Hoi Kattja, Ik ben ook lekker vrij vandaag. Ga denk ik even in de tuin bezig. Heb een paar plantenbakken gekregen van mijn schoonouders. En verder genieten van het mooie weer natuurlijk. Sterkte met je hoofdpijn.
Goedemiddag bijna. Wat gaat zo'n dag snel. Wat gaat alles snel. Ik heb alleen nog maar bruinverlies. Ik kan me maar een keer ooit herinneren dat ik slechts drie dagen bloed had.... Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hey Daisy, bij mij was het met pil ook maar 2 /3 dagen wat heftiger en nu was het ook 3 dagen. Ben wel blij dat het geen 8 dagen een rode vloed is
Dag dames, Wat een weertje zeg... De hele dag moeten werken, wel lekker om 4 uur vrij. Ik ben vandaag ongesteld geworden, best een regelmatige cyclus ondanks dat ik nog maar 2 maanden ben gestopt met de pil. Ik vind het nog steeds reuze spannend, maar heb wel een grote smile op mijn gezicht! Ik begin aan het idee te wennen en het wordt steeds leuker. Groetjes Krista
Hey meiden, Ik ben er ook weer en zoals jullie zien nog steeds niet ongesteld. Het begint nu wel een beetje frustrerend te worden, maar ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Gewoon afwachten denk ik dan maar. Groetjes Guusje
Hallo meiden! Zo wat een lekker dagje zeg. Heerlijk zo mag het van mij altijd wel blijven.Kreeg vandaag te horen dat vrienden van ons een kleine verwachten. Was heel blij voor hun hoor. Maar had wel zoiets van dat wil ik ook! Maar ja wij zijn nog maar net bezig en hun al een jaar volgens mij dus ja ik gun het hun natuurlijk van harte! Gaat alweer beter met mijn hoofdpijn
mmmm... ik dacht vandaag dan ongi te worden, maar nee hoor, ik had vorige keer cyclus van 31 dagen, dus denk vandaag is het zover, maar niet.. hoop dat ie gauw komt, dan kunnen wij ook beginnen...
Vraagje (misschien heel dom...), maar bij een paar mensen zie ik staan; ... (datum) gestopt met de pil. Is dat de datum dat je echt de laatste hebt gehad, of de datum dat je de eerste weer zou gaan slikken?
bij mij de datum dat ik echt de laatste heb gehad.... emily.. ps wat doen jullie als je ongi wordt, ik hoorde namelijk een keer dat als je ongi wordt als je bezig bent zwanger te worden dat je dan beter geen tampon kan gebruiken, vraag me niet waarom, maar zal dit zo zijn of zal dit gewoon een fabeltje zijn...
Zo ben er weer. Vandaag een paar plantjes gekocht en in de tuin bezig geweest. OOk nog even bij een kringloopwinkel geweest. Heb een leuke tuinset (twee stoelen + kussens en een tafel) gekocht. Zag er nog heel mooi uit en was maar 32 euro samen. Kunnen we morgen lekker buiten eten.
Hoi hoi! Ik ben ook weer thuis. Heel lang weekend in Nederland geweest! Lekker met koniginnedag naar amsterdam en ook vrienden en familie bezocht. Ik ben nog steeds niet ongie. Heb er amper aan gedacht. Maar ja, dat heeft niet veel geholpen. Van klussen komt ook niet zoveel , dan heb ik het gevoel dat het toch geen zin heeft. Ik had gehoopt dat er nu wel 1 zwanger zou zijn van dit groepje, jammer..... Dikke knuffel voor allemaal!
Hier is de sfeer nog steeds depri, vriend is nog ziek. Ben best wel moe,vandaag gewerkt en bij thuiskomst nog hele huis stofzuigen, kattenbakken schoonmaken, wasje doen en douchen.. pffhh! Baal wel dat vriendlief ziek is in deze "kritieke" periode, hoop dat ie morgen weer een beetje zin heeft....
hey stuur ook even wat naar mij dan van die ongi... dan hoop ik dat we eindelijk met de 1ste ronde kunnen beginnen.. emily..
Tuurlijk emily, ben ik er tenminste weer snel van af en kan de klusperiode beginnen. Is mijn vriend ook weer blij. Dus , jullie mogen naar Emily. En snel een beetje want ze wil ook klussen! Zo, klaar voor ronde 1!