Goh wat een boel tweelingen in de familie van ons allen Bij ons ook hoor, lief zijn oom en tante zijn tweeling en mijn neefjes. Maar dat is dus niet eerste graads. Dus kleine kans. Dat zei de gyn ook. En verder moet je ook in je lichaam in een bepaald hormoon iets extra's aanmaken waardoor je dus heel erg veel kans maakt op een tweeling. Vraag me even niet wat en hoe hoor.
Ach ja we wachten gewoon af. Alles is welkom. Ow ik heb geen idee van dat hormoon. Ben jij al lang bezig Mieke?
Neu geen banner te zien? Waarschijnlijk een spionnetje Yvett, inprincipe beschouw ik dit als mijn eerste echte ronde. Mijn eerste ongi was eind juni, dus dit is mijn 3e cyclus.
Help ik word in de gaten gehouden Whaha nee weet niet hoor. Ow oke, Nou ja wie weet is het bij jou ook snel raak Wonen jullie allemaal samen? Hebben jullie samen besloten om te stoppen of wat? Sorry ben niuewsgierig $
haha ok ik woon samen en ja we besloten samen te stoppen waren er nu wel aan toe aan een kindje en jij?
wel leuk zo'n nieuwsgierige onder ons ik en mijn vriend woonden twee jaar samen in een huurhuis en nu hebben we sinds mei een koophuis en in juni zijn we gestopt met de pil, we zitten nu dus in de vierde ronde
Wij wonen niet samen. We hebben wel samen besloten te stoppen. Mijn vriend is overigens 1.5 jaar jonger als mij. We zijn wel bezig voor huisje.
Nieuwsgierig aagje: kennen elkaar zo'n 7 jaar, in totaal 3,5 jaar samen, wonen 1 jaar samen en hebben samen besloten om te stoppen jah Hij wou al eerder, maar ik wou eerst mn diploma op zak hebben, uiteindelijk is in april de start geweest hihi
Zoo haha nog meer NODders op 1 Okt? Ken nu al 6 mensen die hun NOD 1 okt hebben. Alleen zijn er daar 3 van niet bezig zwanger te raken. Alleen jullie dan van het forum.. Wel spannend allemaal.
Ik heb ook zo ongeveer dan me NOD, heb het gemiddelde van mn cyclus aangehouden en dan kom ik op 30-9