Misschien is ie te groot aan kb en dan laat het forum het niet toe. En als je hem misschien als gif opslaat? Frostieke, zie idd een heel vaag streepje, maar wel moeilijk te zien. Streep is een streep enne je bent zwanger dus dat is het bewijs!
Wel grappig hoe bang ik blijf tot ik de echo heb, en dan ben ik waarschijnlijk weer bang tot de 12 weken voorbij zijn! Vannacht heb ik trouwens verschrikkelijk geslapen, ik droomde dat ik opstond , me heel slecht voelde en in bad ging en dat alles deruit kwam, bloed met het kindje. Wat ben ik huilend wakker geworden seg! Het leek net echt, ik droomde zeg maar dat ik ECHT wakker werd!
BD81 en mieke: mocht het deze maand niet raak zijn en/of weer een onduidelijke cyclus hebben dan ga ik ook over tot FF. gewoon voor mijn gevoel. Rebbel: sterkte meid ik duim voor je. Frostieke: wat naar zeg! misschien ben je er te veel mee bezig op een negatief valk.
ik wil pas ergens volgende week gaan testen. ik denk volgende week zaterdag of zo. of ik het vol hou is de vraag hoor.
@Frostieke, jeetje meid, dat is niet zo leuk! Misschien beetje lekker ontspannen! Heb je het gesprek al gehad met je ex? @blondsteenbokje.. spannend! Ik kon echt niet wachten hahaha... ik duim voor je! @Rebbel, jeetje dat is beetje stressen! Maarrr.. het schijnt niet kwaad te kunnen, alleen veel bloedverlies.. het kan van sex zijn (als je die hebt gehad natuurlijk) of van de placenta als die laag ligt of het kan zijn dat er een adertje gesprongen is, je baarmoedermond is errug goed doorbloedt nu.. maar ja, dat neemt de stress niet weg natuurlijk... sterkte meid! xx Gina
Hahahaahah... nou ja doe je er toch een, je kunt al posi testen maaaaarrr het hoeft niet ;-( hmmmm.. lastig he... heb ook eerst nega getest en toen op nod posi en de andere ochtend met 2 verschillende testen (hoe bedoel je para?) weer posi... succes.....
Anders probeer je tot woensdag te wachten met testen en kijken hoe je er dan tegenaan kijkt. Of je niet meer kunt wachten of nog wel. Gezien je laatste paar cyclussen lijkt me dat lang genoeg. Zaterdag is nog wel heel ver hoor. Enne goed van je dat je eventueel dan gaat tempen. Ik heb er zeker wat aan. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het dit keer raak is en dat dat niet meer nodig is. Ik denk ook wel steeds na, probeer te voelen of mijn lichaam al anders voelt. Had vannacht wat last van krampjes onderin mijn buik, maar kan mijn blaas natuurlijk ook geweest zijn. En zo snel kan het natuurlijk ook weer niet gaan. Hoe lang heeft het nodig na ovulatie voor de innesteling? Toch wel 10 dagen toch? Dat begint niet meteen.... Nou ja moet me maar geen illussies in mijn koppie halen, want ik ga eigenlijk al een beetje ervan uit dat het niks is hoor.
nee ik wil zo en zo niet eerder testen dan maandag, mijn NOD. maar ook dat vind ik eigenlijk nog een beetje vroeg dus daarom wil ik nog een paar daagjes wachten. ik weet niet, misschien hou ik dat inderdaad niet eens vol. maar maandag ga ik zeker nog niet testen. ik heb dat ook hoor, heel erg in de gaten houden wat ik voel enzo. best frustie...
jammer genoeg heb ik alleen geen idee hoe mijn cyclus loopt dus waar ik van uit kan gaan. maar ja we zien het wel in ieder geval nog geen kwaaltjes is pas de eerste ronde maar wat zou het leuk zijn hihi beter kado kunnen we toch niet geven op onze trouwdag tegen de mams en paps vertellen dat ze oma en opa worden haha maar ja anders op naar ronde twee jullie nog nieuws : groetjes
ik heb geen idee ik moet wel veel plassen en heb zeer gevoelige (.)(.) en een beetje last van me buik maar verder niks en die kwalen kunnen het ontpillen zijn dus ben bang dat we naar ronde twee gaan. maar ik zie het wel geduld is een schone zaak toch : alleen beetje jammer dat ik het niet heb maar ja zo vaak gebeurd het ook niet dat het de eerste ronde raak is. gewoon lekker verder blijven klussen
een vraagje misschien een domme vraag hoor maar hoe zit het met zo'n pendel ik zie het wel vaker maar heb geen idee hoe of wat
Goedemorgen! Wat is dat lekker opstaan he, als het zonnetje buiten schijnt, heerlijk! Hier gaat het allemaal prima, ben lekker aan het genieten van mijn laatste vrije dagen. Ik verwacht volgende week mijn ei, dus we zijn weer lekker aan het klussen. @Blondsteenbokje, vreselijk he dat wachten. Succes! @Mieke, volgens mij is de innesteling vijf dagen na de bevruchting.
ik heb begrepen dat ze gaan kijken wanneer je zwanger word en wat je krijgt maar hoe doen ze dat en hoe kom je in contact met diegene die pendelen
vandaag een inwendige echo gehad, het hartje klopt niet... het zou kunnen dat ik minder ver ben, dan kan het dat er geen hartje is, met 7 weken zou er namelijk hartactie moeten zijn! ze zag wel een vruchtzakje... toen ik vertelde dat ik op 24 aug. positief heb getest, zei ze dat de kans dan groot is dat het mis gegaan is, omdat ik dan op 24 aug al 4 weken zwanger zou moetn zijn en nu dus 7, ik kan er dus vanuit gaan dat ik een mk heb gehad, vrijdag weer terug voor een eindecho... het kindje was zo welkom, we zijn er kapot van...