de 1e dag van mijn laatste menstruatie was 24 juli, omdat ik steeds een onregelmatige cyclus heb, heb ik het gemiddelde genomen en dat was 30, ik heb toen 3 dagen voor mijn NOD gestest...
kan best zijn dat je cyclus die keer langer was dan die 30 dagen. en dat je test daarom nog niet zulke dikke strepen aangaf!
Dat zou idd kunnen, bij mijn vorige cyclus had ik mijn ei ook pas op dat 26 of 29 en mijn cyclus begon toen ook 24 juli! deze was toen 37 dagen en werd dus op 30 aug. ongi. Das bijna een week later dan je test datum en die was dus vaag.
Ja, nou maar hopen dat het goed blijft gaan dan! Ben wel elke zenuwachtig of ik geen rood in m'n onderbroek vind.
Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes... heb nu 2x tegen het avondeten wat last van maagzuur gehad, maar that's it! Daarom geloof ik het allemaal ook nog niet zo erg.
nou ik hoop echt dat jullie gelijk hebben meiden! de vk dacht namelijk dat ik dan deze keer niet zo'n lange cyclus heb gehad... maar idd misschien mijn ei later? liefs rebbel
poeh hee... krijg hier wel hoop van! maar goed, dat heb je ergens toch en wil het ook niet zomaar opgeven! ik hoop dat jullie gelijk hebben, iig heel erg bedankt meiden, ik heb echt veel aan jullie! liefs rebbel
Geteld vanaf 24/7 t/m 18/9 zijn 8 weken, dus a.s. dinsdag 25/9 zou dat 9 weken zijn. Dan zou je er waarschijnlijk 2 weken af moeten trekken. Want bij een telling van 42 weken,incl. de 2 weken voor je ei, welke nu waarschijnlijk langer is, zou je er weer 2 af kunnen trekken, toch En weet je nog of je later in je cyclus ook nog geklust hebt. Ik zou zeggen, neem dit verhaal mee naar de gyn maandag!
Nou Rebbel ik word nu wel heel erg nieuwsgierig of we hierin dan gelijk hebben. Morgen zullen we het weten. Neem al je data mee, wanneer je geklust hebt etc. En leg het voor. Want je uiteindelijke NOD daarna weet je dus niet, omdat je niet weet lang je cyclus nu is geweest.
dank jullie wel meiden! jullie helpen me echt heel erg! ik neem morgen alle data mee! ik hoop dat het klopt! ik ga nu even lekker wandelen met de hond, even uitwaaien! liefs rebbel
hoop het ook voor je rebbel! maar nu stap ik de douche onder, heb straks een verjaardag en nog genoeg te doen in huis! verslavend he zo'n forum!