hey meiden, er schiet me nog iets te binnen, mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was op 24 juli deze heeft ongeveer een week geduurd, dus zeg tot 31 juli, volgens de huisarts zou ik als ik dus nu op ongeveer 8 weken zou zitten rond 6/7 aug zwanger geraakt zijn, dus een week na mijn menstruatie, dat is dan toch wel erg snel of kan dat wel? want dan zou ik toch op 24 aug. wel een dikke posi test in handen moeten hebben? liefs rebbel
Ik had tussen ei en nod steekjes in mn onderbuik, eigenlijk niet echt veel afscheiding, gevoelige borsten, ongi krampjes maar nét even anders dan anders. En ik had echt een sterk vermoeden toen ik merkte dat ik erg overdreven emo was (driftig, witheet, snel tranen bij dingen die het niet zó extreem zouden moeten veroorzaken). Voor zover ik ze kan herinneren dan he?
Thanks, Wicjuh. Ik had gister dus ook zo'n emotioneel moment op tv, spontaan. Ben wel vrij snel emotioneel, maar zoals gister Rebbel, vind dat wel heel snel hoor, mijn ongi duurde die cyclus 9 dagen en daarna ook nog na een dag of 3 een bloeding en dus mijn ei ook veel later gehad.
Ik had het dus met drift.. sta in een winkel in de rij bij de kassa, zit een vent achter me irri te doen...ik werd werkelijk witheet..liep de winkel bibberend en stomend uit ..van woede... was zelfs voor mij extreem hahaha Ik blijf een goed gevoel houden meid, zeker met je temp zo!
Nu het allemaal dichterbij lijkt te komen voelt het in ene als - ik wil niet meer - wil ik dit wel echt. En dan beeld ik me in hoe het straks zal zijn met beepje. Het zal allemaal zo ontzettend anders zijn. Het beangstigd me echt. Zo'n dubbel gevoel dus. Maar goed, eerst maar eens die test doen en me niet al te druk maken. Dat heeft natuurlijk een beetje te maken met het feit dat ik het hiervoor echt nooit wilde, geen kinderwens had.
ik "moet" gewoon even meelezen tussendoor... bovendien, Mike zit ook nog achter de PS2 dus dan mag ik toch ook nog wel eventjes?
Tuurlijk, wat de heren mogen mogen wij ook. Hier moet liefje stofzuigen, pakt nu boekjes en gaat in de tuin lekker zitten lezen...... Dus ik hoef ook voorlopig nog even niks, hihihi
en nu haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan! hij zit nog steeds aanzijn spelletje, is nog niet aangekleed en we zouden over 10 min weggaan!
Herkenbaar hoor Mieke! Wij willen heel graag een tweede, maar nu ik de laaste dagen met gevoelige borsten rondloop, denk ik ineens: Eigenlijk hebben we het wel heel fijn zo als het nu is met zn drieen... Stom he? Wat overigens niet wegneemt dat ik hoop dat het raak is deze ronde hoor. Maar toch. Misschien heeft het ook wel te maken met de emoties, die ook bij mij op dit moment in een soort achtbaan zitten. Gisteren nog dacht ik dat als ik zwanger ben, hoe ik het mijn man ga vertellen. Ik wil het graag eerst zelf zien op de test en dan aan hem vertellen zeg maar. Terwijl ik daar dus aan dacht, kreeg ik bijna tranen in mijn ogen... Terwijl ik toch niet echt een heel gevoelig type ben. Je hoort het al, ik heb goede hoop voor deze maand. Liefs Lientje[/i]
Lientje, dan duim ik ook voor jou hoor! Spannend. Rox, dat ken ik, dat is hier ook altijd zo. Pas op het laatste moment actie. Heb nu zelf maar even 2 verdiepingen gezogen, kan ik lekker van de zon genieten, moet hij straks de overige 2 doen. Enne van uitstel komt afstel want dan wil ie niet meer. Pffffff...
die emotie-achtbaan...wil ik wel? hoe zal het zijn...alles anders... blij dat je dat typte zeg, daar denk ik dus ook zo over soms zomaar in eens!
Soms beangstigd mij dat ook hoor de gedachte dat je leven ineens toch heel erg gaat veranderen. Je wilt het dol graag maar aan de andere kant ben je bang voor het onbekend. Lekker met z'n 2-en spontaan weggaan kan dan niet zomaar meer. Wil je ergens naar toe dan zal je moeten zorgen dat je alle spullen bij hebt en rekening met de kleine houd.... Ja das ff anders als nu.... Je bent in ieder geval niet de enige die er zo over denkt. Spannend hoor, nog een paar dagen! Duim voor je!
Dat gevoel is heel herkenbaar Mieke. Ik heb het ook en vriendlief nog een schepje er bovenop. eerst ben je een hele poos aan het proberen om zwanger te worden en dan ineens is het zover. En dan... dan is je wens ineens werkelijkheid. Over een half jaar zijn we met ons drieen. Nog steeds niet te geloven. Dat komt denk ik pas als die kleine op mijn buik wordt gelegd. Zo ik ga even aan het shoppen. heb gelezen dat de prenatal 20 % korting heeft en ik heb nog een bon van de H & M van 20 % korting. Eens even kijken of ik een leuk zwangerscahpspijkerbroek kan vinden. Mijn eigen passen niet meer en ik mis echt een gewone normale spijkerbroek. Draag die eigenlijk altijd. Maar nu heb ik steeds van die beetje oubollige strechtbroeken aan die mijn moeder ook draagt. Wel met een leuke tuniek erop, maar toch. Tot Later!