Ok, ik heb nu iets van 23 aanvragen in me inbox. Als ik zo gegeten heb ga ik alvast eraan beginnen hahaha.. Dus sorry als je niet snel reactie krijgt, ik probeer echt binnen paar dagen terug te antwoorden, maar het is errug veel.
Mieke, Foei meid, dat was niet de afspraak zo vroeg testen. Wat ben jij ongeduldig zeg ! Maar goed dat zijn de meesten van ons, ikzelf incluus! Jammer meid dat het negatief was. Helemaal blanco? Zelfs geen heeeeeeeeeel vaag inimienie streepje in het licht? Hoe was je temp? Je zit al 12 dagen DPO dus das best ver. Vorige keer had je maar 9 toch? Ga zo je kartje nog even bekijken eens kijken of ik nog iets anders zie dan FF. Onsukkie, klopt hoor met 8 weken kun je voor het eerst langs bij de VK voor een intake. 29 mei is wel een heel beladen dag als je kindje dan zou worden geboren. Als ik een maand eerder zwanger zou zijn geraakt zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn overleden opa. Dat had ik wel heel bijzonder gevonden. Maar ik weet niet of mijn moeder en oma er wel zo blij mee zouden zijn geweest. Rebbel, het is nu twaalf uur geweest dus je bent weer lekker vrij. Ik hoop dat alles goed is gegaan vanmorgen gezien de omstandigheden. Wat naar meid dat je nu ook stolsels verliest. Hopenlijk zullen ze bij de gyn je vanmiddag kunnen vertellen dat alles weg is en dan kun je deze vreselijke gebeurtenis eindelijk een plaatsje proberen te geven. En op zijn tijd weer verder....Maar vergeten kan je dit vast nooit. Neem het mee en geef het een mooi plekje voor altijd in jullie harten. Liefs, heel veel sterkte en een dikke knuf, Maranka
@ maranka, heb jij veel verstand van FF? Want ik heb volgens FF nog steeds geen ei gehad, maar wel al 5 dagen vruchtbaar slijm en steken.. Denk jij ook net als Mieke morgen me eisprong? Want gisteren had ik echt hele klodders eiwit slijm.. en vandaag al véél minder.
Mieke, ik geef FF dit keer gelijk hoor. Denk ook dat je ei op dag 14 was. Helaas kan je lichaam je ontzettend voor de gek houden met allerlei kwaaltjes. Maar ik duim voor jou dat het raak is! Missy, jou ei zit er echt aan te komen. Krijg je weer een cyclus van rond de 31 dagen. Lekker stabiel! Dat is een goed teken meid! Komt vast helemaal goed.
Tja Maranka, achteraf denk ik weer stom, was nou wat geduldiger. Geen een klein streepje, heb de matcare gedaan en de digitale CB, nou dat zegt wel genoeg denk ik. Heb geen idee of het over een paar dagen dan nog wel positief zal zijn of dat het gewoon over en uit is en ik weer naar de volgende ronde ga. Ik weet ook niet wat ik nu moet aanhouden, 9, 12 of 14 DPO misschien langer als het weg blijft. Maar ja al die zenuwen die door mijn lijf gierden zijn ook niet bevordelijk voor je cyclus, dus de ongi kan daardoor ook weer wat langer wegblijven.
Ach, is het zo dan is het zo, en ergens heeft het ook wel weer wat bijzonder. Ik ben er sowieso al bijna zeker van dat zijn naam een van onze namen wordt. Niet als roepnaam, maar als een van de doopnamen ofzo. Hij betekende heel veel voor me, en ik mis hem onwijs... Bij een jongen zou dat Adriaan worden en bij een meisje dus Adriana...
Mooie gedachte onsukkie! Mieke, ik zou denk ik 14 dpo aanhouden. Bij IUI (zaad inbrengen in de baarmoeder) e.d. houden ze ook 14 of 15 dagen dpo aan.
mooien gedachte hoor ons ukkie. ik heb dat ook met mij opa alleen heet iedereen daar al na... ben ik aan het opruimen, schiet het ineens in me rug verdorrie...ach moet toch zo naar defysio...eerst maar eens eindelijk boodschappen doen
Ja dat doe ik nu dan maar braaf hoor! Maar ik weet wel dat als dit dus idd lang duurt ik dit vreselijk vind, iedere keer die onzekerheid naar je NOD toe, blegh! Ik had gedacht dat je misschien net ervoor toch een vaag streepje zou kunnen krijgen, niet aan mij besteed dus. Maar goed bij ovutesten heb ik ook geen vette streep tijdens het testen. Ik denk dat het bij mij gewoon minder sterk aanwezig is in mijn lichaam. Zou dat kunnen? Vraag je voor de gynaecoloog.
hey iedereen vorige maand is het niet gelukt ga het deze maand weer eens proberen , heeft er iemand een idee hoe lang het kan duren ?