Lieve Rebbel, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen! Ga zo mijn bedje in, en morgen moet ik weer werken. Dus ik ziet het morgenmiddag! Ik denk aan je! Veel liefs!
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. barbeestenboel - laatste pil april - 5e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 7e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 2e ronde Biancarene - laatste pil 6 juli - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Bloem82 - laatste pil 24 augustus - 1e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 5e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde danielledeleeuw - laatste pil 28 juli - 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 14e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni demi123 - laatste pil 26 juni - 1e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde donna1981 - laatse pil 1 augustus - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 3e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. Fleur76 laatste pil 14 april 2e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Freesia - laatste pil 4 juli - 2e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 4e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Iris1977- laatste pil 19 april - 4e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - helaas een MK Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Judy01 - laatste pil eind mei - 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 3e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 5e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 4e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 5e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 3e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 3e ronde Monique1983 - laatste pil 3 september - 1 ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 4e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 2e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste spiraaltje mei- 5e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde Nyncke - laatste pil 20 juli - 2e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde- ZWANGER- getest 22 september PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Poekie - laatste pil 15 juni - 3de ronde. Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 7e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 3e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde- ZWANGER - getest 24 augustus Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 4e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 5e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 3e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER - getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 2e ronde- ZWANGER - getest 11 september Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 8e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 5e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Yvett - laatste pil 30 augustus - 1e ronde Zora - laatste pil februari - 3 ronde 39 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Marleen, ik heb het aangepast!
Sterkte vandaag Rebbel! Mieke spannende dag! Ik ben zo kots misselijk al de hele nacht! Verschrikkelijk! Moet nu naar me werk geen zin!
hey meiden... nou voor mij is alle hoop sinds gisteravond vervlogen, ik verlies sinds gister avond helder rood bloed met wat stolsels, vanmorgen weer en heb het nu verschrikkelijk in mn rug! zul je net zien, ben ik een week thuis geweest en dan niks, en dan ga ik vandaag weer werken, de ochtend omdat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet, en dan zul je zien dat het nu door gaat zetten! nou ik ga het toch maar proberen want ze zitten vandaag heel moeilijk en het is maar tot 12.00 gelukkig! liefs rebbel
Sterkte Rebbel, misschien wel even fijn wat afleiding tot het tijd is voor je afspraak! Ik zal heeeeel hard aan je denken en ook voor je duimen meid. Liefs.
Euh... m'n eten smaakt me niet vanmorgen, dat heb ik nog NOOIT gehad! Overigens niet misselijk ofzo. Maar goed, ik slik medicijnen (nu niet meer natuurlijk) en moet vandaag naar de dokter om deze te verlengen. Maar wat zal ik nou doen? Doen of ik gek ben en ze gewoon laten verlengen of het nu al vertellen?
Rebbel heel veel succes vanmiddag, ik hoor het wel. Ik zit al weer op dag 9, vind die eerste week altijd erg snel gaan, scheelt weer. Het is weer maandag, nationale baaldag, heb ik altijd op maandag. bah maargoed, heb verder weinig te melden. Mieke, volgens mij zit jij de hele dag achter de computer ofnie? haha, wel leuk. nou doeiiiii gr mayo
hey meiden, daar ben ik dan eindelijk. is mijn vrije dag en moet eigenlijk heel veel in huis doen maar heb echt geen zin! vanmorgen uit mijn bed gebeld door een kerel van de cv ketel dus...daaaaag ik zit nu even achter de lap top hoor. de rest doen we straks wel. ben echt duf. vrijdag heerlijk naar het sabadone geweest en zaterdag een heerlijk dagje in ons huisje in Schaijk. gisteren naar mijn ouders geweest die terug waren uit bali. mijn moeder si daar geboren en na 25 jaar weer terug gegaan. 25 jaar geleden kon ze neit gaan omdat ze zwanger bleek te zijn van mij. gezien onze kinderwens wat ze weten, heeft ze een wierookje aangestoken in een boedistsiche tempel, een geluksboedha gekocht voor mijn vriend en voor mij een prachtige hanger wat staat voor eeuwig geluk en moederschap. ik hang hem 's avond bij de boedha en overdag draag ik hem. ik hoop zo dat het deze maand raak is! Rebbel: ik heb een kaarsje branden bij de boedha speciaal voor jouw! veel sterkte en succes zo meid. Maranka: gefeliciteerd met je neefje. leuke naam Dylan. Roxy: trouwen wil ik ook maar niet vanwege de kinderen. BD81: dikke knuffel van mij! Meike: spannend meid ik duim voor je en als ik nou volgende maand raak ben gaan we samen zwangeren goed als die hormonenachtbaan heb ik vorige maand ook gehad hoor niet normaal. en deze maand was ik de eerste twee dagen van mijn ongi echt een TRUT! ik schok gewoon van mezelf! please laat ik deze maand een reden hebben om me beroerd te voelen of een trut te zijn! Jannegie: wat ga je nu doen? dit bespreken met je gyn of wachten? ons ukkie: zo als al eerder egzegd gefeliciteerd meid! en ook je mannetje van mij he. en ik zal even melden bij de ha he mijn mannetje is vandaag begonnenmet zijn nieuwe baan trouwens! o Sh*T en ik ga snel verder want bedenk me net dat ik vanmiddag naar de fysio moet! dan wil ik wel dat bhet huisje aan kant is als mijn mannetje thuis komt. ik ben weg, tot later!
Ik weet het ik weet het, absoluut niet verstandig maar toch gedaan en het was negatief. Zou het dan toch nog te vroeg zijn? Het was ook niet met ochtend urine. Maar de drang was zo groot ik kon het gewoon echt niet laten hoor. En waar komen dan al die kwaaltjes vandaan? Moet toch ook wat te betekenen hebben!
Dank je wel, het is echt heeeeeeeeeeeel onwerkelijk hoor! En elke keer denk ikd at ik wat voel lopenb en dan race ik weer naar de wc in de hoop dat het niet rood is. Nou ja... je bent blij maar eigenlijk is het zenuwslopend! Nou jij nog he!
Ben net bij de huisarts geweest, uitgerekend op 28 mei (zover was ik zelf ook al). Hoop alleen (als alles goed gaat) dat het niet de 29e wordt, want op de 29e is afgelopen mei mijn oom aan kanker overleden. Maar goed... zij het zo, dan zij het zo. Als ik ongeveer 8 weken ben kan ik naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak bij de verloskundige, als ik het goed begrepen heb. Nog steeds een gek idee hoor!
Goedenmorgen meiden! Wat is er weer veel afgekletst hihiih.. Rebbel heel veel sterkte vanmiddag! Ik zal hier af&toe effe kijken of je al terug bent.. @ Mieke, wat denk je van mijn kaartje? (in me album) Vandaag me ei door die dip?
Spannend! Ik heb je zojuist een PB-tje gestuurd voor te pendelen hihi! Zou goed je ei kunnen zijn.....ben benieuwd!