Hoi hoi, Rebbel, wat jammer dat je geen begrip krijgt van je collega's. Ze weten wel dat het om een mogelijke miskraam gaat? Spannend hoor morgen, ik duim voor je! En neem gewoon de tijd die jij nodig hebt om dit te verwerken! Succes meid! Mieke hoe is het met jou? Nog last van steken? Blondsteenbokje, knap hoor, dat je zo lang kan wachten met testen. Heb je nergens last van? Ik had vandaag nog geen positieve ovulatietest, maar wel al een streep, maar lichter dan de controlestreep, betekent dat dat mij ei er aan zit te komen?
Zou kunnen Steen, morgen weer testen Heel af en toe voel ik een klein steekje, geen idee wat het is. Afwachten dus.
hahahaha komt omdat ik moe ben mieke. gisteren een werkdag van 13 uur gehad... was gelijk de laatste keer heb ik ze verteld!
Ik ben hier ook het overzicht en de kluts kwijt. Druk, alles door elkaar, brrrrr blij als de dag voorbij is. Ook al kan ik zelf bepalen waarneer ik stop, maar even een korte pauze voor The Bolde nemen dan
Jeetje Roxy, 13 uur gewerkt! Dat kan toch helemaal niet, niet goed voor je hoor. Je hebt nu wel een beebje in je buik he, hihi. Groot gelijk dat je gezegd hebt dat het de laatste keer is! Liefs Monique
Heb er gelukkig van geleerd monique! heb harde buiken omdat ik teveel van mezelf heb gegeven.... dat is dus mijn straf!
Foei, foei, foei, ga maar lekker met de beentjes omhoog! Jezelf belonen omdat je er toch iets van gezegd hebt! Liefs Monique
die ik! had een prachtig mooi boek besteld bij ECI. Voor de geboorte heet het van peter tallack. hij heeft ook In The Womb gemaakt op nat. geagraphic. 9 maanden zwangerschap in foto's en weetjes erbij...heerlijk zwijmelen vanavond dus...
even een vraagje tussen door. ik heb nu opeens last van afscheiding is dat een goed of slecht teken wie helpt mij zit op mijn werk nog en kan even niks uitzoeken alvast bedankt
toen je zwanger was of juist toen je ongesteld moest worden , ik heb hier namelijk weken geen last van gehad en nu opeens vandaag wel