Hey Truus 1980 ten eerste gefeliciteerd en spannend he 1e ronde ja ik zit inmiddels in de 3e ronde en mag vrijdag gaan testen dus erg spannend.
Ben nu zo nieuwsgierig hoelang mijn eerste cycles zal zijn, vroeger (ongeveer 10 jaar geleden) was t netjes om de 4 week. Zal me benieuwen hoe kang t nu is.
Truus welkom! Dat jij nog weet dat de precies om de 4 weken kwamen dat weet ik echt niet meer hoor! Maranka gefeliciteerd! Zwanger en trouwen wat wil een vrouw nog meer!
Het kan allemaal heel snel gaan. paar weken geleden voor het eerst deze site bezocht met een vraag, en nu jaaaaah toch allemaal de juiste dingen gevoeld! afgelopen weekend in parijs getest ! (tot 4x toe, kon het niet geloven) vandaag afspraak verloskundige gemaakt en gyn. spannend allemaal!
Ik zou ook morgen kunnen testen, maar wil toch nog even wachten. Eigenlijk wilde ik zondag testen, maar ik logeer bij mijn zus het weekend. En ik wil daar eigenlijk niet testen. Spannend! Eigenlijk zit ik nu in mijn 3e cyclus, maar beschouw de 3e als mijn 1e echte ronde!
Geweldig Nela, gefeliciteerd hoor! Wat fijn voor jullie. Je verwacht gewoon niet dat het in 1x raak is. En dan zeggen ze dat na je 35e het moeilijker gaat
Nee vrijdag! Zucht, heeft Sofia weer een muis mee naar binnen genomen. Gelukkig heb ik deze kunnen vangen en weer buiten gezet. Ik ga slapen en lekker dromen!
Goedemorgen dames, Nela: gefeliciteerd hoor. wil je even strooien? hier alles goed hoor. gistern weer met het klussen / knutselen begonnen. Ik heb de testen nog niet betaald dus deze heb ik ook nog niet binnen. Ik ga ze wel laten komen maar niet gebruiken. Ja ik weet het beetje krom maar ik heb echt hoe langer hoe meer zo iets van ik zie het wel. Misschien ook wel omdat ik zon goed gevoel heb over deze maand hoor. Maar ik ben ook nuchterder geworden denk ik. Wordt spannend he Mieke
Ik heb na een tijd niet de pil te hebben geslikt 1 maand weer wel de pil geslikt (vraag me niet waarom) en afgelopen week flink geklust. Nu heb ik al een aantal dagen een drukkend gevoel links onder in 'm'n buik. Vooral als ik gezeten heb en dan opsta voel ik dit heel erg. Zou ik al zwanger kunnen zijn of is het ontpillen zoals ik hier en daar gelezen heb? (en kan dat eigenlijk wel na 1 maand de pil slikken?) wie weet raad?
Blondje, misschien als je het idd voor deze maand een beetje los kunt laten dat het dan juist onbewust beter lukt of zo? Snappie? Anna, tja ons lichaam reageert zo vreemd op van alles, dat we allemaal op een soort ontdekkingsreis zijn. Het kan evengoed ontpillen zijn, misschien ook niet? Weet je nog je laatste menstruatie en hoe lang deze geleden is. Je kunt voor jezelf natuurlijk altijd even een test doen, dan weet je waar je aan toe bent.
Goedemorgen! wachten, wachten wachten......hihi Hoe gaat het dames? Vanmiddag heb ik weer scholing en vanavond ga ik de nachtdienst in, dus ben nu lekker een beetje in huis aan het rommelen, dus jullie zullen me nog wel vaker zien! Rebbel, hoe is het met jou?