Zo voel me echt raar vandaag. Einde van de dag echt rare buikpijn. Alsof mijn buik beetje opgerekt werd onderin. Kan het niet zo goed uitleggen. Mijn temp kaartje (zie album) ziet er positeif uit. Nu maar hopen dat het zo blijft
Ziet er zeker posi uit! Spannend BD, duim voor je hoor. Mijn temp bleef vandaag gelijk, maar ja dat zegt ook nog niets. Heb wel het idee dat ie iets meer zou moeten stijgen. Mijne staat ook weer in mijn album. Ik voel alleen niks. Tja de hele dag koud en steenkoude voeten......
Je zit nog steeds boven de lijn, dus positief blijven denken! Zou ik maandag al posi kunnen testen denk je? Vind het wel spannend.... Voel me wel beetje anders (alhoewel ik soms ook wel denk dat ik het mezelf inprent. Wordt dan natuurlijk wel vet balen als ik gewoon ongi wordt!)
Je zou kunnen testen, wie weet is ie vet posi. Anders daarna gewoon nog een keertje. Spannend eigenlijk wel toch? Ik heb vandaag toch voor de zekerheid maar een test gekocht. Je weet maar nooit. En anders voor de vlgende ronde. Trouwens maandag is ook mijn NOD voglens mij.
Hmmmmmm...... Vind het eng om te testen. Ben zo bang dat het niet raak is. En ben daar door weer bang om daarin gelijk te krijgen.
Goede avond allemaal! Jeetje, wat is er veel geschreven vandaag. Ik zal even proberen om de grote lijnen er uit te halen, @Mieke, als je maar niet met ochtendurine test, en zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip, maak het volgens mij niet zoveel uit hoe laat je de ovulatietest doet. Er staat wel dat rond 12 uur een mooie tijd is, maar dat haal ik gewoon niet. Deze week ben ik nog thuis, dus dan kan ik mooi in de ochtend testen, ik drink namelijk zo'n 2 liter water op een dag, dus ik moet me nu echt inhouden om niet te veel te drinken. Ben benieuwd morgen. Ik ben al zes jaar samen met mijn man, we wonen vier jaar samen en zijn drie maanden getrouwd. En ja, tuurlijk hebben wij samen besloten om kinderen te krijgen. Wij werken allebei onregelmatig, dus ook hier is natuurlijk het oppasvraagstuk aan de orde. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik graag regelmatig wil gaan werken, en ik zal zoiezo degene zijn die minder gaat werken. Maar ik vind mijn werk echt nog super gaaf, dus daarvoor wil ik niet in een andere functie gaan werken. Moeilijk hoor....en soms denk ik ook wel eens, waarschijnlijk hebben wij helemaal niet zo veel oppas nodig, want je kunt het allebei makkelijk plannen, maar je wil elkaar ook blijven zien natuurlijk. En wij zullen dan meer in de weekenden en avonden en nachten wel eens opvang nodig hebben....dus ook hier is het nog allemaal erg vaag. We zien het wel tegen die tijd.... Meiden, ik heb een lange dag met vergaderingen en scholing gehad, ben helemaal gaar nu. Dus ik duik lekker mijn bedje in. Tot morgen! Slaap lekker!
Gisteren is m'n ongie toch doorgekomen helaas, maar wel precies dezelfde cyclus als de vorige. Dat is dus positief. Op naar de volgende ronde...
Hallo jeetje zeg, wat een geklets, duurde wel ff voordat ik alles weer bijgelzen had, terwijl ik zondag voor het laats online wasw! maargoed. zal ik dan ook maar even. wij zijn bijna 4 jaar samen, niet getrouwd. Wonen nu 2,5 jaar samen. Was al een tijdje aan het fantaseren over kinderen krijgen, nooit zo met m`n vriend over gehad. Had niet gedacht dat hij dit al zou willen, maar wel dus, was helemaal door het dolle heen. Begin mei m`n pil bij de vuilnis gegooid. we zullen zien! Ga deze maand ook eens beginnen met tempen. Ben benieuwd hoe dat gaat, ik werk onregelmatig dus is beetje lastig. En ben ook nog wel een type die het snel zal vergeten(net zoals die foliumpullen) Moet nog wel ff uitpluizen hoe die ff werkt, ga ik me morgen maar eens in verdiepen. Nou ik ga er van tussen. doei doei. gr mayo
Yvett: leuk hoor een tweeling! donna: Voor jouw ook een spannende kans op een tweeling! Mieke: vraag eens na welk hormoon dat is en nou ga ik even gillen...ik heb buikpijn! o jogens laat het niet waar zijn! hier is echt geen touw meer aan vast te knopen hoor!
Heb je al getest steenbokje? Hopelijk zijn die steken een goed teken dat je zwanger bent en niet ongie gaat worden! Ik duim voor je!
o meiden duimen jullie aub voor mij? ik ben net naar het toilet gelopen en nog niets. de buikpijn is weg maar voel me nog wel raar. heb net gewoon een gebedje van hoop gedaan! duim aub! misschien doe ik vanmiddag een nieuwe test inderdaad
Probeer het wel even op te houden en drink niet al te veel zodat het een beetje geconcentreerd is (ipv waterig). Succes! Duim voor je! Moet zo werken dus zal de uitslag pas vanavond zien..... SPANNEND!