Biancatje, spannend hoor. Laat maar weten als het zover is! Tja en die kwaaltjes (zeg maar) ...die zijn bij iedereen weer zo anders.
hey meiden nou ik ben nog op mijn werk en tegen de tijd dat ik thuis ben is het te laat om een testje te halen dus ik ga vrijdag testen.
En weetje, is niet leuk, maar ook wel goed, zo geef je jezelf ook nog wat ruimte voor de lengte van je cyclus.. wie weet is ie gewoon wat langer. En anders kan het gewoon niet missen toch. Oh zo spannend hoor. Ik moet ook nog wachten en dat vind ik wel moeilijk.
Ik heb echt last van haaruitval heel erg. Word er niet goed van. Pijnlijke borsten Vreselijk moe. Misselijkheid bij vlagen.. Ik weet het ook niet meer.
Ik hoop het ook Lalalindsey. Geduld! Yvet, tja .... geen idee. Blondsteenbokje, ik heb de oplossing..... je vriend haalt er morgen eentje! \/
Oja, dan nog eens iets. Hebben jullie ook wel eens het gevoel, omdat je eigenlijk voor veel andere mensen in je omgeving het geheim houdt, dat je bang bent dat er bekenden op het forum zitten. Dat heb ik wel. Dus denk ik weer, shit stom dat mijn loginnaam Mieke is, tja was gewoon fantasieloos bij het aanmaken van mijn profiel. En oke fotootje van de Avatar is niet heel groot, maar toch denk ik dan, zou ik herkenbaar zijn, helemaal i.c.m. mijn naam. Of heb ik dat alleen
hoi meiden.. ik heb net weer bloedverlies gehad, nu was het echt rood ipv roze, wat slijmerig, sorry voor de details, maar wanneer weet ik nou of het er echt af is, ik heb nu nog het idee van niet... liefs rebbel
Dag dames, kom je een paar dagen niet heb je de 500ste pagina helemaal gemist. Zat me er eigenlijk op te verheugen. Moet ik maar mijn best doen om de 1000ste goed mee te krijgen. Wij zijn al 6 jaar samen en zijn nu 11 maanden getrouwd. We wonen tijdelijk niet samen, maar mijn man gaat per volgende maand in ons koophuis wonen (je weet wel die ene waar de hypotheek almaar niet goed rond kwam) en ik volg hem begin volgend jaar. Dit ivm ons werk. We wilden eigenlijk al kinderen sinds we elkaar kennen, maar durven er pas sinds juni voor te gaan omdat we tot nu toe veel onzekerheid hadden in ons werk. We hopen natuurlijk snel zwanger te worden, maar zou tegelijkertijd ook wel jammer voor mijn man zijn als hij de eerste helft van de zwangerschap alleen in het weekend meekrijgt. Ik ben momenteel nog steeds niet ongesteld, maar heb besloten om pas weer naar de huisarts te gaan als ik wat rustiger ben. Ik ben momenteel zo gestresst van het gedoe met het huis dat ik verder even niet teveel wil nadenken over verdere zaken. (en ja Mieke, ik ben constant bang dat ik bekenden tegenkom. Femke is "gelukkig" een veel voorkomende naam, maar ik heb niet mijn gebruikelijk nickname gebruikt en ik vertel niet mijn man's naam en woonplaats enzo.)
lieve Rebbel, wat een schrik dat bloed. heb echt geen idee wat het kan zijn of waar het toe leid. wens je gewoon weer sterkte toe, nog 2 nachtejs slapen en je weet meer. kunffels
ja is idd even flink schrikken ook al probeer ik me er op voor te bereiden! dank je wel mieke! liefs rebbel
wat kan het vrouwenlichaam toch raar zijn en raar doen. waarom kan het niet gewoon accepteren wat er groeit. maar aan de andere kant, als het echt mis is, is het misschien maar beter ook, hoe pijnlijk en verdrietig het ook is. misschien dat het kindje iets zou mankeren. de natuurlijk doet het natuurlijk niet voor niets.
ja dat is ook zo, dat proberen we onszelf ook maar voor te houden... ik wil gewoon dat het doorzet als het dan toch moet, dan kunnen we het afsluiten, maar dit is erg pijnlijk. ook heb ik het idee dat ze het op mijn werk maar vreemd vinden dat ik de hele week thuis zit, erg moeilijk dat sommige mensen het niet begrijpen... maar ik vind erg veel steun bij mijn vrienden en familie en hier op dit forum... liefs rebbel
maar wat doe je straks, maandag, als je weer gaat werken. of denk je dat je daar dan nog niet aan toe bent. ga je het vertellen of heb je gewoon een flinke griep te pakken
o rebbel toch! dikke knuffel meid, ik voel zo met je mee. Nee mieke: ik wacht netjes. mijn vriend moest net wel erg lachen toen die het hoorde hahaha. hij vind het ook zo spannend maar zegt ook terecht misschien is je cyclus wel weer 33 dagen. vandaar dat ik ook tot vrijdag wacht. ik denk wel eens dat hier bekenden zitten ja. zo heb ik iemand gezien van een heel ander forum. maar van de andere kant maak ik mij daar niet druk om. de meiden die hier zitten hebben allemaal een geheim toch
Ja denk soms ook wel eens "niet te veel vertellen" je weet immers maar nooit..... Ach ja. Mocht iemand er achter komen dan zien we het wel.... Wil in principe voor iedereen geheim houden. Voelde vandaag ineens krampje. Dacht meteen "oh nee.... toch niet de die in aantocht zijn".... Morgen kijken wat de temp doet. Vanochtend was ie nog goed (album)