Missy ik denk dat ie vandaag langs komt. Zoals ik je van de week al vertelde. Je krijgt pas een kruis nadat je temp een paar dagen na je ei is gestegen!
Ook lekker! appelmoes. Tja spannend is het zeker, alhoewel ik toch denk dat het niks is. Omdat we wel op tijd geknutseld hebben, maar mijn gevoel zegt niet goed genoeg. 1x kan natuurlijk altijd, het hoeft niet altijd een paar keer zo rond je vruchtbare dagen (wel beter), maar goed. Geduldddddd!
ja apart is dat he, je kunt er zo mee bezig zijn. rekenen rekenen en rekenen, maar uiteindelijk zijn er zoveel meiden waarbij het ook op zo'n manier kan. als ik dan terug kijk naar mijn zus, haar sexleven was niet echt om over naar huis te schrijven en toch is die ene keer dus toch voldoende geweest! en daar hadden ze zich helemaal niet mee bezig gehouden zoals wij dat hier allemaal doen zeg maar. grappig toch wel leuk trouwens het kaartje in je album.
ja klopt, die blijft heel constant. elke ochtend is het weer spannend tijdens het tempen. heb het gevoel hem er extra lang in te laten zitten zodat ie goed kan tempen, hahaha!
Nou ja, ik geloof er nog altijd geen r**t van hoor (maar heb wel net een boekie gekocht erover, hihi), dus... maar inderdaad ik denk dat het na de 1e echo pas echt werkelijk wordt.
Of maandag of woensdag. Maandag zit ik 12 dagen na ovulatie en woensdag dus 14. Beter zou zijn om het pas vrijdag te doen of zo? geen ide eigenlijk.
Nou dat duurt nog maar liefst 4 nachtjes Nu maar duimen dat in de tussentijd niks geen op bezoek komen!
Zie net op TV een filmpje van de Partij voor de Dieren. En moest spontaan een potje janken. Nu ben ik daar altijd wel heel gevoelig voor, maar zoals dat nu was zo hevig. Niet keihard maar wel van binnen en met tranen. Pfoeh
hoi meiden, hier weer even een update van mij... vandaag weer helder rood bloed verloren, maar verder geen stolsels ofzo... ik baal er zo ontzettend van, ik wil gewoon duidelijkheid! ik wil gewoon dat het goed zit! sorry, maar ik zit er even doorheen! liefs rebbel
Hallo meiden! Wat is het gezellig druk geweest hier vandaag! En ik maar werken Was wel weer lekker hoor. Alleen de een na de andere collega is zwanger....nu nummer drie al weer, ik wil ook! Ik ga zo mijn ovulatietest van vandaag pas doen, ben benieuwd. Gisteren weer netjes geklust, dus daar ligt het niet aan! @Onsukkie, van harte gefeliciteerd meid! Volgens mij kun je er niet om heen hoor, geniet er lekker van! @Mieke, spannend hoor meid! Nog een paar dagen wachten en dan heb je zekerheid! Succes! ps mag niet bij jou mee komen eten, mmmm lekker! @He balen Rebbel, ik kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt! Succes! @BD balen meiden! Succes in de volgende ronde! @Hey Maranka, welkom terug. Gezellig dat je er weer bent! @Lekker geshopt Roxy?
Ai, rebbel, dat is niet fijn. Je had net weer een beetje hoop! Je had een zekerder gevoel gehouden als je helemaal geen bloed verloren had. Pfff.... afwachten dus nog maar. gelukkig dat je al zo snel terecht kan. Misschien kun je wat afleiding zoeken? Het is hier in ieder geval nog mooi weer. Dan ga je toch even een wandeling maken? Je mag van mij ook met chocola en thee op de bank hoor, maar daar wordt je dip alleen maar erger van... Ik ga niet testen vandaag of morgen. Ik heb vanmorgen mn temp genomen die is gewoon laag! Ik ben dus echt niet zwanger. Volgens mij heb ik zelfs geen ei gehad. Mn lichaam doet het gewoon nog steeds niet uit zichzelf.... Tenminste dat is mijn gevoel. Er zijn toch geen meiden die een lage temp hadden en zwanger waren...? Over Mieke heb ik wel een goed gevoel ! Dikke kus!