Steen: inderdaad spannend ja. ik voel ook al dagen niet echt lekker en ben verschrikkelijk moe. niet gezond meer gewoon wil alleen maar slapen. vanmorgen ben ik zelfs langer blijven liggen terwijl ik moest werken. echt niets voor mij. Innesteling is 15 dagen na de bevruchting volgens mijn gegevens en de dag daarna is je eerste NOD....toch? whahaha
rebbel ik ben gewoon aan het huilen voor je....ben net maar even naar de wc gelopen anders is dat ook weer zo wat hier op me werk....mega dikke knuffel!
Rebbeltje meid, wat leef ik met je mee. Samen leefden we naar ons ei toe en nu dit. Zo oneerlijk! Ik zou werkelijk waar willen wensen dat mk's niet bestonden. Sterkte meid en een hele dikke knuf voor jou! [-(
kijken of ik het goed uitleg hoor. Ze hebben een kaart met daarop de maanden van het jaar en de sterrenbeelden die daar bij horen. dan hangen ze de pendel stil in het midden van de kaart. dan stopt die op de maand van bevruchting of als het een jaar zal duren draait die een aantal rondjes. elk rondje is dan een jaar. hoe ze weten wat het wordt weet ik ook niet precies
okee ben eigenlijk wel benieuwd wat ze bij mij zouden zeggen hihi weet je iemand die dat doet of hoe ik er zelf achter kan komen? en je uitleg wat volgens mij goed hoor haha
Pfff, ben het zat! Maar wat Natas, je kunt in het menu links zoeken aanklikken en dan op een naam zoeken die bijvoorbeeld bij mij staat of bij anderen op het forum. Dan kom je wel ergens een berichtje tegen van degene die pendelt. En kun je haar een pb sturen met je vraag. In de lounge staat een topic over pendelen! Succes.
Jeetje Rebbel, wat vreselijk! Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen... ik hoop dat jullie vrijdag alsnog goed nieuws krijgen.... Sterkte samen!
Rebbel meid wat een vreselijk nieuws! Ik geef je een hele dikke knuff. Zo erg! Heel veel sterkte meid en ik hoop dat het vrijdag toch nog goed zit. Mieke ik heb naar je kaartje gekeken en die ziet er goed uit meid. Zo te zien heb je idd een vroege eisprong gehad en dan ook nog op tijd geklust! Ik hoop dat dit en goeie ronde voor je wordt meid! Innesteling is tussen de 5 en de 10 dagen na je eisprong heb ik altijd begrepen. Leuk dat je onze kinderwagen mooi vindt. Ik ben er ook erg blij mee. Vind het een mooie neutrale, maar ook tijdloze kleur, die niet zo snel uit de mode zal zijn of zal gaan vervelen. Ons beebje was gisteren op de echo 5,2 centimeter.Maar het kindje groeit met de dag dus nu zal het iets van 5,3 of 5,4 centimeter zijn. Ik ga zo wel even prutsen met de scanner om de echo zo in mijn album te kunnen zetten. De echo is niet zo duidelijk moet ik zeggen. Maar gelukkig kon ik het op het beeldscherm in het ziekenhuis wel heel goed zien. Je zag ook weer duidelijk het hartje kloppen. Hopenlijk mogen we die volgende keer bij de VK ook even horen met de doptone. 19 sept. moet ik weer voor controle. Mijn schoonzusje vond het helemaal geweldig om te horen dat ook wij zwanger zijn. Een heerlijke dag gehad dus gister! Liefs Maranka
Zo hebben jullie toch een hele leuke vakantie met dit soort dingen. Hoe ver is je schoonzusje? Leuk hoor, samen zwangeren. Op FF is mijn kruis nu wel weg, had een lagere temp dan gisteren. FF gaf aan dat hij nu niet met zekerheid kon zeggen of het daadwerkelijk mijn ovulatiedag is geweest. Merk het wel. We hebben maar 1x geklust op dag 13 en dag 14 gaf ie aan, dus wie weet. Zit nu voor het eerst echt op het wachtbankje, spannend dus.
haha, nou tja vind het eigenlijk niks. Maar ja moet wel he Heb net alweer zitten rekenen qua temp en vorige kaartje van FF, wat mijn temp toen deed na ei zeg maar. Dus tja, dat wachtbankje houd je wel bezig ja.
Hallo dames, wie wil mij van de lijst verwijderen? Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en heb om een andere anti-conceptie (andere dan de prikpil waar ik in juli mee gestopt ben) gevraagd. Aangezien mijn lief en ik best wel opgelucht waren dat ik niet zwanger bleek, hebben wij de conlusie getrokken dat we beter nog even gaan wachten. Gezien mijn leeftijd niet zo slim misschien, maar zoals ik al eens eerder gezegd heb hier, mijn kinderwens is niet zo groot. Ik geloof dat ik ook gelukkig oud kan worden met mijn lief als wij kinderloos zouden blijven. Omdat ik best geschrokken ben van al mijn 'ontpil' kwalen heb ik nu gekozen voor een anti-conceptie die de helft minder hormonen afgeeft dan de gewone pil. zie www.nuvaring.nl Ik wens alle dames hier een gezond en voorspoedig leven met of zonder kinderen. Liever met, omdat jullie natuurlijk niet voor niets hier op het forum zijn Voor alle meiden die grote tegenslagen te verwerken hebben, heb ik maar een devies: what doesn't kill you, makes you stronger. Dat klinkt wat hard, maar zo bedoel ik het niet. Ik wil alleen maar zeggen dat je ook negatieve ervaringen kunt omzetten in positieve door er op 1 of andere manier van te leren. (al is het maar leren omgaan met verdriet of leren relativeren, .. incasseren dus) lieve groeten, Huda