Heey Meiden, Zo ik ben er ook weer eens. Ben echt dood op! Nog 2 dagen werken en dan 2 dagen vrij. Pff ben ik wel aan toe! alleen dan moet ik er weer 5 HELP! Ik was net wezen sporten maar me borsten doen echt pijn daarbij en me onderrug ook. Heb nog altijd steken in me onderbuik. Hoe gaat het met de meiden die op de wachtbank zitten? ( Heb niet zoveel geduld om alles terug te lezen) X
wie weet goede sites (het liefste meerdere) waar je kunt uitrekenen hoeveel weken je zwanger bent? sommige sites gaan uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik weet niet hoe lang deze van mij duurt, de vorige was 35 dagen... dat was de 1e zegmaar nadat ik gestopt was met de pil... ik heb nog niet getest...dat doen we van het weekend als ik niet ongi wordt daarvoor...
je zou eens op de site van preditor kunnen kijken, of op de site van vruchtbaarheid.org. Succes met testen van het weekend hoop voor je dat het raak is
Ik hoop het niet Mieke! Ik heb het al paar dagen/week! Echt vet vervelend! Zal je zien houdt me lichaam me weer giga voor de gek! Ik heb ook ineens gewichtstoename deze maand erg! Hoe is het bij jou?
Rebbel veel sterkte meid! even rust nemen voor jezelf! Andere meiden, nog even volhouden met het testen!
Katje, je rekend vanaf je eerste dag van je mensturatie. Dus stel je ben 1 sept. ongi geworden en je test nu zwanger dan reken je vanaf 1 sept. Yvett, met mijn gaat het goed, dank je. Ik ga rustig afwachten nu, maar dat heb ik volgens mij al eerder geroepen
He hoi, Hier gaat het wachten erg laaaaangzaaaam... Bah, wil gewoon testen maar ja, is nu nog veel te vroeg! Morgen maar weer een dagje werken even m'n gedachten ergens anders. Had vanavond trouwens weer een beetje bruine afscheiding bij het afvegen (sorry), weet het nu echt niet meer. Liefs Monique
Zo 2 dagen niet geweest en meteen hele hoop bij te lezen. Spannende dingen dus! Rebbel: jeetje balen zeg! Gaat alles nu weer een beetje redelijk met je? Heel veel sterkte meis! En neem je tijd voor het verwerken! Mieke: Wow spannend nog steeds geen . Let's hope so! Ga in ieder geval van je langste cycles uit, dan weet het zeker. Ook nog geen klachten? Maranka: Gefeliciteerd. Jullie worden echt HET ideale gezinnetje Straks getrouwd en zwanger. Gaaf ! Word het een groot feest of met familie en vrienden onder elkaar?
Nou meiden, ik gaat weer want morgen nog een dag vroeg op. Ik ga natuurlijk eerst Undercoverlover verder kijken en dan slapen. Kusje
ha meiden, Ik ben ontzettend druk met verhuizen, want we gaan het weekend over, dus lees niet alles bij, maare heb even een vraagje.... Ik voel al vanaf maandag ongikrampen, maar nog steeds geen bloed, is dat normaal? Vorige keer ongi juist geen krampen gehad. Ik vind het eigenlijk beetje stomme vraag, maar merk dat ik tussen de bedrijven elke keer denk dat het er nog steeds niet is...terwijl ik wel echt erge krampen heb, wat je normaal allen op de dag zelf hebt.. Iemand raad?
ik weet het niet heb zelf ook een raar gevoel in m'n buik, denk dat ik ongi wordt maar er gebeurt niets succes met verhuizen
Rebbel: meid een heel dikke mega knuffel van ons! zelfs mijn vriend voelt met jullie mee! verwen je zelf even lekker en praat er tegen alles en iedereen over. ik hoop dat jullie snel weer een poging kunnen en willen gaan wagen. heel veel succes! Mieke: wachten is het ergste van de hele maand lieverd. ik voel met je mee. ik moet nog klussen deze maand en wil nu al weer zekerheid... katje: kijk eens hier, best duidelijk vind ik zelf. nou ik voel me echt beroerd dus ik ga mijn bedje in tot morgen meiden slaap lekker
Hoi Meiden, het is al laat, maar ik wil toch even van me laten horen. Ik ben vanavond heel gezellig met mijn vriendinnen naar de bios geweest. Was die film over Blof, goeie muziek maar de docu niet echt bijster interessant. Ik koop de cd wel! En daarna nog heerlijk met de meiden uit eten geweest en lekker bijgekletst! Rebbel, meid jij krijgt het wel voor je kiezen zeg! Doe rustig aan en neem de tijd om lichamelijk maar ook geestelijk te herstellen. Meiden, nogmaals allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik ben inderdaad de gelukkigste vrouw op aarde! Tenminste zo voel ik me! En als bonus hebben we vandaag ook het hartje voor het eerst mogen horen. Wat kun je blij zijn met zo'n wonderbaarlijk geluidje! Ik ben helemaal in de wolken! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we houden onze huwelijksdag redelijk klein. We trouwen 's ochtends op een woesdagochtend op een hele mooie lokatie( gratis). Gelukkig wel een beetje een schappelijke tijd n.l 10.30 uur. En vervolgens hebben we een klein zaaltje gehuurd in een dorpshuis waar we de rest van de dag gaan vieren. We hebben de zaal zonder catering en bediening kunnen huren zodat we de kosten daarvan een beetje in de hand kunnen houden. Een tante van mij heeft aangeboden te helpen met de bediening! Helemaal geweldig! Ik heb via MP een hele leuke bruidsjurk gekocht! Was helemaal verkocht toen ik hem zag. De dag na mijn trouwen zal ik jullie een foto laten zien, geduld dus nog dames! Maar de jurk is door een zwangere bruid gedragen, dus mijn buikje past er als het goed is wel in! En er zit een los jasje overheen. Heel mooi! Overdag vieren we alleen met onze naaste familie en voor 's avonds hebben we wat naaste vrienden daarbij uitgenodigd. Ik denk dat we in totaal met een 30 á 35 man zijn 's avonds. En overdag met iets van 20. Om de midaag wat op te vullen heb ik mijn vader gevraagd een puzzeltocht uit te zetten. Is hij erg goed in en je bent zo weer twee uur verder. Nu maar hopen dat het die dag droog blijft. Iemand andes nog suggestie wat je op een bruiloft met je gasten kunt doen binnen, maar waar weinig kosten aan zijn verbonden. Oudhollandse spelletjes vallen af, hebben we kort geleden nog gedaan met familie. Nou dat was het eerst weer. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik kom morgen wel even weer kijken. Wil natuurlijk wel weten of Mieke nu eidnelijk haar positieve test in handen krijgt en enomis natuurlijk ook! Mieke je temp is nog steeds mooi meid!
Goedemorgen meiden, nou ik voel me iets beter ookal heb ik geen zin en ben ik blij als ik deze dag weer door kom. ik weet nietwat ik heb hoor maar ik ben echt verschrikkelijk moe de hele tijd. het voelt raar genoeg ook echt alsof dat het enigste is waar ik nog wat aan moet doen voordat ik weer klaar ben voor mijn vruchtbare dagen. we zullen zien... Maranka: een diapresentatie van jullie van vroeger tot nu doet het ook altijd goed.
goeiemorgen steenbokje! Heel veel succes vandaag om de dag door te komen! Ik had ook een vervelende nacht achter de rug.... en hoop ook dat het snel voorbij is vandaag en vannacht (heb slaapdienst) want dan heb ik vrij weekend!
YEP, helaas. Wijze les, laat je niet door jezelf gek maken, hahaha. Kan er nu wel op lachen gelukkig, maar van de week niet. Maar het wordt wel steeds een kortere.