Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Missy ik denk dat morgen je ei zal komen hoor. (of zondag)
    En ik vermoed dat FF dat straks ook zal aangeven.
    Dus waarschijnlijk maandag zal FF je een kruis geven of niet natuurlijk.
    Ligt aan je temp stijging. Maar hou het in de gaten meid.

Dus vandaag en morgen knutselen!

2. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Rebbel, ben je al weer terug? Ik ben echt heel erg benieuwd! Mijn duimen hebben de hele ochtend voor je gedraaid! Dikke knuffel!

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vandaag niet.. we denken namelijk dat me vent niet zulk héél goed zaad heeft en daarom laten we er steeds 1 dag tussen.
    Vorige 2 maanden hebben we namelijk in de vruchtbare periode elke dag geklust en dat is niet gelukt.
    Dus zijn we deze ronde overgegaan op deze techniek. ;)
    Maar hebben gisteren geklust, dus die zaadjes zijn vandaag ook nog goed hihihi.. En morgen weer een nieuwe klusdag! :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Is beter, een dag er tussen laten.
    Heeft het tijd om wat nieuwe aan te maken.

5. donna1981

donna1981 Lid

Sep 16, 2007
    57
    0
    0
    financieel administratief medewerker
    ik kwam even langswippen om te zien hoe het met rebbel is verlopen maar ze is er nog niet blijkbaar
    kom ik later nog even langs

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

dank je hellepelle en donna: LANGS WIPPEN? hahaha

7. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Ik had vandaag wederom een iets lichtere teststreep dan de controlestreep met de ovulatietest....terwijl ik eigenlijk gisteren mijn eisprong al verwacht had. Ik heb ook nog geen klachten...dus misschien is het deze maand wel wat later, kan he?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steen, maar gister had je toch wel 2 duidelijke strepen?

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Of je moet wat later op de dag testen, dat de streep dan wel donkerder is. Anders heb ik ook geen idee.. misschien inderdaad een latere eisprong.
    Ik deed de 2e ronde testen 1 x per dag tot ik een licht streepje zag. Toen ging ik 1 x rond de middag en 1 x s'avonds testen zodat ik me ei niet zou missen..

10. donna1981

donna1981 Lid

Sep 16, 2007
    57
    0
    0
    financieel administratief medewerker

jaja wipperdewip ik wip langs ;)

11. mamastarlight

whahaha ik vond hem echt goed hahaha

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik ben vanavond naar Faithless, ga nu weg.
    Tot morgen en anders fijn weekend.
    x

13. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Gisteren was de streep ook lichter dan de controlestreep. Maar zowel vandaag als gisteren waren het wel duidelijk strepen en niet heel licht ofzo.....We wachten wel af, we klussen om de dag, dus ip kunnen we hem niet missen...

Veel plezier Mieke!

14. mamastarlight

Mieke heel veel plezier!

ik ga ook op huis aan. heb ik weer hoor net even aan het neuzen hioer komt een projectleider langs met een vraag dus ik hem geholpen maar ziet hij onder in mijn scherm zwangerschappagina staan...:rolleyes: meteen over beginnen natuurlijk zo van ben jij eh...:rolleyes: neehee! dus ik gezegd nee maar wel mee bezig 9ja wat moet je anders?) hij vragen ja heb je daar nou wat aan dus ik ja best wel eigenlijk want mensen delen hun ervaringen en problemen. ik zeg dat hebben wij nog niet (anders gaat die denken) maar je kan hier wel je verhaal kwijt. o hoe oud ben je dan dus ik 25 maar mijn vriend 36 o is het dan een probleem bij mannen ook :rolleyes: zo'n typische vraag he. dus ik ja dat kan wel degelijk ook met leeftijd te maken hebben hahaha. nou ik hoop dat hij begreep dat niemand het hier weet. ookal zet ik daar ook mijn vraagtekens bij ;) mij een zorg. wees direct of zeg niets ja toch. dit vond ik dus wel erg grappig

meiden fijn weekend ik bene r pas zondag weer als ik tijd heb. doei doei

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    bedankt voor het duimen meiden!

het zit zo... we weten nog niks!
    het is namelijk wel gegroeid, maar schijnbaar kan het door de hormonen ook nog even groeien als het mis is gegaan
    ze dacht er ook wel wat in te zien en mijn baarmoeder ligt wat naar achteren dus dan is moeilijker te zien. volgens de meting zat ik vorige week op 5 dagen en een dag en nu op 6 weken, dus of ik ben idd korter zwanger of er is toch iets mis gegaan.. maar er was nog geen hartje te zien, nou moest ik over 2 weken terug komen, ik dacht echt hoe kom ik die 2 weken door! later mn vk aan de lijn gehad en die vond het ook veel te lang, zij heeft nou bij een gyn een afspaak gemaakt voor maandag, want volgens haar ben ik deze en de vorige keer in het ziekenhuis niet door een gyn gezien, maar nu heb ik maandag dus wel een sfapraak bij de gyn.

liefs rebbel

16. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Rebbel, dat is ook wat. Dat had je natuurlijk totaal niet verwacht. Wat vreselijk om nog langer in spanning te moeten zitten! Gelukkig kan je maandag al terecht! Mijn duimen draaien weer meid! Succes!

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    nou dan ga ik zeker met mijn duimen draaien hoor!

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Goedenavond allemaal!

Zo ik ben er weer. Wat lief dat sommige van jullie me zelfs al gemist hadden.

Ik ben lekker met mijn ventje er een paar dagen tussenuit geweest en daarna hadden we het erg druk met visite en een bijscholingsdag.

Ik heb alles proberen bij te lezen. Ik was vooral nieuwsgierig naar Rebbel.

Meid wat spannend allemaal voor jou. Maar als ik het zo lees is er nog steeds hoop. Dat moet slopend zijn! Ik ga ontzettend voor je duimen meid en hoop op goed nieuws maandag!

Mieke, wat een mooi kaartje! Ik stuur de duiveltjes wel even een andere kant op voor je!
    BD81, ook op het wachtbankje. Succes meid!

Roxy, leuk dat Mike de kleine ook heeft gevoeld!

Wicjuh, met jou ook alles goed?

Daisy, hoe was het vandaag bij de VK? Leuk dat je samen zwanger bent met je nichtje!

Zwangere meiden, manon81 en ?, GEFELICITEERD!

Nieuwe meiden welkom!

Ik ben woensdag naar de VK geweest. Alles prima. Ze heeft ook nog even geprobeerd om het hartje te beluisteren maar dat lukte helaas niet. Dus ik mag komende donderdag nog een keertje langskomen. Vorige week donderdag op de echo het hartje nog duidelijk zien kloppen dus ik maak me niet zo ongerust. Mijn placenta ligt aan de voorzijde en ik heb een flink laagje spek, dus misschien maakt het dat wel wat moeilijker.

Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuff en good luck in je volgende ronde!
    Meiden op het wachtbankje, succes met wachten. Maak het gezellig!
    Meiden die gaan klussen! Veel plezier!

O, en meiden ik ben afgelopen maandag weer tante geworden. Mijn schoonzusje is bevallen van een jongen. Hij heet Dylan!

Liefs Maranka

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dylan! leuke naam. is ook 1 van de favorieten hier!

20. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    thansk meiden!

het is ontzettend spannend, want we blijven zo toch hoop houden!

liefs rebbel

Share This Page