ik ben op 27 - 3 gestopt met de nuvaring en was de eerste keer dat ik ongi moest worden 4 dagen over tijd! voelde me wel raar pijn in mijn borsten etc... echt helemaal van de rel heb nu het idee dat mijn lichaam er iets meer aan gewent is dus nu maar weer flink aan de klus succes allemaal! groetjes sarah
Jannegie, ja idd ja aan de activa dat helpt misschien ja. Ga toch nergens vanuit hoor. Stiekum hoop je natuurlijk van wel maar moet zeggen ben errug rustig. We zien het wel en anders gaan we vrolijk verder met ronde 3! gr. Kat
ja klopt erg lang! soms ook wel 8 dagen! ik heb regelmatig een andere pil geprobeerd, maar dat hielp niet en nu ben ik van de pil af en nu is het maar 4/5 dagen. dus ik hoop dat het de volgende keer ook zo is, als ik dan nog ongi word, liever niet natuurlijk!
7 dagen? wat lang.. bij mij maar 3 hooguit 4 dagen.. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt Bij mij duurt het ook echt langer als vier dagen hoor. Sowieso wel dagen. Maar ja dat heb ik altijd al gehad dus ben dat wel gewend. Zit 6 dagen voor testen. Wat duurt dat wachten toch lang he. Moet er maar niet teveel mee bezig zijn maar ja makkelijker gezegd dan gedaan....
Daisy, nog gefeliciteerd ! Emily, Ja heb die duiveltjes een tom- tommetje, een kaart en wat proviant mee gegeven. Fijn dat ze zijn aangekomen. Jannegie. Tja die ik naar jou toe stuurde zijn vast de weg kwijt geraakt sorry. Weet je wat ik stuur er nog een paar. 't zijn wel de laatsten hoor, want de ongi is hier bijna weer over. Had eigenlijk gehoopt dat ze al weg zouden zijn, ben nu al 6 dagen ongi. Met de pil een dag of 4/5. Nieuwe dames hier. Welkom en veel kletst- en klusplezier. Succes met zwanger worden.
Bedankt allemaal. Heb het erg gezellig gehad gister, ben nog een beetje moe.... heb eerst gewoon gewerkt, en daarna dus FEEST! Alle boeken over zwangerschap verstopt, en mijn PC bewust uit laten staan (zodat ze niet deze pagian bij mijn bookmarks konden aantreffen).... Is nog goed gelukt ook . En erg veel lol gehad.
hoi! @kattja: ja dat wachten duurt zeker lang! bij mij is het nog 13 dagen tot de eisprong groetjes rebbel
Daisy; dat herken ik wel... alles opruimen, ervoor zorgen dat nieuwsgierige aagjes niet stiekem iets tegenkomen wat er op zou kunnen wijzen. Bij mij nog 9 dagen tot de eisprong... en net in die tijd zitten wij in Italie in de zon. Lekker!
Hmm, ik kan deze maand waarschijnlijk wel vergeten, mn ventje is nog steeds ziek. Dus ruim een week al niet meer geklust Heb nog wel mn baby uitzet wat uitgebreid, met een duo dekentje en een badset. Dan gaan wel voor een feb. beeb
hoihoi, daar ben ik weer. weet je ik sta er versteld van wat die pil toch voor een troep is, nu ben ik zonder pil ongi geworden dus, maar wat een verschil met normaal.. echt troep dus die pil...... emily ieniemie veel plezier in italie en klus ze dan he..hihihi.
geen smakelijk antwoord hoor, maar veel erger dan ik altijd was tijdens de pil, (zou maar wat extra tampons e.d. meenemen) en veel roder en vloeiender emily
geen smakelijk antwoord hoor, maar veel erger dan ik altijd was tijdens de pil, (zou maar wat extra tampons e.d. meenemen) en veel roder en vloeiender emily
bij mij was het nou juist veel minder! maar idd wel vloeiender ja... is toch bij iedereen anders denk ik! groetjes rebbel
Wat ik al eerder zei, bij mij ndus ook rooier en vloeiender. Maar wel binnen 3 dagen klaar met vloeien. @ Roxyrox: ga je morgen testen, of wacht je het nog af?
Hoi meiden, ik heb zelf het gevoel dat mijn ongie komt. ik wacht het af tot woensdag. als ik dan nog niet ongie ben ga ik een test doen!