Hey Mieke, misschien komt het idd omdat hetn iet met ochtend urine was. hoe is het met je temp? nog steeds hoog?
o mieke! geintje. jammer meid maar gewoon even wachten, ik denk dat je nog veel te vrieg bent. nou ik heb echt een dag dat er niets uit mijn handen komt maar goed ik heb boodschappen gedaan en ga nu even brood halen met het hondje. dan naar de fysio. doet goed zeer! bah!
Hey meiden! Ik heb vandaag een giga temperatuurdip. 36.3 vanmorgen! Wat moet ik daar nou van denken? Ik ga er nog niet mee naar de gyn hoor, wacht rustig af. Heb in oktober weer een nieuwe afspraak staan. @ Kitty. De huisartsen en gynaecologen zeggen dat je rustig een jaar de tijd kan nemen. Daarna beginnen ze meestal met onderzoeken. Tenminste als je allebei jong en gezond bent. @ Mieke. Ja nu wordt het wel onzekerder metjou hè! Afwachten...? @ rebbel: Ben benieuwd naar je uitslag, maar vrees het ergste... @ Blondsteenbokje: lief dat je een kaarsje voor Rebbel brand! Nou ik ga zo nog even naar buiten. Het is hier hartstikke mooi weer 8) . Net als gisteren!
Nee nog niets van Rebbel gehoord. Ja ik weet het veel te vroeg. Ongeduldig he, komt omdat ik thuis werk en de tijd heb om er mee bezig te zijn in mijn koppie en ik zo naar de winkel kan om een test te kopen. Rox, kijk maar even in mijn album. zie je mijn kaarjte, 1 strakke saaie lijn, maar nog wel boven de lijn.
hier is het zo hard aan het regenen zeg ik ben 25 dat is jong maar mijn vriendje is er 39 kan het daarom zijn dat het wat langer duurt?
Jannegie, die dip is toch heel goed, ik denk dat morgen je ei er aan zit te komen meid. Knutselen vanavond hoor! En verdraaid wat boffen jullie dan weer met het mooie weer. Hier komt het weer eens met bakken uit de hemel.
Rox, heb er altijd wel rekening gehouden dat dat ene keertje knutselen niet genoeg is geweest en dat ik nog helemaal niet weet of onze lichamen helemaaal op orde zijn. (9 okt. uitslag testen) En ja ik weet dat het bij jullie dus ook gelukt is en bij mijn zus ook. Maar ja.....
daar heb je helemaal gelijk in! zullen we met zijn allen heel hard Rebbel gaan roepen? want het zit me toch niet lekker. als het goed was geweest had ze hier allang gepost!
Hallo! Ik kwam ook meteen na het werk hier kijken, om te zien of er al nieuws is van Rebbel.....wat vreselijk dat je vanmorgen weer zoveel bloed verloren hebt. Meisje, ik hoop het zo voor jullie dat het goed is...maar kan me voorstellen dat je de moed een beetje opgeeft zo! hihi Mieke, jij bent me er eentje! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt meid! Succes met wachten! Ik denk dat ik ook weer op het wachtbankje beland ben, dus de tijd gaat weer in.... Balen Blondsteenbokje, dat het in je rug geschoten is. Heeft de fysio geholpen? Hier verder geen nieuws, ik ben maar gestopt met de ovulatietesten, verwacht dat ik rondom het weekend mijn ei gehad heb, en we hebben netjes om de dag geklust dus we zien het wel.... Fijne avond, ga straks sporten, tot later!
Ik begin nu zelf te denken aan ongi. Ik had net namelijk bruine afscheiding en voel me opgeblazen. Met ongi zou ik ook heel blij zijn hoor! Dat is een teken dat mijn lichaam het nu echt op eigen kracht doet ! @Mieke: 9 oktober is idd snel. Das in ieder geval fijn dat je zo onder controle staat. @ Kitty: ja het zou wat langer kunnen duren als je vriend 39 is. maar wees gerust meestal redden de mannen het nog wel hoor ! Hoe lang zijn jullie bezig?
Pffff Casema heeft mailproblemen, maar gelukkig doet internet het nog wel Krijg dus even geen meldingen binnen! Heb vandaag zo'n rare dag gehad. Was ontzettend afwezig met autorijden, liep maar te gapen. Ben dus moe, maar waarvan, zucht. En ik heb voor vandaag echt geen zin meer. De klanten moeten maar verder tot morgen wachten hoor! Blegh! Enne, Rox is ben ook een beetje bang dat het geen goed nieuws is. Anders hadden we haar wel gesproken.
Euh... 37 geloof ik. Mijn enige natuurlijk cyclus, de eerste na het stoppen met de pil was 34 dagen. Als ik daar op let zou ik nu best eens ongi kunnen worden.
Nou meiden ik voel me dus behoorlijk slecht. Zo misselijk als het maar zijn kan, erge buikpijn, dood moe en pijnlijke borsten. Pff ellendig!