Tja morgen dus 33... het zou wel heel frappant zijn wanneer je steeds om en om 28-33 hebt. Dus dat maakt het extra spannend nu.
Hai allemaal, Ik lees elke dag trouw mee maar weinig tijd om mee te praten dus plaats ik af en toe ff een berichtje! En wat vervelend voor je Rebbel ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent! Ik duim voor je! Niet zo toepasselijk om dit nu te schrijven maar ik ben zo blij en wil even kwijt dat ik gister de 12 weken echo gehad heb dat was echt leuk je zag het kindje bewegen helemaal met zijn armen en benen de lucht in het zag er allemaal goed hij is 6.4 cm 2 dagen groter dan op me banner staat maar dat kan ook zijn omdat ie zich op dat moment aan het uitstrekken was maar beter iets te groot dan te klein volgens de gyn. Ik hoop echt voor iedereen die nog niet zwanger zijn dit gauw mogen mee maken want dit is iets ik denk wel het mooiste wat je in je leven kan meemaken! Nou meiden allemaal heeeeeeelllll veeeeelll succes met knutselen haha! En nogmaal Rebbel heel veel sterkte!
Dessje wat leuk om te lezen. Lijkt me heerlijk! Ik voel wat steekjes/krampjes helemaal onderin. Hoop niet dat dit voortekenen zijn van die rot die vroegtijdig op bezoek komen. Kan iemand ze misschien even voor me wegjagen
Wegwezen, bah, ga een ander plagen maar niet een van ons! Weg nu! Devils be gone! Zullen ze luisteren? Ik hoop het voor je! Liefs Monique
Om hier toch nog even op terug te komen Is het niet beter om dan za of zo te testen.... Heb je meer zekerheid en anders zou het weer zonde kunnen zijn van de test
ik heb ook nog helemaal niets! ik wacht tot zaterdag dan maar dan zal het dag 34 zijn namelijk. ik moet nu wel plassen hahaha
ben benieuwd steenbokje,ik zou volgens mij allang een test hebben gedaan! heb het niet zo op dat afwachten haha. Maargoed, ik ben nu aan het tempen en vind het maar rotwerk zo `s morgens, maarja je moet er wat voor over hebben. Is maranka nog steeds weg? Ben ook altijd heeel bang dat ik hier mensen tegen kom die ik ken, zo weet ik dat een collega zwanger wil worden maar ze weet het niet van mij, misschien dat ze hier ook wel is. Mayo is m`n bijnaam en veel mensen noemen me ook zo. vertel ook niet te veel prive-dingen. maarja, ik ga me eens even verdiepen in FF gr mayo
hoi meiden, sorry hoor, maar ik zit ergens mee... ik krijg heel erg het gevoel door bepaalde telefoontjes van mijn werk, dat ze er geen begrip voor hebben dat ik me deze week ziek heb gemeld, ik heb mensen aan de telefoon gehad en als ik daar dan tegen zeg dat ik het wel vervelend vond om mijn werk af te zeggen, krijg ik geen reactie, ook krijg ik opmerkingen zoals: maandag kan je wel weer werken toch? ik vind dit erg vervelend, zeker omdat ik iemand ben die mezelf nooit zomaar ziek meld! ik ben eigenlijk nooit ziek, dit is de 1e keer dat ik me een week ziek meld! ik ben nou in staat om straks een naaste collega te bellen en te vragen hoe het zit, want ik vind dit zo oneerlijk! het lijkt alsof ze zoiets hebben van ze zit al thuis voor ze echt de miskraam heeft gehad... is het nou echt zo raar dat ik thuis zit en mezelf verslagen voel, ook al was ik kort zwanger? wat zouden jullie doen? lifes rebbel
Lieve Rebbel, Je moet je gewoon niets van hun aan trekken. Ik ben zelf in een korte tijd ook 2x een periode van een paar maanden ziek thuis komen te zitten. Begrip is (mijn ervaring) wel het laatste wat je zult ontvangen. zij weten niet hoe jij je voelt en iedereen gaat er anders mee om. Ik begrijp juist heel goed dat je thuis bent, je bent misschien niet lang zwanger geweest maar je bent wel zwanger geweest. Je hebt wel je kindje verloren! Dikke knuffel voor jou.
Niet iedereen kan precies het begrip opbrengen die er eigenlijk voor nodig is. Anderen zien dit wel. En weet je, wat de een tegen de ander zegt wordt dan weer op een andere manier geinterpreteerd of begrepen en zo gaat het dan helemaal onder al je collega's de ronde. Ze hebben dit zelf (nog) niet hoeven mee maken, dus is het gewoon moeilijk om hiervoor begrip op te brengen. Is er iemand van personeelszaken waar je dit mee kunt bespreken? En tuurlijk kun je even die collega bellen om eea te vragen of recht te zetten. Je kunt toch ook aangeven dat je je helemaal niet lekker voelt. Continu pijn in je buik hebt.... je mag best een beetje overdrijven hoor. Helemaal als je je al nooit ziek meldt. Een ander meldt zich om iets veel kleiners al ziek, een verkoudheidje misschien. Ik denk ook dat je je er niets van aan moet trekken! Het gaat hier om jou en niet wat zij ervan vinden. Kus!
rebbel, je kan beter nu thuis zitten dan dat je over een maand ingestort bent! dan moeten ze je langer missen hoor! hier draaien de duimpjes nog steeds overuren voor je...