have fun! ik ga dit jaar niet. na 5 jaar achter elkaar heb ik het wel gezien. maarreh, ze hebben welaltijd leuke dingen om het klus plezier te verhogen!
Rebbel, ik zou het niet weten meid. Ik denk dat ze dat advies om dezelfde reden geven als voor iemand die net gestopt is met de pil. Dus als enige reden dat ze dan beter uit kunnen rekenen hoever je bent. Maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat het te maken heeft met het herstellen van je lichaam. Maar als jij je goed voelt, lichamelijk bedoel ik, dan zou ik zeggen, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik kan me je gevoel van dat je snel weer zwanger wilt zijn erg goed voorstellen. Zou ik denk ik ook zo hebben. Daisy, wat jammer dat je nicht zo koeltjes reageert. Dat had je je vast anders voorgesteld. Maar niet vergeten dat je ons nog hebt he ! Wicjuh, voel jij je al weer wat beter? Ik heb vanvond maar even de dokterspost gebeld omdat mijn klier in mijn hals nu wel erg dik aan het worden is. Ik moet als ik er koorts bij krijg weer aan de bel trekken. Maar gelukkig is dat niet zo. Het volet alleen pijnlijk en vervelend. Maar zolang de pijn uit te houden is neem ik liever nog geen paracetamol. Steenbokje veel plezier! Roxy, klussen voor de fun is ook niet verkeerd! ! Mieke, Ik denk dat je best wel eens gelijk kunt hebben. En dan zou je het maar moeten zien als een heel goed teken! Dan zou het betekenen dat het met je vruchtbaarheid in principe wel goed zit. Goed nieuws toch! Laupio en lidatj, balen meiden van jullie negatieve test. Gr. Maranka
Steen, ik had ook een paar keer van die momenten dat ik heel emotioneel reageerde op iets. Normaal ben ik ook wel erg emotioneel, maar zo erg als toen.... Dat zegt denk ik toch wat hoor. Ik ben heel erg benieuwd en ik vind het echt enorm spannend voor jullie. Ik ga heel hard duimen draaien! Rebbel, nee sorry kan er niet met je over praten, nooit ervaren. Hoop dat je dit heel goed kunt bespreken op een ander topic en daar je antwoorden zult vinden. Nou Esmee is echt een voorbeeldige baby hoor. Ze begint alleen maar een klein beetje te piepen wanneer ze echt honger heeft, de rest van de dag heb je bijna geen kind aan haar
Ja Mieke ik had deze ronde het zelfde gevoel. Hoop toch wel dat het binnenkort raak is, vrees anders dat er wat mis is.... Kamasutra beurs.... Nou dan kan je met rode oortjes terug komen. Veel klusplezier!
hoi meiden, ik ben er al een weekje ofzo niet opgeweest dus heb niet alles bij gelezen sorry. maar onze trouwdag vorige week vrijdag was echt geweldig echt de mooiste dag van me leven. ook mooi weer dus echt helemaal perfect jammer genoeg was ik wel ongesteld maar ja.. Ik weet ook echt niet wat ik nu moet, ik was helemaal blij dat ik voor het eerst natuurlijk ongesteld werd. maar ik ben het morgen al 2 weken terwijl ik nu dus bijna mijn eisprong heb, zou ik die nu nog wel gewoon hebben of niet? ik word er ook echt helemaal gek van 2 WEKEN! ik vind een paar dagen al te veel hihi. zijn er nog testen gedaan in de tussentijd? of zijn er nog meiden die gaan testen een van deze dagen? nou hele fijne avond xxx
Amaranka: nou wat ik nu dus begrepen heb zijn er niet echt medische redenen om te wachten, dus we hebben zo iets van we zien wel! mocht het gelijk weer raak zijn, dan zijn we alleen maar super blij, maar dat is natuurlijk maar de vraag! @mieke: ja heb gelukkig al antwoorden gekregen in een ander topic! ik moet jullie hier ook helemaal niet mee lastig vallen! liefs rebbel
Heey meiden, Goedemorgen! Pff wat duurt wachten lang haha. Ik heb geen gevoel dat me ongie eraan komt dus wie weet. We wachten gewoon af. Hoe gaat het met de andere meiden op de wachtbank?
nee nog steeds niet als het tot vanavond blijft is het twee weken. maar ik heb nu ook niet echt het idee dat de eisprong komt dus ben benieuwd. xxx
ben nog steeds niet ongi.. heb de hele dag door pijn in mijn buik( de ene keer erger dan de andere keer) en heb een behoorlijke druk op mijn blaas. als ik hier van de week nog last van heb ga ik maar naar de dokter, want ben nu al een aardig tijdje overtijd. zo onregelmatig ben ik het nooit geweest, meestal scheelde het maximaal een week.