hai hai, volgens mij ben jij een van de weinige die nog wakker zijn, dus mag ik jou wat vragen? normaal heb ik een temp van 36,5/36.8 nu heb ik een temp van 37,5 ik had vandaag ongi moeten worden, maar tot nu toe, geen tekenen, ik weet dat je tijdens eisprong hogere temp hebt maar als je zwanger bent ook?
BD: Volgens mij is de stijging wel normaal hoor na je ei, een klein dalletje ook. Heb ik ook, heb je die van mij al eens gekeken? Ik heb geen ei kunnen traceren met ovutesten en ook niet met mijn afscheiding, dus voor morgen heb ik even een iets hogere temp ingevuld waardoor ik wel een stippellijn krijg. Maar ik krijg bijv. pas een echt rood kruis als ik een plusje invul bij een posi ovutest. Vind het alleen best vreemd dat je voor je ei ook zo'n enorme dip in je temp had.
Volgens mij stijgt je temp sowieso na je ei wat tot aan je mensturatie. En hij daalt weer als je ongi bent geworden. Als hij dan hoog blijft zou dat op een zwangerschap kunnen duiden. Maar helemaal zeker weet ik het niet. Misschien kun je dat ook vragen bij het topic over de tempkaartjes.
Hoi hoi, Mag ik even gillen :thumbdown: Mijn vriend vertelde vanmorgen dat er weer iemand zwanger is in de vriendengroep bij ons. Nou heb ik de afgelopen weken al een paar meiden gehoord die zwanger zijn , nadat ze later gestopt zijn met de pil dan ik. Heel de tijd kan ik het al goed hebben hoor en ben hartstikke blij voor die meiden, maar nu wil ik toch onderhand ook aan de beurt zijn. Echt vervelend hoor dat wachten. Nou stop ik weer met klagen, moest het even kwijt. Groetjes Taby.
Spannend Mieke! Je zit boven je lijn, dus houden zo! Ach we zien wel. Vind het wel interessant om het ff bij te houden zodat je beetje inzicht krijgt in je cycles. Ik heb nog geen ovutesten gedaan. Slijmverhaald is ook best lastig inderdaad.... Merk wel wanneer het meer is maar wat nu precies verschil is zoals ze het bij FF beschrijven.... Die dip in mijn temp komt van al energie die eisprong kost @ Pien83: Als je zwanger bent is je temp inderdaad wel hoger. Misschien ff testen morgenochtend?
ik denk dat ik dinsdag ga testen als ik dan niet ongesteld ben natuurlijk. dit is zeg maar de 2de keer dat ik ongi zou worden na het stoppen met de pil, de eerste keer kwam het meteen na 28 dagen hehehe ik heb wel veel kwaaltjes maarja je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden he. de eerste maand had ik trouwens nergens last van..
ik denk dat ik dinsdag ga testen als ik dan niet ongesteld ben natuurlijk. dit is zeg maar de 2de keer dat ik ongi zou worden na het stoppen met de pil, de eerste keer kwam het meteen na 28 dagen hehehe ik heb wel veel kwaaltjes maarja je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden he. de eerste maand had ik trouwens nergens last van..
Mieke, ik ben er al voor naar de H.A. geweest hij heeft bloed laten onderzoeken en mijn hormonen zijn perfect en als ik begin okt. nog geen menstruatie heb gehad moet ik terug komen. Ik ben bang dat ik over een paar weken naar de huisarts moet. Groetjes Taby.
Heey Meiden, Dit weekend was de vruchtbaarste dagen jullie begrijpen dat we geklust hebben. Nu vind me vriend alleen al paar dagen dat me borsten veel groter zijn? Dat kan toch nog niet? Ik zal even wat uitleggen: Vorige maand( 17 +18 ) augustus was ik de pil vergeten. 2 dagen erna werd ik ineens ongesteld! Dat duurde 4 dagen.(midden in me cyclus dus). Toen moest ik 3 sept ongie worden maar ik was het maar 1 dag! en alleen maar bruin/zwart ?(sorry voor de vieze info). Had ik dan eigenlijk moeten rekenen vanaf die keer dat ik midden in cyclus ongie werd of gewoon vanaf die 3 september? Want anders als ik van die midden in me cyclus ongie uit ga had ik gister ongie moeten worden? En anders pas 20 sept/1 oktober. Volgens mij is het erg verwarrend of begrijpen jullie wat ik bedoel? Ook als ik eten zie of ruik ben ik behoorlijk misselijk! Ik snap er geen baal meer van!
Idd spannend BD, we zullen zien, maar nogmaals ik verwacht er eigenlijk nog niks van, dat zegt mijn gevoel gewoon. Dus ik probeer mezelf gewoon niet voor de gek te houden. Taby, naar hoor dat het zo lang weg blijft. Helemaal omdat je zo graag verder wilt natuurlijk. Sterkte. Pien, het kan ontpillen zijn, geen idee. Yvett, klinkt idd wat rommelig hoe het allemaal gelopen is. Misschien zou je voor de zekerheid eens een test kunnen doen. Gewoon om voor jezelf te zien of het zo is of niet. Zo niet, dan zou ik je volgende ongi afwachten en met een schone (tel) lei beginnen.
hoi meiden, op dit moment weer nergens last van, snap er echt niks van! heb vandaag besloten mijn werk af te bellen voor deze week, omdat ik er echt niet bij ben met mijn hoofd, doe niks dan huilen en ben bang dat ik een miskraam krijg op mijn werk... ik hoop alleen dat het niet raar is om af te bellen omdat we niet voor 100% zeker weten dat het mis is... liefs rebbel
lekker afbellen rebbel! dat zullen ze heus wel snappen en bovendien, straks breekt het door op je werk dat is het laatste wat je wilt!
Heejjj Rebel! Ik was een poosje niet hier geweest en lees nu het treurige nieuws.... Gewoon eventjes niet gaan werken, doe wat je gevoel zegt dat je moet doen! Ik wilde je en je partner heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd....
Rebbel, gewoon aan jezelf denken, dat is voor nu veel belangrijker. Rust lekker uit, ga lekker wat liggen, misschien doet dat je lichaam goed. Niet te veel activiteit gewoon. Enne het is echt niet raar dat je je ziek meldt, je bent toch ook ziek, ziek van verdriet. Dikke knuffel hoor.
Tuurlijk Rebbel, gewoon ziek melden! Je moet nu echt aan jezelf denken! Ik leef me je mee meid! Succes! Aan de nieuwelingen van harte welkom en veel succes! En er was nog iemand zwanger, maar ik weet even niet wie, maar in ieder geval van harte gefeliciteerd! Wij zitten nu in de klusweek, vandaag begin ik met de ovulatietesten, ben benieuwd! Succes allemaal
Rebbel gewoon aan jezelf denken hoor dat doen andere mensen ook. Neem gewoon de tijd die je nodig hebt! @ Mieke; voel me deze cycles wel beetje anders. Gevoelige borsten, zijn ook wat groter, opgezette buik... Maar ja kan het me natuurlijk ook allemaal indenken Afwachten..........VERSCHRIKKELIJK!
Hoera, hoera! Mijn nichtje is zwanger. Eind vorig jaar kreeg ze met twee/drie maanden een MA. En nu is ze weer zwanger. En! Ze is net zo ver als ik!