@Rebbel: ik duim ook voor jullie, wie weet ben je toch idd korter zwanger dan gedacht... Ik zal aan jullie denken vrijdag en zal met jullie hopen! Liefs Monique
Dank je! ik hoop dat ik gewoon te vroeg was... is ook zo en dat zegt mijn moeder ook. het nadeel is dat zij en mijn vader in de randstad wonen. we hadden voor een dag mijn schoonmoeder willen vragen maar ook die is naar de randstad verhuist sinds kort...de woensdag zal kinderopvang worden zodat dit later peuterspeelzaal kan worden...ik moet ook over mijn extra dag na gaan denken dan...
Jeetje, ben er even een paar dagen niet geweest maar wat een berichten! @Natasja ik hoop voor je dat je ongi vrijdag weg is. Ik wens je in iedergeval alvast een stralende dag vol liefde toe... @BD spannend hoor, ik duim voor je dat je posi test! En voor iedereen die gaat testen, duim ik dat de test posi mag zijn. Voor iedereen die ongi is, nog een paar dagen meiden en dan mogen jullie weer klussen! Sorry als ik iemand vergeet, zal weer even wat vaker online zijn! Liefs Monique
hi, nee helaas niet. ik moet zeggen dat dit tegen die tijd zeker nog een optie zou kunnen zijn. ik heb namelijk Grafisch/ Multi media gestudeerd. echter ben ik nu verkoop en directie secretaresse...
mijn oma paste altijd op vrijdag op mijn broertje. omdat ze zelf aan de andere kant van de stad woonde werd hij op donderdagavond gebracht en bleef hij daar slapen. oma vond het geweldig en zo had mijn moeder op vrijdag ochtend geen stress met wegbrengen. misschien een optie?
als je geen eigen bedrijf hebt zou ik er niet moeilijk om doen. jij geeft aan dat je minder wilt werken en hoe je baas het oplost is zijn probleem. ik ga nu 3 dagen werken na mijn verlof, liefste zou ik nog minder gaan werken maar financieel is dat niet mogelijk... ook mijn baas moet het voor die dag oplossen, daar ga ik me niet druk om maken
Dit lijkt mij ook een goede optie. Zo doet mijn moeder dat ook vaak bij mijn zus en mij nichtje vind het geweldig!
Steenbokje, miste je al de laatste dagen Tja wat een dilemma's allemaal. Weet je kunt nooit helemaal voorbereiden op wat gaat komen. Niet met kinderen, niet met je werk en al helemaal niet je hele toekomst precies uitstippelen. Het komt zoals het komt. Tuurlijk zou het fijn zijn dat eea zo zou kunnen gaan lopen zoals je het graag zou willen. Het is goed dat je vriend weer een baan heeft. Laat hem eerst maar eens kijken of dit is wat hij wilt, of het bevalt en wie weet kan er straks wel wat geregeld worden. Sowieso heeft hij (ook jij) recht op ouderschapsverlof. Dit zou je dus de eerste paar jaar kunnen gebruiken zodat hij ipv 5 - 4 dagen gaat werken. Het is welliswaar onbetaald, maar als hij 4 dagen zou werken, dan krijg hij ook minder betaald. Maak je niet zo druk lieverd, het komt allemaal wel goed. We zijn straks 9 maanden verder... en dan is alles geregeld. Ook ik hou me hier mee bezig. Mijn lief en ik zijn beide zelfstandig ondernemer. Ik zal dan minder kunnen werken op de manier zoals ik het nu doen, gelukkig werk ik ook veel thuis en kan ik mijn eigen tijd inplannen. Maar ik voel gewoon dat ik er meer voor zal moeten laten dan mijn vriend. EN weetje ik denk dat ik het helemaal niet zo erg zal vinden. Op den duur komt dat allemaal wel weer. En de oma's en opa's willen toch ook wel een dagje oppassen? Vwb het testen. Het zou natuurlijk kunnen dat je cyclus dit keer toch net weer even iets langer is. Is gewoon geen pijl op te trekken. Begin anders je nieuwe cyclus (hoop niet dat die komt natuurlijk) te tempen. Of ga ovutesten dan kun je toch zien wanneer je het beste kunt knutselen (jaja die hou ik er in hoor meiden ) Lieverd, pieker niet te veel. Laat die test nog even liggen tot donderdag of vrijdag. Dikke knuf en kus X
Even een vraagje... Gisteravond hebben we geknutseld (ja, is idd grappig) maar ik heb al een paar dagen steken in mijn onderbuik. Wat kan dit zijn, volgens mij niet m'n ei want dat zou dan wel erg vroeg zijn. Liefs Monique
Dat weet ik nog niet precies, ik ga eerst uit van 28 dagen. Voordat ik aan de pil ging was mijn ongi trouwens echt altijd op tijd, maakt dat iets uit? Liefs Monique
nee, want de pil veroorzaakt een "kunstmatige" bloeding zeg maar. je hebt kans dat het je ei is zou voor de zekerheid klussen!
hallo dames ik ben er weer ik hbe nog geen internet thuis dus moet alles ia school doen het gaat erg goed. we hebben alles al ingericht en ingeruimd. het zijn nu kleine dingen zoals lampen en planken! ik zit een stuk lekkerder in mijn vel! wel wat meer lichamelijke klachten maar dat komt ook wel goed! sinds we in onze eigen wonig zitten is de relatie tussen mij en mijn vriend nog beter dan hij al was en we klussen.....ongelooflijk alhoewel het nu geen zin meer heeft. ik zit namelijk op de wachtbank! ik sta er niet meer zo bij stil bij het zwanger worden! en het helpt goed ook ben ik nu de 3e week op school bezig maar potjandoppie wat een pittige opleiding. krijg het niet bijgehouden snap veel idngen niet en lig dus echt achter.......hoop binnenkort meer hulp te krijgen want ben gelukkig niet de enige die het niet snapt! hoe is het verder hier met iedereen?(het si namelijk egr veel om alles terug te lezen) XXX
goedzo dani dat je er niet zo mee bezig bent kan ook niet anders als je ook nog een pittige opleiding doet en bezig bent met afvallen! fijn dat jullie relatie nog beter is geworden nu jullie in jullie huisje zitten, beter zo dan dat het slechter gaat toch? met mij is alles goed, met de kleine ook. hij is vaak aanwezig wat ik heel niet erg vind hihi. ga zo een afspraak maken voor een 3/4D echo. wil die rond de 24 weken doen...
netjes......... ja inderdaad school en agfavllen zijn genoeg afleiding :d en je weet zo te zien al wat het word efeliciteerd ermee!