Nou dan denk ik dat ik ook maar eens een kinderkamer ga uitzoeken Wel spannend steenbokje..... Nog een paar dagen. Wanneer wil je gaan testen?
Hoi meiden, ben weer in het land. Pfoeh heb gewoon een soort van jetlag, ook al is het niet ver vliegen. Ben een potje moe, bleh! Spannend Steenbokje, erg spannend, maar heb je werkelijk al wat gekocht, of alleen maar uitgezocht wie weet. Jannegie, fijne vakantie hier in ons eigen landje! BD, ook voor jou dus heel erg spannend. Dani, klinkt goed hoor je huisje en de kleuren, leuk! Maranka, nu nog maar 1 nachtje slapen hoor. Is het in de ochtend of middag? Nou ik heb gister mijn ventje besprongen, hihi. Had iets leuks in Valencia gekocht en aangetrokken. En eigenlijk lukte het allemaal niet zo heel erg omdat het zo humoristisch was en we de slappe lach kregen en hij daardoor een slappe hield, hahahaha. Maar goed, ik heb dus geen idee of de timing nu goed is geweest. Heb helemaal geen slijm etc. daar snap ik niks van, maar ik geloof dat het niet bij iedereen zo aanwezig hoeft te zijn toch? Nu weer druk aan het werk, alles uitzoeken wat ik moet doen en iedereen bestormt me weer met mail. Heb nog niet eens de tijd gehad mijn ouders even te bellen En ik moet het hier ook nog eens bijhouden Enne oja, ik heb er een nieuwe pendel bij, en deze zou gelijk zijn met die van de paragnoste!
og og og mieke, ik zie je al gaan als een tijger die z'n prooi bespringt! je kan beter lol in bed hebben dan dat je steeds verplicht moet klussen toch?
Welkom terug mieke. moet wel lachen om je verhaal hihihi. ik wil pas 5 dagen overtijd gaan testen. als ik het volhou...ik heb nog niets gekocht alleen gezien. ik zoek ook nog iemand die voor mij wil pendelen.
Spannend Blondsteenbokje, ik duim voor je meid! hey Mieke, welkom terug. hahaha wat een verhaal heb je weer! hihi Hier is de ongi weg, joehoe! We kunnen er weer tegenaan!
Nou Mieke je bent misschien wel uit het land geweest maar niet van het forum Je kon ons natuurlijk niet missen hihi. Nou gezellig dat je er weer helemaal bij bent hoor
thanks steen. Voor de zwangere onder ons: hebben jullie ook gewoon afscheiding gehad toen jullie toch zwanger belken te zijn, voor je ongi?
oke ik zeg en vraag niets meer en wacht in spanning af ( is bij mij ook zo namelijk) toch nog een vraag: een paar dagen voor de innesteling, kan je dat voelenm?
ik heb daar niet bij stilgestaan. meer omdat ik alle hoop die ronde had laten varen omdat we maar 2 keer hadden geklust.
Pff heb net bloed laten prikken voor onderzoek naar mijn hormoonhuishouding ivm gyn etc. Maarliefst 7 buisjes zijn er afgenomen Ben nu een beetje dizzy!