Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    omdat ze dan pas goed kan zien of het nog gegroeid is...
    maar ik merk ook aan mij lichaam dat het mis is, mijn borsten zijn een stuk minder gevoelig en mijn tepels zijn weer licht van kleur!

liefs rebbel

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

SH*T heej, dat word dan een hele lange week. je mannetje gaat toch wel met je mee he?

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja die gaat mee! dit doen we echt samen... maar de vk heeft gister nog aan de telefoon gezegd dat ik beter geen hoop kan houden, omdat het er niet positief uitziet, dus dat doen we ook niet, ook een beetje uit zelfbescherming denk ik, ga ervan uit dat we vrijdag gewoon definitief te horen krijgen dat het mis is..

4. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

Jun 20, 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Rebbel wat verschikkelijk! Heel veel sterkte.

5. Judy01

Judy01 Lid

Aug 16, 2007
    79
    0
    0
    Jeetje Rebbel,

Wat heftig. Dit zal wel een hele moeilijke week worden. Ik wens jullie in iedre geval alle sterkte.

6. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Oh Rebbel meid, lees je verhaal nu pas!
    wat erg, weet niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte!
    Dikke knuff!

7. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Lieve Rebbel, wat afschuwelijk voor je. Vooral ook omdat je toch nog moet wachten om absolute zekerheid te krijgen. Het is heel moeilijk om niet nog een beetje hoop te houden. Als je nu uit jezelf was gaan bloeden had je meer zekerheid gehad, zeg maar. Afschuwelijk moeilijk lijkt me dat om nog minimaal een week zo te moeten lopn. Net als bij Mariaatje dat je nog een hele tijd moet wachten. Ik krijg het er koud van.
    Heel veel sterkte. :(

Wij hebben wel goed nieuws gekregen. De hypotheek is eindelijk door dus we krijgen waarschijnlijk eind volgende week of de maanbdag daarop de sleutels voor het nieuwe huis :) .
    We zouden die eigenlijk deze vrijdag al krijgen (de 14e) maar door geblunder van de hypotheekadviseur was alles fout gegaan. Ipv de sleutels gisteren te krijgen hebben we pas gisteren eiindelijk bevestiging over de hypotheek. Maaaaar, we hebben nu eindelijk wel die bevestiging. Ik heb voor het eerst in tijden weer eens echt relaxt geslapen. Zit al twee weken elke keer als mijn mail las en nog steeds geen goed nieuws had gehoord te huilen voor de computer. Ben blij dat we eindelijk zekerheid hebben. Misschien wordt ik nu ook eindelijk ongesteld, hoewel ik wel het idee heb dat ik vorige week toch nog heb geovuleerd. :(:

8. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He Femke,

Wat fijn dat de hypotheek rond is en dat je volgende week de sleutels krijgt.
    Nu nog ongi worden...

Succes!

Liefs Monique

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @ice: dank je meid! jij heel veel succes met je zwangerschap, we liepen ongeveer gelijk...

@femkes: dank je.. het is idd erg moeilijk, ik zeg wel dat ik geen hoop meer hou, probeer dat ook niet te doen uit zelfbescherming, maar toch blijf je altijd ergens een heel klein beetje hopen...

liefs rebbel

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    Rebbel heel veel sterkte..

had je het al verteld aan iemand in je omgeving?

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    dank je...

ja de meeste wisten het al, maar ik moet zeggen dat ik daar nu ook veel steun van heb, het nadeel is alleen dat ze nu weten waar we mee bezig zijn...

liefs rebbel

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Het is idd fijn dat je omgeving je nu kan steunen, als niemand het wist zou je een toneelspel moeten spelen, nu kan je je eigen gewoon uiten!
    Heel veel sterkte in deze #$%^&*8 week meid!

Dikke knuff

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    helemaal mee eens hoor, ik zou het ook meteen zeggen, juist omdat ik hun steun nodig zou hebben moest het mis gaan

14. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @ Rebbel; hele dikke knuffel!

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    thanks lieverds! :)

ik heb net nog een test gedaan, ik weet dat het niet slim is, maar het gekke is dat hij meteen een hele dikke 2e streep gaf, toen ik 2 weken geleden 3x op verschillende dagen heb getest was hij steeds heel vaag, maar digi gaf toen wel zwanger aan, maar nu meteen een dikke 2e streep, zo positief is mn test nog niet geweest... :( dan ga ik toch weer twijfelen zou hij niet vager moeten zijn nu?

het is ook zo onwerkelijk, ben gewoon nog misselijk en heb verder niks geen bloed verloren en ook geen buikpijn... en mijn temp is nog even hoog... 37

liefs rebbel

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jeetje meid.. héél veel sterkte! Ik zit ook hier met tranen in me ogen het allemaal te lezen. :(
    Ik duim nog steeds voor je, dat er nog goed nieuws komt! Je weet natuurlijk maar nooit, maar je kan er jammer genoeg niet echt vanuit gaan.. :(

Sorry voor de late reactie, maar deze week begonnen bij me nieuwe baan! :) Was onwijs leuk, maar vermoeiend. Moet echt hoop dingen bijleren haha, want secretaresse op een advocatenkantoor is niet echt makkelijk. ;)
    Ben deze ronde ook aan 't tempen.. Dit is me kaartje tot nu toe:

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @rebbel: ik wil je geen valse hoop geven, maar soms zit de baarmoeder gewoon nog te laag om al een hartje te kunnen horen... Aan de andere kant blijft hcg ook na een miskraam nog fors aanwezig een aantal weken...
    ik leef met je mee...en duim voor je aankomende vrijdag...
    sowieso veel sterkte gewenst...
    liefs Tezzzzz

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    jeetje wat dubbel, die tweede dikke streep op je test! je zou weer hoop krijgen(die er tenslotte ook is) en nu zal die week wel heel lang duren, maar wij slepen j er door heen hoor Rebbel!
    dikke knuffel

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik snap wat je met het nadeel bedoelt, maar misschien weegt het voordeel (steun ontvangen) wat zwaarder...

Sterkte in elk geval! :thumup:

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ben blij dat je een hoop steun krijgt rebbel

Share This Page