Hallo allemaal, Ik ben een spontane meid van 24 jaar, heb al 6 jaar een vaste relatie met mijn vriend 27 jaar, En ook wij zijn vanaf 4 juli gestopt met de pil, en gaan wij voor ons eerste kindje. We zitten nu in onze 3e ronde, maar tot nu toe nog niet zwanger wie weet hebben wij deze maand meer geluk. Groetjes
hi melbforever: wil je op de lijst? geef dan even je laatste pil dag door. enne...je lettertype is een beetje groot
Goedenmorgen iedereen! Effe stiekem ingelogd vanaf me werk.. Straks gewoon effe de cookies en geschiedenis wissen. Hier sinds gistermiddag wat steken enzo.. Dus denk dat me ei deraan komt. Weet je dat je ei geweest is als die steken weg zijn helemaal? Ik heb pas sinds gistermiddag opgemerkt dat ik dus vruchtbare afscheiding had. Gisteravond dus geklust.. Maar vandaag kan ik niet echt zien wat voor afscheiding ik heb.. Komt denk ik door het klussen van gisteren, anders wist ik of ik nog vruchtbare afscheiding had. FF geeft nog geen eisprong aan..
Rebbel, ik denk aan je meid! Dikke knuffel! Welkom Melbo en veel succes! Spannend mieke! Ik ga vanmiddag maar weer eens testen, op zoek naar mijn ei....heb nog niet echt ovulatieklachten, dus ben benieuwd. Net lekker wezen sporten, ben deze week weer begonnen, maar het voelt echt goed.
Missy, FF geeft ook niet direct een kruis aan, je moet dan even een paar dagen verder zijn met je temp. Wanneer deze een paar dagen stijgt krijg je vanzelf je kruis of een gestippeld kruis, afhankelijk of je een posi ovutest hebt gedaan bijvoorbeeld. En gewoon knutselen hoor!
Ok, bedankt Mieke! Vind het alleen zo raar van die afscheiding bijhouden enzo.. Want nu kan ik dus niks invullen aangezien er zooi van me ventje tussen gemengd zit.. Ik heb nog wel die steken, dus zou ik dan gewoon vruchtbare afscheiding invullen net als gisteren? Is me ei pas geweest als de steken ophouden denk je?
Je hoeft je afscheiding niet zo gedetailleerd in te vullen hoor. Ik vul het al helemaal niet in, dat heeft niet echt invloed op je kaartje. De meeste invloed heeft je temp en of je bijv. posi ovu test hebt. Dus al die andere dingen laat ik allemaal achterwege. Vulde ik voorheen ook in, maar daar raakt FF alleen maar van in de war. Kijk maar op mijn kaartje wat ik weinig invul. En tja vwb je afscheiding, geen idee. Misschien even een ovutest doen. Je kunt ook gaan posten bij de tempkaartjes, daar weten ze er ook veel van.
Jou kaartje is echt mooi vergeleken met die van mij hahaha.. Ik snap nog niet echt veel van FF, was al blij dat ik snapte hoe ik de meeste dingen kon invullen. Dus hoe ik daar ergens iets kan posten, géén idee! Hoe merkte jij altijd aan de lichaam dan of je ei geweest was? Mijn temp was gisteren 36.4 en vanmorgen 36.5, dus nog niet echt omhoog geschoten..
@Missy meestal loopt ie wat rustig omhoog (een aantal dagen achter elkaar). En inderdaad wat Mieke zegt, meestal geeft ie pas een dag of 3 later aan dat je ei is geweest. Wel grappig om et eens een periode bij te houden. Ik ben deze maand ook voor het eerst gaan tempen. Kaartje staat in mijn album.
Ik voel mijn ei niet en ik heb ook geen eiwittige afscheiding. Dus ik heb geen flauw idee wanneer. Ik vergelijk mijn temp met de dag er voor, is deze in ene 0.2 of 0.3 gedaalt dan ga ik ervan uit dat mijn ei binnen 1 - 2 dagen zal komen. Dus na je temp dip komt niet meteen je ei, deze komt 1 - 2 dagen later en in die tijd gaat je temp dan weer wat stijgen. Ik snapte eerst ook niks van FF, maar dat gaat steeds beter. Geduldig zijn meid!
@ Missy denk dat ik niet meer hoef te testen. Heb echt ongi krampjes en temp was vanochtend wat lager.... Wacht dus zeker tot na het weekend maar denk dat de duivels er aan komen
Ach.. ik vind FF wel een leuke manier om alles bij te houden. Want ik wilde niet meer gaan ovutesten of andere dingen, alleen tempen en af&toe mijn afscheiding nakijken. We blijven gewoon om de dag doorklussen tot 't einde van me cyclus, dat is het beste denk ik hahaha! Hoelaat moest Rebbel?
steenbokje, balen zeg! veel succes voor de nieuwe ronde! Rebbel heel veel sterkte en succes vandaag. Mijn duimen draaien hard voor je...