Oeps! echt wel veel. En dat doe ik alleen maar hier en op nog 2 andere topics. Ik duik mijn bedje in. Voel me nog steeds raar. Slaap lekker iedereen en droom maar fijn.
@ Mieke: Nee ik houd geen temperatuurkaartje bij. De FF site is erg zwaar laden voor onze duitse isdn verbinding. Tijdens het weekje NL heb ik ook helemaal niet getemperatuurd. Mijn vriend vond dat veel fijner. Ik had vanmorgen 36.5. Meestal heb ik 36.7. Dat lijkt me dus niet zo goed..... Bah.... Nou iedereen lekker slapen hoor! Ik duik er ook in ! lekker, hihi....
Dank je Maranka! Temp was vanmorgen bij wakker worden weer 37.0, daarna even een plasje gedaan en weer onder de wol gekropen. Na half uur nog een keer getempt, was toen 37.1. Welke zal ik nu invullen. Ik dacht altijd dat na even opstaan je temp zou gaan dalen? Ik weet wel wat ik doe als ik posi zou testen, dat testen doe ik alleen. Dan geef ik lief het boekje van Kluun, "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemakt". En zeg er bij, hier vast wat tips voor de komende 9 maanden! Heb het boekje zelf al gelezen en is erg leuk, en hij kan dat soort humor goed hebben! Maar ja eerst nog maar even afwachten. Vandaag (nog) niet misselijk, wel hoofdpijn.
Kon het niet laten, heb vanmorgen nog een keer getest (heb gelukkig die goedkoopste testen in huis), en jawel... WEER 2 strepen!
Onsukkie, ben je nu overtuigd! Rox, nog 3 dagen DPO te gaan hoor, kan nog veel gebeuren Ga er nog steeds vanuit dat het niks is hoor.
hey mieke, ook ik heb een goed gevoel over jou hoor! mijn temp was en is nog steeds rond de 37. liefs rebbel
Wat waren jullie kwaaltjes, moe, misselijk, veel plassen, hoofdpijn, gevoellige borsten, soort ongi krampjes..... Lief van jullie dat jullie er zo'n vertrouwen in hebben. Ben ook erg benieuwd.
ja aan de ene kant wil ik dat het zo snel mogelijk maandag is en aan de ene kant zie ik er verschrikkelijk tegen op omdat ik bang ben voor slecht nieuws! ik hoop zo dat er morgen een mooi hartje klopt, maar ben er bang voor... gister dus wat rood bloed verloren, maar gister middag stopte dat en sinds toen weer helemaal niks! snap er niks van, je zou toch zeggen dat als de miskraam door zet, je zou moeten blijven bloeden? liefs rebbel
hoofdpijn veel afscheiding <3 keer per dag een schone slip...erg he? die inleg dingen konden er niet tegenaan werken> extreem vroeg wakker <nu nog> misselijkheid kwam pas toen ik een week of 6 was
Ik denk dat het een soort loos alarm is bij Rebbel. Nogmaals wil ik je geen valse hoop geven. Maar ik heb gister eea gelezen op internet dat sommige vrouwen tot aan de 12 weken meer last hebben van wat bloed verlies. Dus niet alleen tijdens de innestelling. Rebbel pin je niet te vast op wat ik zeg, maar het zou kunnen meis. Knuf voor jou!
ja dat lijkt mij wel rebbel, en dat bloedverlies maakt je er niet geruster op natuurlijk! is het nu helemaal weg? en je blijft morgen nog maar lekker thuis van je werk hoor! zoals mijn moeder altijd zegt; laat ze lekker de stompenherrie krijgen! <tja, utrecht he?>
nou doet me wel goed hoor, dat je zo denkt! maar wat ik me dan afvraag, hoe kan het dan zijn dat ik al op 24 aug. posi heb getest? als ik nu volgens de echo dan pas op 6 weken en een paar dagen zit? de test was de 24e en de 27e nog wel heel erg licht dat ik de test niet vertrouwde en er een digi tegen aan heb gegooid, maar toch... toen ik laatst de 15e september testte was hij wel dik positief! en ik denk dat als het mis gaat ik toch moet blijven bloeden? ik hoop zo dat je gelijk hebt! liefs rebbel