ja dat vond ik ook! normaal word je belade met kleertjes en knuffels. maar dit is toch iets blijvends
Idd, hier heb je echt iets aan. Die kleertjes zijn ze zo weer uit en je kan er nu al van genieten. Echt lief.
Haai Meiden, Gister op de eisprong dag voelde ik me net een zeef. Heel slap, moe heel erg, misselijk, hoofdpijn, steken in me buik. En nu heb ik nergens last meer van? Met jullie alles goed?
hoi ik had nergens last van gisteren vanmorgen was ik alleen heel erg moe , kon mijn bed niet uitkomen , nog even wachten he yvet wel grappig dat we gelijk lopen
Ik hoop ook dat we goed nieuws hebben eind van de maand! Zou wel leuk zijn zo snel al*(net pas gestopt met de pil)*
ja idd nou ben gestopt in augustus dus maar is nu mijn tweede ronde al weer blegh wil geen derde hihi ach wie weet zijn we straks wel samen zwanger
Dit is mijn 1e ronde pas. Dus als het raak zou zijn zou helemaal te gek zijn! Vandaag op me werk ging iemand me hand lezen* geloof niet echt in dat hoor*. Ze las dat ik in Oktober zwanger raak van een 2ling! 2 meisjes! Oeff ff slikken! Mijn vader is 2ling en mijn vriend zijn vader ook. Dus zou wel kunnen?
haha da zou wa zijn he, een tweeling! toch toevallig da ze da zeggen en dat t ook nog in de familie zit!
Nou Yvett, maak je (.)(.) dan maar nat En diegene die je hand las die wist niets van jouw achtergrond af? Wonderbaarlijk hoor. Enne het is eerste graads familie dus de kans is wel heel groot. Maar ze zeggen ook weer dat het een generatie overslaat.
oja het zit in de familie zeggen ze he, mijn vriend is er een van een tweeling maar mischien slaat het een generatie over bij ons hihi nee hoor alles is welkom. ik denk eerlijk gezegd zoals mijn gevoel nu zegt dat ik deze keer niet zwanger ben maar goed ik wacht het gewoon nog even af m
Nee die gene kent mij niet eens. dus dat is helemaal bizar. Nou ja alles is welkom al is het wel even slikken.
Ja ik ook haha. Want mijn broertje en ik zijn geen 2ling En me vriend en ze broer ook niet. Dan komt het alsnog bij ons beide uit.