Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Spannend Rox, goed dat je een paar daagjes wacht hihi :)
    Bij mij was de 1e natuurlijke ongie ook wat heftiger dan met pil, maar duurde net als anders zo'n 3/4 dagen.
    Sorry, voor het onsmakelijke, maar ik ontdekte net wit rekbaar slijm. Dat lijkt me wel een goede ontdekking, dan klopt mn banner qua vruchtbare dagen toch aardig :)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd hoe deze ongie is hoor racebabe, een vrouwtje die ik onderlaatst sprak zei dat het bij haar zo heftig was dat het bij wijze van spreken tot aan dr enkels liep. Ik heb vrijdag aan vriendjelief gevraagd of ik vrijdag al een test zou gaan halen of maandag zodat ik alvast voor maandag een test in huis heb of woensdag woensdag pas halen. <werk bij Kruidvat dus ja, lekker makkelijk> Hij zei dat het beter was als we woensdag af zouden wachten want ik ben een echte zenuwpees. Hij zag me in gedachten al elke dag een test doen hihi.

Wel heb ik alvast een boekje gekocht : Help ik word papa met 101 tips om het de mama tijdens de zwangerschap makkelijk te maken hihihi. Die ga ik geven als ik een posi test heb...

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, zo heftig had ik het niet, maar moest vaker dan normaal naar t toilet om te verschonen. En daarbij meer buikpijn/krampen. Maar ik heb het er voor over hoor hihi ;)
    Ik heb ook wel een test in huis, maar die heb ik achter in een kastje gestopt (hoezo, jezelf voor de gek houden :p) en ga pas testen als ik al wel na mn NOD zit. Ik had afgelopen keer "het voordeel" dat ik gerekend had op standaard 28 en ik na 26 dagen ongi werd, dus geen vervelend wachten en getwijfel.

Heb ook een boekje aangeschaft; Ik word papa, 101 tips om de beste papa te zijn :) Die krijgt ie van mij als ik posi heb getest ;)

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey meiden!
    dat boekje lijkt me idd erg leuk, ik wil het ook gaan kopen!

@roxyrox: ik zal voor je duimen dat de :evil: weg blijven!

groetjes rebbel

5. ProudMum

dank u Rebbel, lief van je.

moet zeggen dat het me aardig gelukt is om de afgelopen dagen weg te blijven van de zwangerschapspagina. dit om er iet teveel mee bezig te zijn. hoe meer ik hier kom hoe gekker ik mijzelf maak...

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Daar heb ik nog weinig last van, kom hier zowat elke dag, maar ben iets minder fanatiek dan int begin. Ik houd nu gewoon een aantal topics bij.
    Moet zeggen dat ik al wel veel opgestoken heb hier :)

7. ProudMum

dat heb ik ook hoor!

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Moet bijna oppassen met mn nieuw opgedane kennis. Was laatst bij familie van mn vriend en toen was daar een nichtje met DVD van pretecho, ze is 25 weken zwanger. Ik moest me echt inhouden om niet vanalles te vertellen, bijv. wanneer ze geslacht kunnen zien, hoe de baby leeft etc.
    Ben veel te bang dat het anderen opvalt en ze me dan vragen of ik me er om "persoonlijke redenen "in verdiept heb :p

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    haha ja ik zat laatst ook in zo'n situatie! dacht toen ook bij mezelf, opletten dat ik niet te veel zeg! :)

maarre... ik heb hier net even bij de boeken zitten kijken en het boek van kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt lijkt me ook erg leuk! ik vind kluun een super schrijver dus ik denk dat ik die ga kopen voor mijn vriend! die geef ik dan als ik positief test!

groetjes rebbel

10. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Hee Titus,

al een tijdje niet gezien kom je nog wel es op het forum? Ik zie bij je eerdere berichten dat we allebei over 5 dagen kunnen testen. Spannend!

Gr. Kat

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ja, aan dat boek heb ik ook al zitten denken.
    Maar mn vriend is niet zo'n lezer en dit boekje is maar een paar regels per blz :p
    En ik kwam hm voor maar paar euro tegen in een boekenwinkeltje :)
    wie weet dat ik hem later alsnog die van Kluun laat lezen.

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja mijn vriend is ook niet zo'n lezer, maar bij de reacties stond dat hij ook erg geschikt was voor mannen die nooit lezen omdat hij met heel veel humor geschreven is, dus ik denk wel dat mijn vriend hem gaat lezen! een boekje met humor, maar waar hij toch veel van kan leren! ;)

13. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoi hoi allemaal,

Het is even geleden dat ik geweest ben, het is veel om bij te lezen zeg.
    Hier nog steeds geen ongi. :(

Groetjes Taby.

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey taby!

balen meid!
    ik ga voor je duimen dat de :evil: gauw komen, zodat je weet waar je aan toe bent!

groetjes rebbel

15. Dream

Dream Lid

Feb 4, 2007
    18
    5
    3
    Female
    Werk in een Bakkerij
    Hey hey Ik ben vanaf Feb. gestopt met de pil Helaas nog steeds bezig met de eerste ronde aangezien ik maar niet ongesteld wil worden ben niet zwanger hoor ;)

Maar Meiden Suc6
    [/i]

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom Dream. Hopelijk wordt je gauw ongesteld.

17. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Balen taby hoop dat je gauw ong. wordt. Hier wordt je ook zo onzeker van.

GR. Kat

18. ProudMum

Dames, ben er weer.

ben even tussendoor naar het tuincentrum geweest en daarna lekker samen een ijsje gegeten bij de ijssalon.

Daar kan ik altijd zo van genieten!

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Roxanne, ik ga ook voor je duimen dat je ongi weg blijft en je woensdag positief gaat testen.

Bij mij is de ongi weg en kunnen we gaan klussen. Volgens de banner heb ik volgend weekend mijn ei. Wij zijn dan een weekend weg met familie. Dus ben bang dat dat klussen wel wat lastig gaat worden. Niet zo veel zin in met mijn schoonouders naast ons in een nogal gehorig huisje.
    Maar in mijn vorige ronde was mijn ei er ook later dus daar hoop ik nu ook een beetje op. Neem in ieder geval wel de ovu testen mee en de thermometer. (hopenlijk lukt dat allemaal een beetje onopvallen dat testen enzo.)

20. ProudMum

Maranka wat spannend! Ik ga echt duimen dan dat jou ei later komt zodat jullie gewoon lekker thuis kunnen klussen... kan me best voorstellen dat je dat niet prettig vind als je met je schoonouders in het huisje zit en dan moet klussen.

ik zal in elk geval laten weten hoe de testuitslag was woensdag!

Share This Page