Ik had direct na mijn ei heel veel buikpijn, mijn darmen lagen echt helemaal stil en dit trok vreselijk door naar mijn liezen ( ben er zelfs voor naar de HA geweest; die zijn dat het mijn spastische darm weer was) dit hield een week voor mijn NOD weer op. O ja mijn borsten waren opgezet en mijn tepels deden erg pijn ( maar dit had ik de eerste ronde ook) en mijn temperatuur was erg hoog( ook rooie wangen) terwijl ik het 14 dagen lang koud (en vooral koude voeten) had! Hopelijk hebben jullie hier iets aan! Had trouwens niet het gevoel zwanger te zijn! Liefs Manon
wij knutselen ook op deze dag , mischien ook een beetje omdat ik niet voor de volle 100 procent weet of de cyclus helemaal klopt en ach ja eigenlijk knutselen we elke dag behalve als ik ongi ben
Hoi Hoi! Ik zag net in me inbox al vragen voor te pendelen.. Dus ik denk zeg het ook maar even hier: als je wilt dat ik voor je probeer te pendelen moet je maar even zeggen.. Je volledige naam + geboortedatum en dan wil ik het graag proberen! Hoe meer, hoe beter ik ervan leer haha! Bedoel er verder niks mee hoor, maar vind het erg leuk om te doen! Dus wie weet kan ik hier ook nog voor wat mensen pendelen..
Kwaaltjes tussen ei en NOD van mij: Moeilijke stoelgang, koud, gevoelige/pijnlijke borsten. En vanaf een paar dagen voor NOD vage rare steekjes in mn onderbuik, rond NOD het gevoel dat mn ongi eraan kwam maar dat voelde nét wat anders dan normaal. Geloof dat dat het wel was...
hallo, even een berichtje van mij, wij zijn heel druk aan het klussen in ons nieuwe huis, dus lekker veel afleiding. Ik hoop vrijdag een sprongetje te hebben gehad, ff denkt van wel, maar ik juich nog even niet te vroeg aangezien ik de eerste cyclus ook al vaker een kruis heb gehad en uiteindelijk pas op dag 120 ongie werd. Ik ben erg misselijk steeds, meer dames die dat rond de eisprong hebben? Of zou het komen door de hele dag die verflucht?
ja dat heb ik ook, bijna ongi worden, (ga ervanuit dat cyclus weer 35 duurt net als 1e keer) dus dan vaker lekkere trek...toch maar een appel pakken ipv iets met choco... Even nog iets anders; tijd terug vertelde ik dan mijn manlief z'n baan kwijt was geraakt, hij heeft inmiddels iets anders waar hij beginnen kan! Er waren toen zoveel lieve reacties, dus daarom nog ff een vervolg-reactie zegmaar om te laten weten dat het goed is nu
Hahaha echt een grappig woordspeling voor klussen! Knutselen! die hou ik er in hoor. Missy, je mag voor mij wel pendelen, zal je een pb-tje sturen. Over de symptomen, ik heb een enorme opgeblazen buik, ook wel vreetbuien in zoetigheid, moe en ik heb het ook steeds koud. Tja we zullen zien. Fijn Katje, dat je vriendje weer een nieuwe baan heeft, best snel toch. Hoop dat deze echt helemaal leuk is en blijvend is natuurlijk.
Nou daar gaat mijn hoop Ik heb last van het tegenovergestelde van een moeilijke stoelgang, zullen we maar zeggen. En niet koud of warm. Wel wat gevoelige borsten, of wil ik dat alleen maar graag voelen? Ik had me bij de tweede zo voorgenomen heel relaxed met alles om te gaan, maar bij ronde 2 waar we nu in zitten is mijn voornemen als sneeuw voor de zon verdwenen hahahaha. groetjes, Lientje
hai Lientje, welkom hier. Maar Wicjuh schreef juist dat ze een moeilijk stoelgang had! En jij dus ook, of .... juist geen last?
Hoi Mieke, Om het zo keurig mogelijk uit te drukken: Helemaaaaal geen last. Maar goed, we wachten braaf af. gr, Lientje
hoi, ik had ook nou juist dat ik erg goed naar het toilet kon... vanmiddag lekker gaan wandelen met de honden, even uitwaaien, deed me op dat moment wel even goed, nu weer een beetje down dus duik lekker mijn bedje in... pffff... wat duurt deze week toch lang... liefs rebbel
tja rebbel, nou wil ik wel wat opbeurends zeggen maar ik weet niet zo goed wat. Ik wens je in elk geval veel sterkte en geluk...en ik zal vrijdag een kaarsje voor je branden en aan je denken...
Lientje, oh aha, soms kan je iets totaal anders lezen dan er staat, hahaha. Stomdomsuf, haha! Rebbeltje, hoop dat je lekker zult slapen. Probeer voor iedere dag iets te plannen dat misschien wat afleiding geeft. Niet te actief of zo, maar zoals die lekkere wandeling. Maak je er een hele lange van of zo. Sterkte meid.
Oh Rebbel, Wat heel erg rottig! En er zit niks anders op dan te wachten tot het vrijdag is... Ik zal proberen de week wat sneller vooruit te duwen. Sterkte meisie! gr, Lientje