toen ik dit eerst las dacht ik: "dat wil ik niet hoor" maar misschien is het toch nog niet zo'n slecht idee. ik zal dan denk ik vragen of opa en oma of oma bij ons op zouden willen passen. ideaal vind ik het persoonlijk niet maar het is een optie. Thanks!
een andere collega laat ook altijd haar moeder bij haar thuis komen. misschien wel handiger en fijner voor het kleintje in zijn/haar eigen bedje.
Knuffel! ik weet ook wel dat ik mij daar veel te druk over maak. en ik weet ook dat het uit eindelijk allemaal goed zal komen. hoe zit dat met het ouderschapsverlof? ik hoorde mijn collegaatje hier ook al over namelijk. en inderdaad hij zei nu ook al van ik moet nog maar kijken hoe ik het tegen die tijd vind. hij wil ook echt graag een papa dag hebben dus allicht wordt het toch wat anders tegen die tijd. we zullen het wel zien. ook dat is niet te plannen. de ovulatietesten van mat care heb ik om de dag gebruikt zo'n twee maanden geleden. het streepje was toen erg licht. tempen lijkt me dan ook wel wat voor de volgende ronde. ik hoop natuurlijk van harte van niet! de zwangerschapstest was trouwens nega maar ik meende toch een heel licht streepje te zien. ik zal wel para zijn. ik wacht tot vrijdag en dan doe ik er nog eentje. deze was van Clearblue. zal toch verwachten dat die goed zijn dan. of kan ik toch nog te vroeg zijn geweest met testen? ik merk nog steeds niet namelijk terwijl dat normaal allang zo is.
ik kijk even, ik weet het nog niet. ik merk echt nog helemaal niets. ja ik voel me niet echt lekker maar meer niet.
Wachten duurt lang lang lang, wat duurt dat wachten laaang...... Wachten duurt kort kort kort, wat duur dat wachten kort...... {|= hihi, dat moet je dan zingen hoor, is een liedje van Bert & Ernie Dat zingen mijn vriend en ik altijd als we ergens lang op moeten wachten, hahaha.
Begin toch steeds meer het idee te krijgen dat m'n ei er toch echt aan zit te komen. Vanavond maar weer knutselen (oh, wat erg hihi)
Ja Monique doen hoor! Enne hier nog even B&E hihi Bert: wachten duurt laannggg... laannggg.... laannngg... wat duurt dat wachten laannggg ik wacht nu al zo laannggg... laannggg.... laannngg... wat wacht ik toch al laannggg Ernie: wachten duurt krt krt krt wat duurt dat wachten krt ik wacht nu nog maar krt krt krt wat wacht ik toch nog krt
ik heb ook zo'n mannetje hoor. die gaat meteen denken dat mijn vruchtbare dagen voorbij zijn als ik een keertje moe ben en niet wil hahaha en ik zing mee Mieke!
Dat is volgens mij wel heel erg zeldaam... Die van mij kan nooit wachten tot m'n ongi voorbij is. Maar aan de andere kant, als je miss al lang bezig bent kan het natuurlijk wel een verplichting worden. Heb vanochtend nog iets gelezen over BMS Baby making sex, wel interessant. Dat je wel het verschil moet houden tussen BMS en echte seks omdat je het wilt, naar elkaar verlangt.
mijn ventje wil dan wel extra zijn best doen maar niet alleen dan het doen zeg maar. en dat begrijp ik ook wel
nou was het gelukkig in de 1e ronde raak hoor, misschien kwam het omdat ik er zo mee bezig was dat hij dacht dat ie moest.... maargoed, daar ga ik niet langer over nadenken! net een afspraak gemaakt voor de 3D echo, pas 24 oktober. dit ivm met mooiere kwaliteit van de echo's