Dat is ook zo Wicjuh, ik geloof gewoon dat mijn lichaam er wat langer over doet of dat het gewoon qua hormonen wat minder zwaar aanwezig is zeg maar. Op de een of andere manier heb ik nu wel even de rust gevonden om nu dan een paar dagen te kunnen wachten. En jullie tips helpen daar ook wel bij. Ik denk dat ik nu gewoon wacht (als het lukt) tot vrijdag of het weekend. Het heeft naar mijn idee toch geen zin om het eerder te doen. Rebbel, op zich is dat idd wel zo, je hebt er al naar toe kunnen leven. Je hield er toch rekening mee. Ook al komt het toch weer hard aan. Ik hoop dat het vanzelf weg vloeid en dat de hcg snel uit je lichaam is zodat je weer verder kunt en daar niet te lang op hoeft te wachten. Fijn is het iig dat jullie nu onder een wat strengere controle komen te staan voor de volgende zwangerschap. Geeft je toch een wat prettiger gevoel omdat je altijd zult denken dat het weer kan gebeuren en dat maakt je zo onzeker. Ik ga koken dames. Lekker Risotto!
heel goed gelukkig, we hadden het al aan een aantal mensen verteld en iedereen is super betrokken! mijn ouders zijn er ook helemaal kapot van! liefs rebbel
Lieve Rebbel, Wat erg voor jullie, ik had zo gehoopt dat het goed zou zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel Monique
Kijk ik net even zie ik echt een &&*#^^%% bericht.... Balen Rebbel!. Wens je veel sterkte de aankomende tijd. Probeer het een plaatsje te geven. Hopelijk mag je snel van een gezon kindje bevallen!
Hallo! Rebbel, ik vind het echt super hoe je je gevoel beschrijft! Ik denk dat dat ook een goede manier van verwerken is. Succes meisje! Net lekker wezen sporten, ben dan toch altijd weer blij dat ik mezelf van de bank af heb weten sleuren, hihi! Mieke, je kunt het gewoon meid, nog ff een paar daagjes wachten! Succes!
Rebbel, heel veel sterkte meid. Ik heb even gezocht naar een gedicht en vond deze. Vond hem heel mooi. Jij misschien ook? even heb ik het mee mogen maken, het gevoel van zwanger zijn even was je bij me dat gevoel, zo fijn dat gevoel had ik maar even maar neemt niemand me meer af dat jij niet verder ging met leven wie verdient er zo`n straf het gevoel wat jij me had gegeven ik wil dat nog een keer en daarom gaan we verder want jouw verliezen deed me zo zeer Liefs Maranka
wat een prachtig gedicht! ik heb de tranen in m'n ogen... Rebbel, ook van mij veel sterkte gewenst...ik laat hier nooit berichtjes achter, maar heb je de afgelopen weken wel 'gevolgd'. Ik vind het echt vreselijk voor je en hoop dat je spoedig zal kunnen gaan genieten van een gezonde zwangerschap. Ookal was dit kleine frummeltje niet gezond genoeg om te kunnen groeien, het is het zeker waard om toch van te blijven houden. Het was toch uit liefde ontstaan. Neem dus ook in liefde afscheid. Veel succes en sterkte met je verlies.
@Rebbel, van mij ook veel sterkte. Gelukkig heb je veel steun in je omgeving, dat zal prettig zijn. @Yvett jammer, maar volgens je banner duurt het toch nog even voordat je kan testen? of snap ik het niet :
ik verlies nu echt veel bloed, maar wat ik me afvraag is of ik gewoon tampons mag gebruiken? ik weet niet hoe het zit met de kans op infecties? ik gebruik nooit maandverband, maar op de een of andere manier durf ik niet zo goed tampons te gebruiken nu... weet iemand dit? liefs rebbel
Rebbel geen idee. Kan me zo indenken dat het prettig is wanneer het bloed gewoon zijn weg naar buiten krijgt. En wie weet komt op een gegeven moment het vruchtje mee. Heeft de gyn daar niets over gezegd, hoe dit ongeveer gaat. Ik zelf zou denk ik voor maandverband kiezen, maar je moet je er zelf prettig bij voelen meid. Maranka, prachtig gedichtje en zo lief dat je dat speciaal hebt opgezocht. Yvett, jammer maar geeft wel duidelijkheid in die onduidelijke situtatie van je. Kun je iig gewoon verder zeg maar! Nou ik had ook weer wat vannacht hoor! Wij hebben dus 6 katten thuis en tja die nemen wel eens wat van buiten mee naar binnen, dan heb ik het over hun prooi Dit keer was het eersgister een klein veldmuisje. Die doden ze niet, nee daar spelen ze alleen maar mee. Maar toen raakte Sofia die hem mee had genomen het muisje in huis kwijt. Gisteravond werd het muisje door 1 van de andere katjes gevonden en zater er dus weer mee te spelen, heleaas kreeg ik hem niet te pakken (ben niet bang voor muisjes). Goed naar bed gegaan, word ik om 03.00 uur wakker, dacht ik dat 1 van de katjes met zijn snuit dicht bij m'n hoofd zat, liep het muisje over mijn hoofd. Nou ik zat dus rechtop in bed. Brrrrrr..... is ie helemaal naar boven gekropen. Het idee alleen al dat ie ook onder het dekbed had kunnen kruipen. Hierdoor natuurlijk niet lekker meer liggen slapen, blegh. Wie maakt zoiets nou mee, ik dus! Nieuw kaartje in mijn album!