Rebbel veel succes morgen. We denken aan je! Mieke, vrees dat het bij mij ook door gaat zetten. Zal het morgen vast merken aan mijn temp. Laten we nog even duimen, je weet immers nooit. Is wel kort 22 dagen voor jou, maar ja dan kan je weer sneller aan een nieuwe ronde beginnen toch?!
Vraag me niet wat de afkorting hiervan is, het is engels. Je ei heeft minimaal 10 dagen nodig om zich goed te kunnen innestellen. Dus bij FF wordt er vanaf je ei geteld en ik zit nu op 8 DPO, 8 dagen na mijn ei. Het heet bij ons: Luteale fase. De luteale fase : de baarmoeder maakt zich klaar Zodra het rijpe eiblaasje (=follikel) openbarst vult deze holte zich met bloed. De cellen van de follikelwand dringen de met bloed gevulde holte binnen en beladen zich met een gele kleurstof. Op die manier ontstaat het gele lichaam of corpus luteum. Dat gebeurt onder invloed van het luteïniserend hormoon. Vandaar de naam luteale fase. Het gele lichaam maakt op zijn beurt progesteron aan, een hormoon dat het baarmoederslijmvlies stimuleert om zich klaar te maken voor de innesteling van de bevruchte eicel. Die laatste bereikt de baarmoeder vijf tot zes dagen na de eisprong. Zie ook: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1930
Ah kijk, dat had ik ook kunnen bedenken, hahaha! Was de letters al aan het ontleden, maar kwam niet verder dan Day
Hoi hoi, Rebbel, ik vind het belachelijk dat je je moet gaan verantwoorden naar collega's toe. Jammer dat ze zo doen terwijl ze weten wat er precies aan de hand is en iedereen zal dit natuurlijk op zijn eigen manier verwerken en jij verwerkt dit op deze manier. Sterkte meid. En de meiden waarbij de zijn gearriveerd, balen zeg ik duim voor jullie dat het de volgende ronde wel raak is. Groetjes Taby.
Hoi Mieke, Ja idd dat heb ik nou ook, durf weinig over mezelf te vertellen omdat ik bang ben dat iemand mij herkend. Wij willen het graag geheim houden dat we ""bezig"" zijn
Hoi Jannegie, Ik heb ook last van astma maar sinds ik ben gestopt met de nuvaring heb ik veel minder klachten, weet niet of het daar aan ligt maar het valt wel op. Ik gebruik nogwel medicijnen nl ventolin. Rebbel; Heel veel sterkte morgen meid! En laat ze op je werk mooi links liggen op dit moment, mensen weten vaak niet waar ze over praten, en ze praten nu eenmaal liever slecht dan goed over iemand, niks van aantrekken dus.
Heey Meiden, Pff heb het druk gehad de laatste 2 dagen. Ik heb nu echt een ongeloofelijk kramp in me onderbuik( rechts) Echt vervelend. Ging natuurlijk weer opzoeken wat het kon zijn* morgne is me innestelingsdag volgens de calcu). Miss is dat het? Ik moet nu naar me werk anders kom ik daar telaat Tot vanavond meiden. X
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden! ik vind het heel lief dat jullie voor volgende maand hopen voor mij. jullie zijn echt eens telletjes lieverds! ja ik heb krampjes gehad maar niet benoemswaardig. het was telkens zo weg. maar nu ben ik echt ongi hoor maar goed even wachten en dan weer lekker aan de slag ! ik ga er voor om mama te worden volgen maand!
zo heb even snel wat paginas door gelezen wat balen steenbokje ik ga voor je duimen hoor nieuwe ronde nieuwe kansen he dikke knuf Rebbel ook van mij sterkte iedereen een fijne rustige vrijdag toegewenst
Denk toch echt dat de in aanotch zijn..... Gister krampjes en vanochtend wat meer. Mjin temp ik ook wat gezakt (album). Ik verwacht morgen of zondag ongi te worden. Balen dan maar ja dan maar weer een nieuwe ronde. En dan maar hopen dat het dan eindelijk eens raak is! Mijn vriend heeft altijd wel bepaald voorgevoel over dingen. Die zei dat hij dacht dat het deze maand misschien wel raak is geweest maar niet helemaal heeft doorgezet. Het zou natuurlijk kunnen.
dank jullie wel lieverds! ik zit nu al helemaal klaar, was vroeg wakker natuurlijk! ik weet dat het mis is, maar toch heb ik ergens nog een ietsie pietsie hoop! willen jullie voor dat hele kleine beetje hoop voor ons duimen? ik laat jullie nog wat weten... liefs rebbel
tuurlijk duimen we voor je meid! is het niet voor een wondertje is het wel op een goed verloop en een snel nieuw wondertje
Mijn duimen hebben net voor je gedraaid rebbel. Heb heel sterk aan jullie gedacht, sterkte. We horen het straks wel. KusX Vannacht geen krampjes meer gehad en nu ook (nog) niet. Mijn temp is gelijk gebleven.