.
Hallo allemaal, dat is lang geleden dat ik hier ben geweest als ik alles moet terug lezen dan zijn dat ongeveer 60 paginas dus laten we dat maar niet doen haha! Ben vorige week terug gekomen van vakantie en nog steeds niet echt de tijd gehad om een kijkje te nemen! En nu dan even rust en een beetje doorbladeren. Hier gaat alles goed volgende week woensdag de 12 weken echo hoop zo dat het nog steeds goed gaat dus dat is wel spannend! Voor alle meiden die zwanger zijn geraakt van harte gefeliciteerd en iedereen natuurlijk heel veel succes!
@Maranka, bedankt voor het aanpassen van de lijst. Zal nog wel even duren voordat je de kleine kan voelen. Maar zie wel dat je 13 sept een echo hebt, dan kan je de kleine in iedergeval zien, spannend! Zou leuk zijn als je dan de echo in je album plaatst, kunnen de andere meiden en ik ook even meegenieten. Geldt natuurlijk ook voor Dessje23. @Jannegie, veel plezier dit weekend. Altijd leuk om weer even in Nederland te zijn, voelt toch altijd vertrouwd. @Dani86, volgens mij wordt je huis prachtig maar zorg dat je je niet teveel overbelast. Goed dat je bent doorverwezen, maar hoop dat de huisarts ernaast zit en het toch geen fybromyalgie is en de pijn rustig aan afneemt naarmate je gewicht verliest. Helaas is je pendel niet uitgekomen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen, zit nu vol frisse moed in ronde 5. @Steen, ik ben in jan 2005 al gestopt met de pil, dat jaar alleen maar cyclussen gehad van min 3 maanden, de eerste 4 maanden van 2006 redelijk normale cyclussen gehad, vervolgens liep mijn relatie stuk en dus reden om weer met anticonceptie te beginnen. Maar een ding was duidelijk, voor mij geen hormonen meer, heb dus ook een koperspiraal gehad. Enigste nadeel was dat die net na de menstruatie geplaatst moest worden en ik net uitgerekend toen weer een cyclus had van 87 dagen, waarschijnlijk door alle stress rondom het weggaan bij mijn ex en het terugverhuizen naar Nederland. Vanaf het moment dat de spiraal geplaatst werd weer cyclussen gehad met normale lengte en na het verwijderen in mei gaat het ook prima, kan duidelijke eisprong halen uit temperatuur en ovulatietesten. Nu alleen nog wachten tot het raak is Kom op meiden we gaan de hele lijst roze maken, veel klusplezier.
Goedemorgen allemaal, zo een paar dagen voor het testen krijg ik toch wel kriebels hoor. niet omdat ik het wil weten maar meer of ik alles wel goed doe etc...kwam er gisteren bijvoorbeeld ineens achter dat ik straks geen oppas heb voor de dinsdag en donderdag. heb een kinderkamer uitgezocht en dat soort dingen....
echt?! o jeetje... echt stom hoor ik zit er al dagen niet aan te denken, kreeg ik gisteren de nieuwe wehkampgids. ik bladeren valt die open bij de kinderkamers.... ik krijg nu gewoon een beetje de zenuwen, zal het dan toch?
lief dat je dat zegt Roxy, dank je. ik wacht het in spannend af. ben wel weer misselijk en gisteren voelde ik me ook al beroerd...