goedemorgen dames na lange tijd ben ik er weer even! het afvallen gaat goed weeg momenteel onder de 90 dus gaat goed ben vandaag de hele morgen al misselijk. probleem is dta ik niet meer weet wanneer ik de vorige keer ongi was en wanneer ik het deze maand zou moeten worden......dus weet niet of ik overtijd ebn of wat dan ook dus denk dta ik ngo tot volgende week wacht end an eens ga testen als ik tegenm die tijd nog steeds niet ongi ben! ook zijn we helemaal ingericht in de wonign en genieten we er beide van om weer op ons zelf te zitten XXX hoe gaat het hier verder met iedereen?
momenteel volg ik gen dieet heb namelijk tabletten gekregen en die zorgen voor mindere eetlust heb totaal geen zin meer in zoetigheid maar misselijk vandaag niet meer leuk
Maranka: gefeliciteerd met de bruiloft! ik vond de voorbereidingen heerlijk! geniet er van. Ook van de dag zelf want voor je het weet is die heerlijke dag voorbij!
Hey meiden! Leuk, weer nieuwe meiden erbij! Heel veel succes! @ maranka: Leuk joh, trouwen en zwanger. Je moet wel heeeeel gelukkig zijn nu! @ Mieke: Ga morgen nou maar testen! Die temperatuur van jou zegt al genoeg. @ dani: Goed joh, zo afvallen! Ik ben ook een beetje bezig. Ik doe Sonja. Ben normaal geen dieetmens, maar het gaat erg goed. Ik ben in de vierde week en 4 kilo kwijt. Ga maar gauw testen morgen, je mag namelijk niet afvallen als je zwanger bent. Ben benieuwd! Hier nog weinig verandering. Ik zit weer te wachten op ongi. Temp blijft laag, dus ik ben niet zwanger.
GRRRRR ik probeer al 3 weken een mooie zijden pyjama te bestellen bij de Pabo en nog is het niet leverbaar in mijn maat! word er kriegel van
ik zie dat je uitgerekend bent op mijn verjaardag en de pabo is echt helemaal niets. ze hebben trouwens veel dezelfde dingen bij christine le duc
Ik ben bang dat je dan lang kunt wachten...ze zeggen wel "binnenkort leverbaar" maar ik ben bang dat als je 80 bent je hem dan nog niet hebt...heb hetzelfde gehad daar dus...
klopt daar heb ik hem ook gezien maar gaan ze maar tot l. en ik wil hem xl of xxl hebben ivm mijn buikje!