Ik ben inmiddels 1 x ongesteld geweest zonder de pil.. We besloten bij mijn laatste dag van mijn menstruatie om te stoppen en toen kwam na 31 dagen opeens mijn ongi.. Nu al 11 dagen overtijd.. Ik wacht tot dinsdag met bellen. Ik bel liever 10 x als niet en dat er dan toch iets mis blijkt te zijn... Hopelijk worden we allebei snel ongi en zijn we van dit gezeur af..
hoi bedankt voor je reactie! en de andere dames ook! ik kan we wat dat betreft ook echt overal zorgen om maken! mijn vriend wordt daar dan ook wel eens gek van! wij hebben wel een leuk bedrag gespaard zodat we straks in ieder geval alles kunnen kopen wat er nodig is, maar vraag me wel eens af of we het daarna allemaal wel gaan redden met een kleine erbij! mijn vriend is daar gelukkig wel van overtuigd, wij zijn ook twee verdieners dus het zal wel goed komen en zoals ik al zei, ik kan me echt overal zorgen om maken, met een huis kopen etc... vroeg ik me ook vaak af of we het financieel wel zouden kunnen, maar dat is ook geen probleem, dus ik denk dat ik soms iets te veel problemen zoek! maar fijn om jullie reacties te lezen! groetjes rebbel
hey maranka, heb je ze de tomtom meegegeven of zo, want ze zijn al gearriveerd! yes, yes! heerlijk ik ben ongi.. (dat je daar blij mee kan zijn) we kunnen nu bijna beginnen... thanx... emily
vraagje, misschien ook wel een stomme vraag hoor, maar hoe moet ik nu toch al weer tellen voor mijn cyclus, de eerste dag van mijn laatste menstruatie tot de dag dat ik weer ongesteld werd, of zeg maar de dag ervoor. Ik ben 2 april ongi geworden na de pil zeg maar en dan eindelijk vandaag, dat is dus met vandaag erbij 33 dagen, maar ik moet volgens mij tellen tot vandaag, dus 32 dagen. OF heb ik het nu mis? emily.. oohh ik ben zo blij, blij, daisy gefeliciteerd!
je moet tellen tot de dag voor je ongesteld werd anders tel je een dag dubbel! dus tot gister dus! 32 dagen. groetjes
Ik zit in hetzelfde schuitje als jou Emily. 2 april ongi, maar ik zie nog niks voor deze maand, geen klachten tot nu toe, hopelijk komt ie snel dan weet ik zeker dat alles nog werkt..
hey dolphin, hoop dat het bij jou dan gauw komt, ik zal de mijne wel doorsturen naar jou.. hahah... en naar alle anderen die het nodig zijn hier... emily
Ik ook een beetje, please! Nog steeds niks hier. Misschien dat ik toch nog weer een testje haal.... Heb er nog maar 2 gehad . @ Daisy, gefeliciteerd hoor
Qua financiën redden wij het wel denk ik. Mijn vriend heeft een bedrijf en ik heb zelf ook nog een baan en een bedrijfje. Maar niet dat het bij ons een vetpot is hoor! Alles wordt weer in het bedrijf gestopt hè! Wél zullen we wat minder vaak naar nederland kunnen, maar dat heeft dan vooral een praktische oorzaak... Pfff.... eerst maar eens ongie worden. Voel me nu zo onvruchtbaar
Rebbel, Wij zijn nu ook twee-verdieners. Straks als ik minder ga werken voor de baby zullen we vast iets rustiger aan moeten doen. Ik weet zeker dat dit geen probleem wordt, we leven nu vrij luxe. Maak je er maar niet te druk om, loopt echt allemaal wel los. Groetjes
Hallo Dames. Weekend! Heerlijk! Wij hebben ook niet gespaard ofzo speciaal daarvoor. Wij zijn twee verdieners dus we kunnen ons straks prima redden. Tuurlijk zijn er wel dingen die je straks moet laten maar je krijgt er toch iets geweldigs voor terug? Ik zit zeven dagen voor mijn nod en ik heb me toch een kramp steeds heb ik nog nooit eerder gehad al een week van te voren. En een opgezette buik steeds en het rommelt de hele tijd heel vaag. Maar ja we wachten maar af. Vandaag over de post de matcare testen binnen gekregen. Gr. KAT
thanks meiden voor jullie reacties! het komt vast goed! mijn ongi is al weer over! toen ik aan de pil was duurde het zeker 7 dagen! maar ik ben blij! we kunnen aan het klussen!
7 dagen? wat lang.. bij mij maar 3 hooguit 4 dagen.. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt.... enneuh... klus ze he..... emily
Spannend zeg. Vandaag zou ik de nuvaring in moeten brengen, maar dus niet gedaan. Ben nu al een week aan het foliumzuur... Nu afwachten hoelang mijn cyclus gaat duren.