Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ieeeks mieke! :confused:
    kan me voorstellen dat je niet meer lekker geslapen hebt!

ik denk zelf ook dat maandverband beter is, ik zal zo eens naar de vk bellen, maar ik vind dat echt zo vies, maar goed, ik hoop dat het bloeden niet al te lang aan houd.

liefs rebbel

2. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    hahaha Mieke, wat een verhaal. Net wat je zegt, dat kun jij alleen maar meemaken!

Wat een super mooi gedicht Maranka, lief van je!

Rebbel, ik denk dat ik ook gewoon maandverband zou gebruiken, maar dat is het idee hoor. Gewoon ff je vk bellen! Succes! Ben je gewoon aan het werk? Of blijf je lekker een paar dagen thuis?

Ik heb vandaag een thuiswerkdagje, dus kom in de ochtend wel regelmatig even kijken, vanmiddag vergadering!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Rebbel: niet meer zo orgineel maar ik had ook een gedichtje voor je:

It’s difficult at such a time
    To find the words that say
    The things that only one can hope
    Will comfort you today
    But may it help a bit to know
    That there are near at hand
    Those who keep you close in thought,
    Those who understand.

Yvett: weet je nu dan een beetje waar je aan toe bent na die negative testdan?

Mieke: Hoe stom het dan ook klinkt ik zal graag willen dat ik die klachten weer had en dan deze keer graag met een goeie afloop!
    Wat betreft het muisje: whahaha….sorry. en nee hoor ik ben ook zo. Een beetje Brigit Jones ;)

Steen: dank je voor je vraag. Nee ik heb helaas erg veel pijn. “Normaal” ga ik naar de fysio voor de onderste wervel in me rug. De tussenwervelschijven schieten als het ware er tussenuit. Nu wordt dit heel goed tegen gehouden door de spieren naast mijn ruggegraat maar je kan je voorstellen hoe strak dit staat en hoe zeer dat dus doet bij sommige bewegingen.
    Nu is het er gisteren links ingeschoten maar precies de twee wervels boven waar ik normaal klachten heb. Om eerlijk te zijn: ik heb het dus niet meer. Het is nu kwart voor 10 en ik moet vandaag tot 8 uur in verband met vergadering. Ik weet echt niet hoe ik de dag door kom en dan ben ik nog een ijskonijn…

Nou met mij gata het dus zoals hier boven beschreven. Bovendien heb ik buikpijn (waarschijnlijk eind van de ongi) daar ben ik dus wel blij mee maar nu lijkt het net zo’n strook van pijn rond mijn middel. Echt niet prettig. Ik wacht even anders bel ik de fysio vanmiddag hoor. Ik ben geen pijnstiller slikker dus…

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mieke, mooi kaartje heb echt goede hoop bij jou, vooral door de stijging van vandaag! :D
    Ik had gisteren dus de dip van 36.2 en vanmorgen 36.5. Maar FF geeft nog steeds geen kruis, dus heb nog steeds géén idee wanneer mijn ei is geweest. Gisteren voor de zekerheid geklust, vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer opgemerkt..

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Missy waarschijnlijk is vandaag dan je ei geweest of gaat komen, dus jullie hebben goed geknutseld hoor.
    Je ei komt volgens mij 1 of 2 dagen na je dip.
    FF geeft pas een kruis wanneer je temp dusdanig weer gaat stijgen, en dit zou dan na vandaag toch wel moeten gaan gebeuren.
    Heb geduld meis. Je kunt altijd nog even als fake (daarna weer wijzigen) voor morgen en overmorgen temps invullen van 36.8
    Geen idee of het lukt hoor.
    Ik denk doordat je nu 5 dagen met E hebt ingevuld dat FF het niet precies weet.

Oeps Blondsteenbokje, naar die rug. Kan me voorstellen dat vandaag een moeizame dag zal worden en dat ook nog eens tot 8 uur.
    Idd maar even tussendoor naar de fysio en msischien toch alleen voor vandaag even een pijnstiller nemen hoor.
    Enne ook een heel mooi gedichtje.

Tja wat een idee dat er een muis over je hoofd loopt.
    Moest gelijk denken aan wat ze zeggen dat je in je slaap ook spinnen opeet, brrrrrrrrrr :-&

Enne muis niet meer te vinden, maar het jachtseizoen is hier geopend hoor! De katjes zijn allemaal zeer allert.
    Vang hem liever zelf en zet hem dan weer naar buiten, maar ja....

6. mamastarlight

heb gelukkig net te horen gekregen dat de vergadering niet door gaat omdat ze vrijdag al gaan eten met zijn alle dus dat is een trots voor mij. nu nog even kijken hoe het gaat anders bel ik de fysio straks

7. mamastarlight

meike: ik zit te denken om ook de gaan tempen deze maand. heb je voor mij de link van de pagina? dan lees ik het even door om te kijken of ik het doe. en wanneer moet ik beginnen met tempen?

misschien gooi ik er ook nog wel ovulatietesten tegen aan deze maand. ik wil gewoon dat het raak is he. leuk kerstkadootje voor iedereen ;)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is de link voor de FF site: http://www.fertilityfriend.com

Je kunt je aanmelden dan heb je eerst een trial en daarna kun je een soort abonnement nemen. Maar die trial is voor een maand of iets langer, weet niet.

Ik zou gewoon vanaf morgen dan gaan tempen en iedere keer voordat je opstaat je temp nemen.
    In het begin lijkt de site van FF wat onduidelijk en moeilijk maar gaande weg wordt het steeds duidelijker en leer je er veel van, tenminste dat vind ik.

Als je vragen hebt, dan hoor ik ze wel hoor.

Fijn dat de vergadering niet door gaat, opluchting denk ik.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mieke, ik heb ook daadwerkelijk 5 dagen lang vruchtbaar slijm gehad.. Ik zag op meerdere kaartjes dat het voorkwam. Waarom zou FF daardoor van slag zijn dan?

Zou ik dan nu nog steeds vruchtbaar slijm moeten hebben? Ik dacht altijd dat na de temp dip het vruchtbaar slijm ook ophield en je daaraan dus kon merken dat je ei is geweest.

10. mamastarlight

nou dan heb ik heel wat te lezen hahaha. ga zo ook even ovulatietesten bij bestellen.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Missy ik ben helaas niet zo'n expert hoor! Ik gok ook maar wat en denk praktisch, maar ik kan het ook mis hebben.

Ik denk dat vandaag dus je ei komt! Verder geen idee.
    Je moet maar even gewoon afwachten wat FF over een paar dagen aangeeft na het invullen van je temp dan.
    Je heb iig op tijd geknutseld toch, dus geen nood aan de man :D

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb vanaf de dag dat me ongi weg was,om de dag geklust. En dat proberen we vol te houden tot het einde.. Zodat we dus geen vruchbare dag kunnen missen..
    En nu is het dus inderdaad gewoon afwachten wat FF doet met me kaartje over een paar dagen.

Hoelang hou jij het al bij Mieke?

13. Eimat

Eimat Niet meer actief

even een "rare" vraag...hoe krijg ik mn temp kaartje in mn album? Hij geeft steeds aan dat dit bestandstype niet geschikt is...

14. mamastarlight

nou ik heb nieuwe ovulatie tesetn en zwangerschapstesten besteld (zo'n setje) en een therometer. we gaan aan de slag dus. het probleem is dat ik van mezelf weet dat ik vergeet te tempen...en een testje kan ik 's avonds ooknog doen. vandaar dan maar dubbel

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat voor bestandstype heb je dan?
    En misschien is het te groot?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leg 'm naast je bed!
    Als je wekker gaat en je zet die uit zie je 'm toch liggen ;) ;)

17. Eimat

Eimat Niet meer actief

geen idee, ik verklein hem via imageshackus of zoiets...

18. mamastarlight

ja dat zal je zeggen ja...ik moet mezelf gewoon dringen dit te doen en om mijn foliumzuur op tijd in te nemen :rolleyes:

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan moet je je kaartje even openen met Paint.. en opslaan als kiezen en dan JPG of GIF van maken. Dan kun je hem wel in je album opslaan..

Ik heb me thermometer nu ook naast me wekker en vergeet em bijna nooit meer. :)

Trouwens Mieke nog 1 vraagje hahaha.. :oops:
    Als je me kaartje bekijkt in me album, is er dan geen kans dat ik al eerder me ei heb gehad? Volgens mij niet he.. Want dat vroeg ik me af, omdat ik al sinds vorige week donderdag eisteken heb en dus ook vruchtbaar slijm. En pas sinds vandaag zijn die beide zo goed als verdwenen.

20. mamastarlight

oke ik ga het proberen. en even een ander vraag: hoe tempen jullie? waar bedoel ik dan...

Share This Page