Ook beterschap. Ik had geluk dat de mijne een week na mijn ei ziek werd. Er hangt wel wat in de lucht hoor
Hier nog geen zieken... wel ben ik de hele week al snotterig. Komt natuurlijk door 't weer. Racebabe; beterschap voor je vriend.
Nou er is nog niks van te merken hoor! geen te zien.... @ Racebabe, probeer hem maar zo veel mogelijk te verwennen, misschien dat hij dan wat beter in de stemming komt .
Dank jullie dames, hij is vandaag nog ziek thuis. Ik kan verder weinig voor hem doen, hij wil bijna niets eten en hangt alleen maar op de bank. Ik breng hm wat drinken en probeer hm niet lastig te vallen met van alles.... Bij mij is het afgelopen dagen wat "natter", doorzichtig slijm, maar niet wit en rekbaar... Racebabe
Hallo Dames, Ik heb ff een vraagje aan jullie.. Ik ben nu 10 dagen overtijd en dit is mijn tweede ronde (ben in februari gestopt met de pil) Is het verstandig om mijn huisarts te bellen of ff te wachten ivm het ontpillen? Bedankt!
Ja al een paar keer zelfs.. Maar tot nu toe nog steeds negatief.. Dinsdag, bij een week overtijd, voor het laast getest
tZou nog ontpillen kunnen zijn. Klinkt hetzelfde als bij Jannegie. Die is nu ook in haar tweede ronde overtijd.
Hoi Dotje! Ik zit dus in dezelfde situatie. Ik heb twee keer getest. Ik ga niet naar de huisarts, want ik heb begrepen dat die er eerst niks aan zal doen. Het kan zelfs wel een half jaar tot een jaar duren voor het op gang komt. Ik ben inmiddels twee keer ongesteld geweest. Eén keer na de pilstop en daarna na ongeveer 5 weken. Ben jij al een keer natuurlijk ongie geweest?
Hallo Jannegie, vervelend voor je dat je cyclus zo in de war is joh! Ik zit in mijn tweede ronde ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. gr. Kat
Pfff...die ongesteldheid valt niet mee sinds ik met de pil ben gestopt. Ik ben er echt ziek van. Is toch wel een groot voordeel dat je er (hopelijk) straks 9 maanden vanaf bent. Succes allemaal! Groetjes
hoi meiden! ik had een vraagje, als jullie niet willen antwoorden is het prima hoor! maar ik vroeg me af hoe het bij jullie op financieel gebied zit! en dan bedoel ik, hebben jullie echt gespaard om aan kindjes te beginnen of niet? wij hebben wel gespaard, maar het is ook niet zo dat we echt hopen geld hebben! we hebben wel gespaard zodat we alles kunnen kopen, maar verder hebben we zoiets van als het kindje er is moeten we het gewoon van onze salarissen kunnen doen! ik ben nieuwsgierig hoe jullie hier over denken. @jannegie: balen meid dat je nog niet ongi bent, ik hoop voor je dat je snel kan beginnen! @racebabe: beterschap voor je vriend! groetjes rebbel
Dank je Rebbel, het is wel iets beter maar hij is nog steeds in huis. Hij belt nu de dokter maar eens, want is al de 5e dag koorts en hij is het goed zat (en ik erbij). Qua financien, we hebben het niet bepaald ruim. Ik studeer nu nl. nog en we leven dus van het zowat minimumloon van mn vriend. Ik koop ondertussen al wat spulletjes voor de beeb, zodat strax alleen nog het kamertje klaar moet en de meubeltjes. Als ik strax ga werken, dan hebben we het een stuk ruimer en leg ik een spaarrekening aan. Racebabe
hoi rebbel, ik heb niet echt gespaard, want het samenwonen kost natuurlijk ook wat geld. maar mijn vriendin is nog niet zo heel lang geleden bevallen en zei ook dat je een hele hoop op de geboortelijst kan zetten en voor de rest gewoon een beetje je levensstijl aanpassen. doordat je normaal ook minder uitstapjes zal doen als de kleine er eens zal zijn, bespaar je daar ook op he. en je maakt het natuurlijk zo duur als je zelf wil. je kan tegenwoordig de leukste kinderkleertjes in de zeeman, hema, ... vinden. allemaal superschattig en bijlange niet zo duur. ik heb mij er ook al kopzorgen om gemaakt, maar als alleen mensen met een dikke spaarrekening aan kinderen kunnen beginnen, zou het niet eerlijk zijn he groetjes, lieneke
hoi, volgens de berekening zou ik als ik een gewone cyclus heb afgelopen woensdag me eisprong moeten hebben. En dat zou dan mijn eerste ronde zijn. Maar weet nog helemaal niet of mijn cyclus in orde is. Nadat ik gestopt ben met de pil werd ik 4 dagen later ongesteld. nu moet ik me 2de ongesteldheid afwachten wanneer die komt. ik hoop gewoon op tijd zo rond 16 mei. doei doei