nou dan lijken we erg op elkaar, wij zijn ook de eerste in onze vriendenkring! maar als jij bewust jong moeder wil worden zou ik idd zeggen! hup aan het klussen! en wat een ander ervan denkt maakt niet uit, zolang jullie er maar achter staan! succes!
@ Rebbel en Krista B. Haha, wij zouden ook in augustus pas beginnen... 8) Maar wij zijn niet het eeste stel in onze vriendenkring. Als we geluk hebben zijn we het tweede stel, maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt. @ Maranka: Ja, ook ca. 16 jaar. Twee paracetamol deed echter nooit wat bij mij. Had echt twee ibuprofen nodig, en een kruik, en, en, en... Dus ben nu steeds bang dat de klap nog komt.
Ja daar zit ik dus ook en beetje op te wachten, maar tot nu toe dus nog geen noemenswaardige klachten. En gelukkig maar. Dit bevalt me wel. En straks volop de tweede ronde in. En hopenlijk is het dan raak.
hoihoi, goede konginnedag gehad allemaal? nou ik ga ook zo meedoen met de eerste ronde, eindelijk bijna ongi... emily
Dag dames, Waar het avondeten al niet goed voor is, mijn vriend en ik hebben zojuist besloten er niet mee te wachten tot aan de zomer. We gaan ervoor! Dat is gezellig, nu hoor ik ook bij de club. Even een korte vraag... Hebben jullie alles al geregeld met trouwen/ geregistreerd partnerschap? Of doen jullie hier niet aan? Groetjes Krista
He leuk krista. Nou dan heel veel succes met zwanger worden! Wij hebben er nog geen beslissing over genomen. Maar waarschijnlijk zullen we als het zover is wel een geregistreerd partnerschap aan gaan of een samenlevingscontract. Daar zijn we nog niet uit.
Wij hebben nu nog niets (wonen wel samen hoor), maar als we gaan verhuizen komt er wel een contract denk ik. Als de zwangerschap niet al te lang op zich laat wachten, zal mn vriend de beeb erkennen. Als het langer duurt gaan we waarschijnlijk volgende zomer trouwen.
hey, wij hebben een samenlevingscontract, trouwen zegt ons niet zo veel... Dus wat ons betreft kan ie al komen..... is alleen iets meer geregel als je niet getrouwd bent, qua papierwerk, maar dat vinden we geen probleem... emily
Ik heb me er nog niet zo mee bezig gehouden eerlik gezegd. t zal er vast wel komen hoor maar alles op zijn tijd!
Wij zijn vorig jaar getrouwd, dus wat dat betreft is alles rond . Ben vandaag ongesteld geworden... en vrijdag dus geen nieuwe nuvaring meer. In onze vriendengroep zijn wij (tot nu toe ) het derde stel. Een stel heeft een jongetje van bijna 2, een stel is zwanger en dan evt. wij dus .
wij hebben een samenlevingscontract. we willen ooit wel trouwen hoor, maar we hebben niet zoiets van dat moet perse voor we een kindje krijgen. maar bij een samenlevingscontract moet je vriend het kindje toch nog erkennen? ach... eerst maar eens zwanger worden!
Samenlevingscontract, als dat het zelfde is als geregistreerd partnerschap, dan is het bijna hetzelfde als trouwen, alleen dan zonder trouwboekje en ceremonie.
Wij hebben nog geen samenlevingscontract. Maar als ik zwanger ben dan doen we dat wel. Een samenlevingscontract is niet hetzelfde als geregistreerd partnerschap. Maar geregistreerd partnerschap dat is wel bijna hetzelfde als trouwen. Voor ons zegt trouwen niet zo heel veel. Dus doen we straks gewoon een samenlevingscontract. Misschien dat we ooit nog wel gaan trouwen maar ik weet zeker dat er eerst kindjes komen gr. Kat
ik lees net dat je als vader het kindje moet erkennen als je niet getrouwd bent, een geregistreed partnerschap is niet voldoende. weten we dat ook weer!
Goedemorgen dames! Wat een weertje he. En vandaag ben ik lekker vrij. Lekker genieten dus Alleen heb ik een beetje koppijn. Hoef nog lang niet ongesteld te worden hoop niet dat dit aanhoudt bah! gr. Kat