goedemorgen meiden, nou ik ben zondagavond ongesteld geworden. gemengde gevoelens hihi ben blij want nadat ik gestopt ben met de pil gelijk een cyclus van 29 dagen maar ik ga vrijdag ook trouwen en heb nu echt geen idee hoe lang dit gaat duren en heb een witte jurk haha en is denk ik niet zo makkelijk om naar de wc te gaan, maar ja heb het er voor over hoor . En een testje doen was ook wel leuk geweest(met natuurlijk een leuke uitslag hihi ) zitten er nog meiden op het wachtbankje? Groetjes xxx
Ja op het wachtbakje voor de NOD. Vanochtend was mijn temp weer hoger (zie kaartje in album). Moet zeggen dat ik voor de rest nog niet zo veel merk (af en toe gevoelige borsten). Wil gewoon alleen maar weten hoe het zit en niet nog een week wachten. Wat dat betreft ben ik echt Miep ongeduld
pff snap nog steeds nks van de tempkaartjes! hoe is het met maranka? die heb ik al een poosje niet gezien!
haha als de foto's er zijn zal ik het wel in mijn album zetten ik ben helemaal verliefd hoor nu hopen dat ie wit blijft hahahaha DB81: spannend hoor weet je ook al wanneer je wilt gaan testen of niet Groetjes xxx
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. barbeestenboel - laatste pil april - 5e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 6e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Bloem82 - laatste pil 24 augustus - 1e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 4e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 14e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde donna1981 - laatse pil 1 augustus - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 3e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Freesia - laatste pil 4 juli - 2e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - ZWANGER -getest- 11 augustus Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Judy01 - laatste pil eind mei - 1e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 5e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 4e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 5e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 3e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 3e ronde Monique1983 - laatste pil 3 september - 1 ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 4e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 2e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste spiraaltje mei- 5e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde Nyncke - laatste pil 20 juli - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 7e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 4e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 4e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 3e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER - getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 2e ronde- ZWANGER - getest 11 september Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 5e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 5e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Yvett - laatste pil 30 augustus - 1e ronde Zora - laatste pil februari - 3 ronde 39 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Natasja, joh dat is vrijdag toch wel weer over! heb je doorgezet naar de 2e ronde. Leuk dat je gaat trouwen, idd we zijn nieuwsgierig
Goedemorgen! Net wederom een negatieve ovulatietest, dus we wachten maar rustig af, en klussen ondertussen lekker door Rebbel, wat duren de dagen lang zo he meid! Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden. Hoe laat moet je vrijdag naar de verloskundige? Natasje, leuk je bruiloft vrijdag! Ik hoop dat je een beetje goed weer krijgt!
BD, je temp stijgt idd lekker. Maar weet je wat ik vreemd vind? Als je jouw kaartje vergelijkt met die van mij, dan zijn mijn vruchtbare dagen voor mijn ei aangegeven in rood, en daarna geel voor DPO en de dagen DPO worden ook erbij aangegeven? Weet niet waarom, misschien omdat ik een betaald abonnemtje heb genomen en jij misschien nog in je trial zit of zo?
dank je meid! net gehoord dat een vriendin zwanger is... wat gun ik het haar, maar damn... wat doet dat ff pijn zeg! was zo leuk geweest samen! liefs rebbel
ik ga er gewoon nog steeds van uit dat je minder lang zwanger bent hoor! blijf gewoon goede hoop houden!
Ik zit ook weer op het wachtbankje en heb toch grote gevoelige borsten! En mijn darmen zijn een beetje van slag dus wie weet het is gewoon weer spannend!
Hey meiden, Even een paar dagen niet online geweest. Internet deed het niet thuis en ja dan kom je niet ver he. Alle zwangeren gefeliciteerd! En strooien graag Alle nieuwe mensen: welkom Alle mensen op het wachtbankje: ik schud jullie de hand! Ik ben een beetje depri en weet niet goed wat ik moet denken. Ik heb gisteren toch maar een test gedaan. Ik had in alle zinnen nog geen tekenen dat ik ongi zal worden en dus had ik zo iets van dan maakt het ook niet uit nu al te testen. Gisteren was tenslotte mijn eerste nod. Helaas negatief maar ook nog steeds geen tekenen van nod. Ik wordt hier zo moedeloos van. Laat ik nou gewoon duidelijkheid hebben dan weet ik gewoon waar ik aan toe ben. Zal dus best kunnen dat mijn cyclus weer 32 dagen is. Zo weet ik natuurlijk nooit of wij op het juiste moment geklust hebben en hoe en wat. Help meiden wat moet ik nou doen? Een andere ding is dat mijn vriend gisteren is aangenomen en dus een nieuwe baan heeft. Ik ben echt heel blij voor hem en trots op hem maar ik hik ook telkens tegen een puntje aand at het minder voor mij maakt. Ik had gehoopt dat hij straks 32 uur zal kunnen gaan werken om een dag voor de kleintjes te zorgen. Helaas is daar totaal geen mogelijk voor en zijn baas wil hier op geen enkele manier in tegemoet komen. Ik heb dan ook met mijn vriend overlegt dat wij dan misschien maar moeten wachten met kinderen. Dat wil hij gelukkig niet. Toen heb ik gezegd dat hij die baan gewoon moet nemen en dat we dan verder wel zien hoe wij het aanpakken. Maar ik baal wel. Ik moet nog maar zien of ik het tegen die tijd voor elkaar kan krijgen dat ik nog een dag minder werkt ten aanzien van de bezetting. Gelukkig zijn we het er overeens dat 4 dagen kinderopvang te veel is, maar goed wat doe je er aan? Ik zit al met drie dagen zo en zo die ik in moet vullen. En misschien moet ik straks wel werken voor de kinderopvang. Ik heb nu afgesproken dat hij de kostwinner in het gezin is en blijft en dat hij dus een fulltime baan zal moeten hebben. Ik zal mij dus aan moeten passen, is het niet binnen deze baan is het wel een andere baan. Ik heb het hier alleen wel een beetje moeilijk mee. Waarom is het nog steeds zo moeilijk dan wel niet onmogelijk om alles tegelijk te zijn? Moeder, geliefde, dochter, zakenvrouw Ik weet dan ook niet wat ik moet hopen deze maand 
@Blondsteenbokje ik hoop toch voor je dat je positief test. Mijn moeder heeft me al vroeg meegegeven dat een kindje nooit iets te kort zal komen en dat uiteindelijk alles wel goed komt. Ik werk maar 2 dagen dus wij zullen dan (hopelijk) minder kinderopvang moeten gaan zoeken. Zijn er in de buurt geen opa's en oma's die eventueel willen oppassen? Liefs Monique