Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoi meiden!
    Sorry dat ik even niks van me liet horen, maar had gisteren mijn eerste werkdag! :D
    Was echt heerlijk gewoon om weer lekker iets te kunnen doen en weer onder de mensen te zijn.
    Werk nu op een advocatenbureau hier in Overvecht voor 3 dagen in de week. En gisteren was dus mijn eerste werkdag. Vandaag lekker vrij en dan morgen & overmorgen weer werken!
    Ik ben secretaresse daar, samen met nog 3 anderen. En we hebben 6 advocaten, dus ik krijg straks waarschijnlijk 2 advocaten onder mijn hoede. :D
    Ik kan daar niet op deze site, omdat ze niks mogen weten en ik nog in me proeftijd zit.. Vandaar dat ik wat minder online zal zijn.. Hier klusdagen weer begonnen! :D Lekker van me ongi af, heb er echt meer last van zonder pil. :(

Iemand trouwens enig idee of je wel gewoon zwanger kunt raken als je denkt een blaasontsteking te hebben? Want als dat niet zo is, kan ik nu nog een kuurtje nemen voor me vruchtbare dagen.. En anders ga ik zo effe bij drogist cranberry tabletten halen, die werken daar ook tegen.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

missyzuilen: gefeliciteerd met je nieuwe baan! ik ben ook secretaresse :)

en ik zal cranberry nemen zijn toch betr dan een kuurtje ;)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok, heb ze net gekocht! :D
    Staat alleen wel op niet te gebruiken bij zwangerschap & borstvoeding..
    Maargoed, zit nog niet eens rond me vruchtbare dagen dus voorlopig mag ik ze nog gewoon slikken! :D

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @steenbokje: spannend hoor! ik zal voor je duimen!:D

@missy: gefeliciteerd met je nieuwe baan!

hier alles prima, vandaag eiegnlijk niet echt misselijk geweest alleen erg moe!

liefs rebbel

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ blondsteenbokje: Ik merkte niet echt verschil in afscheiding. Wel had ik de laatste dagen voor mn nod steekjes in mn onderbuik.

Spannend!

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Meiden vraagje: ik zie bij sommige van jullie pendels staan van mensen die niet op de lijst staan over het pendelen zeg maar!

hoe kom ik in contact met die mensen> Wil graag dat er voor mij weer gependeld word!

7. Eimat

Eimat Niet meer actief

Dat wil ik ook graag en heb al in de lounge gekeken bij pendelen, alleen daantje 86 is actief maar heb nog geen antwoord terug dus als iemand iemand anders weet...?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je in het menu links bij zoeken nu even de naam van degene typt die je zoekt.
    Dan krijg je ergens wel een topic waar ze op schrijft en kan je haar een pb sturen.
    Zo heb ik ze ook gevonden!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mariaatje meid, hoe gaat het nu?
    Nog steeds niet helemaal lekker natuurlijk.
    Maar je komt toch weer even buurten :D

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi mariaatje!

ik wil je heel veel sterkte wensen morgen!

liefs rebbel

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Hee Mieke, het gaat wel weer een beetje moet ik zeggen. gisteren hebben we de laatste echo gehad en daaruit bleek dat het vruchtje al "verteerd" was. Het is er dus niet meer. Maar mijn lichaam voelt zich nog wel zwanger, dus morgen word ik gecurreteerd!

Ik moet pas om half 3 in het ziekenhuis zijn en dan afwachten hoe laat ik geholpen word!

Rebbel, bedankt!

En tuurlijk kom ik hier af en toe nog buurten, heb de afgelopen weken lekker met jullie gekletst en meegeleefd toch?! :D

Tot gauw!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte dan morgen!
    Hoop dat je daarna snel hersteld en weer verder kunt.
    Liefs x

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mariaatje heel veel sterkte voor morgen meid!

Mieke, Lachen joh dat verhaal van jou als Bunny en je ventje. Ik zie het helemaal voor me. (Helpt wel hoor die foto's :) !Hihi!

Ik ga zo lekker de douche in. Ik heb weer de hele dag staan verven en wat al niet meer. Ben helemaal kapot! Tussendoor nog gauw even naar de winkel om en paar nieuwe broeken te halen. Ben die spijkerbroeken met elastiekjes nu wel beu!

En na de douche lekker mijn bedje in en dan mag ik direct morgen om half 11 naar de gyn voor de echo!. Eindelijk ons kleintje weer zien! Ik ga morgen lekker proberen uit te slapen en dan in 1 keer door naar het ziekenhuis voor de echo. Dan gaat de tijd lekker snel. En slapen zal vannacht denk ik geen probleem zijn. Want ik lig nu al zo'n beetje te slapen. Dus meiden trusten en tot morgen!

Ik zal de echo vrijdag wel even in mijn album zetten. De echo van 7 weken staat trouwens wel in mijn album.

Roxy, ik kan niet wachten tot ik mijn kleintje ook mag voelen. Hopenlijk ook zo rond de 16 weken. Maar nu eerst morgen het kleintje maar eens zien rond zwemmen en het hartje horen kloppen.

Liefs Maranka

14. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    ik heb vanmiddag gebeld nr gynae en haar vermoeden was bevestigd: pco idd geen reactie op clomid
    nu een laatste test volgende di en als die negatief is duphaston en laparoscopie laten doen...en terug clomid nemen
    en hopen dat ik dan snel zwanger ben [:8:]

knuffels xxx [:12:]

succes iedereen

15. mamastarlight

Goedemorgen meiden!

Missy zuilen: ik zal ze gewoon nog even een paar dagen slikken hoor.

Rebbel: dank je. Ik heb alleen buikpijn vandaag dus ik geloof er nog maar weinig van :cry:

Mariaatje: heel veel sterkte vandaag. lekker blijven zitten hier hoor en mocht het zo ver zijn bij mij dan strooi ik express een beetje extra jouw richting op hoor ;)

Maranke: veel plezier bij de echo!

nou zo als gezegd heb ik een beetje buikpijn dus ik vrees het ergste... balen, echt balen. maar goed als ik mijn pendel van stienke moet geloven komt het allemaal wel goed. ik heb me voorgenomen te gaan sparen nu. mama wil voor de kleine een hele bijzondere kamer geven straks dus.

We hebben gisteren de bouwtekeningen van het huis gezien. is een monumentaal pand dat van 4 naar 2 appartmenten gaat. daar moeten we begin volgend jaar uit voor een jaar. nou reken maar uit, kleintje zal dan twee kinderkamers krijgen hahaha

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Dus je kan leuke dingen gaan plannen. Jullie tijd komt nog wel net zoals de mijne....
    Hoop dat de pendels gelijk hebben voor mij, dat zou betekenen dat ik eind deze maand ook in het roze zou mogen.
    Laten we het maar hopen.....
    We hebben deze maand ons best gedaan in ieder geval :oops:

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, meiden Maranka zit nu bij de echo! spannend voor haar!

BD, mijn pendel zegt ook deze maand... spannend, zitten we beiden op het zelfde wachtbankje?

Klinkt leuk steenbokje, jullie huis.
    Dus jullie wonen daar nu al wel, moeten er dan uit voor de renovatie/verbouwing etc.
    Krijgen jullie dan via de aannemer of wie dan ook vervangende woonruimte?

Kop op hoor, niet zo down over je :evil: misschien is het helemaal niet zo!

18. mamastarlight

o nee ben niet down hoor. ik heb mijn gedachten nu op februari staan en zie het verder wel. ik hoop het eerder natuurlijk maar februari is het ook zo dus.

het is een monumentaal huurhuis. dus de woningbouw bied tussentijdse woonruimte aan. zitten wel een paar haken en ogen aan die we uit moeten zoeken hoor.

19. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Alles oke hier, ben aan het wachten op mijn eisprong, maar dat duurt nog wel ff.

Mariaatje, heel veel succes en sterkte voor vandaag gewenst!

Maranka, hoe was de echo? Leuk hoor om jullie kleintje weer te mogen bewonderen!

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Deze maand voor het eerst getempd en hij heeft mij ei gevonden (denkt ie hihi)
    FF zegt dat mijn kansen "high" zijn. We hebben goed ons best gedaan hahaha. Nu maar hopen dat het uitkomt. Wel grappig hoor dat je alles precies kunt volgen. Ben benieuwd of het is gelukt :)

Share This Page