Nou zeg, kreeg geen berichtjes meer en jullie hebben heel wat afgekletst, stom zeg. Zou eigenlijk morgenochtend gaan testen, maar dacht ach what the heck, doe het nu! Ik snap er niets van hoor! Zou mijn luteale fase dan langer zijn deze cyclus, heb toch netjes mijn ei op dag 14 gehad en vandaag is dan volgens de regeltjes mijn NOD! Heb wel van iemand hier gehoord dat haar vriendin ook steeds nega teste en pas na 5 tests en 2 wk later posi teste, zou ik ook zo'n iemand zijn. Nu wil ik het namelijk echt! ik wil die streep! Truus als je op onze lijst wilt, moet je even de dag geven van je laatste pil en je zit denk ik ronde 1, toch?
He Meiden, Zoals Mieke zegt er is weer heel wat afgekletst! Mieke ik ben erg benieuwd wat je test, hoop posi voor je! Volgens mij zijn hier de duivels in aantocht. Gisteren en eergisteren bruin afscheiding bij het afvegen, nu trouwens niets meer. Nog wel steeds gevoelige tepels. Liefs Monique
@Nela Jana, gefeliciteerd! Geniet ervan! @Maranka, wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd! Liefs Monique
knuffel mieke! en laat die test eens zien dan misschien zien wij wel wat...of ben je gewoon te vroeg. ik begrijp je hoor ik wil ook die streep!
Monique, heb net dus al getest! Negatief. Enne je zit pas op dag 20, misschien iets van innestelingsbloed.
Nee er was gewoon echt niets te zien. Eerst dacht ik YES, maar dat was het verkeerde vakje Ik weet niet meer of ik te vroeg ben. Het is dag 29. Als ik op internet lees dat zeggen ze dat als je nu dus negatief test je je langste cyclus moet aanhouden en daarna nog een keer moet testen. Dat betekend dat ik dus nog 8 dagen zou moeten wachten. Nou als ik voor die tijd nog geen bloed heb gezien doe ik dat natuurlijk!
goh mieke, ben jij er ook nog?hihi ach heb je wle lekker door kunnen werken.... wel balen weer die nega test, maar gezien je temp heb ik nog goede hoop! ook geen ienieminie streepje te zien? welke test heb je gedaan?
He Mieke, wat balen die nega test, misschien idd nog wel wat te vroeg. Zou bij mij idd innestelingsbloed kunnen zijn maar ik verheug me er niet te veel op. Liefs Monique
Ik had even eentje bij kruidvat gehaald, omdat ik het even tussendoor doe. Maar ja volgens mij maakt het niet uit welke je doet toch? Ze zijn allemaal wel goed toch? Heb ook nog een digi van cb liggen, maar die bewaar ik nog even en ik kan eventueel ook met een ovu test testen, dat werkt ook.
Huh, dirk? Dus maw jij vindt kruidvat niks. En je had ermee getest toen je al zeker wist zwanger te zijn en toen kreeg je helemaal niks te zien, ook geen vaag streepje.